Jah, ben ik ook wel benieuwd naar.. vertel es!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:24 schreef Kopstoot het volgende:
Is het in Nijmegen een beetje makkelijk om een bijbaantje te vinden of zijn er maar weinig baantjes beschikbaar? Want de OV wordt ook aan de dure kant over enkele jaren..
-moi- is geloof ik de callcentre expert hier, die weet er wel wat vanaf.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:24 schreef Kopstoot het volgende:
Is het in Nijmegen een beetje makkelijk om een bijbaantje te vinden of zijn er maar weinig baantjes beschikbaar? Want de OV wordt ook aan de dure kant over enkele jaren..
Dat zal een flink selectieproces wordenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:44 schreef DonStefano het volgende:
Ik weet binnenkort nog wel een heeeeele leuke vacature die vrijkomt bij een zekere vlaaienzaak....
Ik weet ook nog een leuke locatie voor een eigen zaakje in de nabije toekomst, vlakbij het stationquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:44 schreef DonStefano het volgende:
Ik weet binnenkort nog wel een heeeeele leuke vacature die vrijkomt bij een zekere vlaaienzaak....
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik weet ook nog een leuke locatie voor een eigen zaakje in de nabije toekomst, vlakbij het station.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:54 schreef -moi- het volgende:
[afbeelding]
I'm heeeere
is het sportcentrum op zondag gewoon open?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:54 schreef -moi- het volgende:
is het sportcentrum op zondag gewoon open?
Dat is 1 van de redenen waarom Nijmegen stuk fijner isquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:14 schreef Fliepke het volgende:
Pff, je bent nog geen twee dagen thuis en het begint al.
Poets hier, klusje daar, ruim dat eens op, knip dat eens bij (en nee niet mijn mat).
En dan zo van, ja op je kamer is het ook hardstikke netjes en je hangt hier alleen maar.
Rot effe op.
tell me about itquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:22 schreef wx het volgende:
[..]
Dat is 1 van de redenen waarom Nijmegen stuk fijner is![]()
vertel vertel,quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:12 schreef SG_Tannus het volgende:
Hallo allen.
Hier is ie weer na een lange afwezigheid. Ook kan ik jullie verblijden (of niet mag je zelf kiezen) dat ik hier 'niet meer welkom ben' na de zomervakantie. Ik ga stoppen met de opleiding... maar tot die tijd blijf ik jullie nog wel ff lastig vallen
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:12 schreef SG_Tannus het volgende:
Hallo allen.
Hier is ie weer na een lange afwezigheid. Ook kan ik jullie verblijden (of niet mag je zelf kiezen) dat ik hier 'niet meer welkom ben' na de zomervakantie. Ik ga stoppen met de opleiding... maar tot die tijd blijf ik jullie nog wel ff lastig vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |