abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20492588
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:03 schreef Fliepke het volgende:

[..]

sukkels .
Ik zei nog dat ie niet aan de sint anna lag, maar die andere twee wisten et zeker

@kopstoot; intro is zeker leuk
  donderdag 8 juli 2004 @ 16:55:19 #177
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_20492629
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 16:50 schreef wx het volgende:

[..]

Dan wordt je complexgenoot van Lexie Hij kan je er van alles over vertellen, van gezellige ganggenoten tot een persoonlijke gangneger over elk onderwerp heeft hij wel wat mooie anekdotes
Vertel vertel..
Maar niet te veel want dan heb ik dadelijk geen zin meer
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  donderdag 8 juli 2004 @ 16:57:15 #178
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20492675
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 16:55 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Vertel vertel..
Maar niet te veel want dan heb ik dadelijk geen zin meer
Okay, een neger die heel goed ruzie kan maken met zijn vriendin, waarbij je hoort dat er van alles door de kamer vliegt.
En daarna hoor je dan *pets pets*.
Altijd alle deuren dicht, alleen contact als men in de keuken staat. Veel verder dan hallo komt het niet. lexie, vul aan!
  donderdag 8 juli 2004 @ 17:06:05 #179
36221 Kopstoot
pi_20492904
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 16:57 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Okay, een neger die heel goed ruzie kan maken met zijn vriendin, waarbij je hoort dat er van alles door de kamer vliegt.
En daarna hoor je dan *pets pets*.
Altijd alle deuren dicht, alleen contact als men in de keuken staat. Veel verder dan hallo komt het niet. lexie, vul aan!
Hé jammer, ik had er meer op gerekend dat hij de afwas ofzo zou doen , nouja hopen dat er niet al te veel van dat soort personen wonen.
pi_20493748
Ik heb alles gepoetst . Zelfs onder en in de kastjes, en zelfs onder het vloerkleed . Nu nog even ijskast ontdooien, en mijn kamer is klaar voor de vakantie. Kan ik weer opnieuw beginnen als ik terugkom .
pi_20493926
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 17:47 schreef Lexie het volgende:
Ik heb alles gepoetst . Zelfs onder en in de kastjes, en zelfs onder het vloerkleed . Nu nog even ijskast ontdooien, en mijn kamer is klaar voor de vakantie. Kan ik weer opnieuw beginnen als ik terugkom .
Nuttig dagje dan
pi_20494024
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 17:47 schreef Lexie het volgende:
ga je de hele vakantie naar huis toe?
Strawberry Flavour..
pi_20494598
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 18:00 schreef -moi- het volgende:

[..]

ga je de hele vakantie naar huis toe?
Ik kom misschien nog wel even terug voor de vierdaagse, maar voor de rest ben ik in Maastricht .
pi_20496500
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 18:30 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik kom misschien nog wel even terug voor de vierdaagse, maar voor de rest ben ik in Maastricht .
vierdaagse

maar waarom ga je heel de vakantie naar huis, dan moet je de gezelligheid van je gang missen
pi_20498624
Ow god, net VMBO-T examenuitreiking van mn broertje gehad....

*alvorens de 'plechtigheden' begonnen kreeg elke kandidaat een echte breezah
*bij een overzicht van het afgelopen jaar (waardeloze powerpoint presentatie) draaiden ze keihard Dragostea Din Tei van O-Zone
*onder de geslaagden werd een scooter verloot

En ja, dit is serieus
pi_20498816
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:14 schreef DonStefano het volgende:

*bij een overzicht van het afgelopen jaar (waardeloze powerpoint presentatie) draaiden ze keihard Dragostea Din Tei van O-Zone

En ja, dit is serieus
pi_20498819
Heeft hij wel de scooter gewonnen?
pi_20498880
quote:

En ja, dit is serieus
omg
mijn wereld?! wat doe je!
pi_20498889
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:23 schreef Lexie het volgende:
Heeft hij wel de scooter gewonnen?
pi_20498941
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:26 schreef L-mo het volgende:

[..]

omg
mijn wereld?! wat doe je!
whehe...
  donderdag 8 juli 2004 @ 22:34:26 #191
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20499067
quote:

En ja, dit is serieus
OE, en nu ik!
Nou mijn zusje heeft dus eindexamen vwo gedaan, en dit was ook alleen de uitreiking voor het vwo (havo/vwo school). Ik heb op dezelfde school gezeten, en het viel me gewoon echt op dat er helemaal niks was verandert. Het was alleen verpaupert, maar er komt een nieuwbouw aan geloof ik, dus vandaar.
Nou ja goed, eerst een welkomstwoord, ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz, toen een tango dans van de dans vooropleiding, ongelooflijk duf. Ik had de neiging om mijn glock te pakken en er een eind aan te maken. Aan hun dus, niet aan mij.
Daarnaast was het natuurlijk lekker warm daar in die aula.
Nou ja, toen kwam er nog meer gelul, en nog meer.
En toen ging dr een knul zingen, nou ja goed.
Nog meer gelul.
Toen een dans, tja sommige mensen vinden dat mooi enzo. Ik vond het ronduit tijdsverspillingen.
En toen eindelijk na een dik uur begonnen ze met namen noemen.
En weet je wat het leuke was, geen enkele neger of marrokaan. .
Alleen een paar chinezen, ik moest dr stiekem wel hard om lachen. Is dit nu het bewijs? .
*klap klap* Het was voorbij, nu nog wat bier drinken in de kantine.
En natuurlijk zoals ieder jaar, na het eerste vat was de boel al lauw want de koeling kon het natuurlijk niet aan.

Dus bij ons geen, breezers, geen scooters. Er werden alleen wat boeken weggegeven aan de mensen die hele goede punten hadden, thats all...

Ik had me denk ik meer vermaakt bij die uitreiking van jou, lachen gieren brullen .

Daarnaast viel het me op dat dit een veel beter jaar was qua lekkere wijven, ik kwam echt uit een matig jaar
  donderdag 8 juli 2004 @ 22:35:00 #193
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20499084
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:34 schreef L-mo het volgende:

[url=http://www.collegehumor.com/?movie_id=50877]Lexie gaat bowlen op zijn gang[/ur]

snel druk op de edit knop.
pi_20499235
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:34 schreef Fliepke het volgende:

[..]

En weet je wat het leuke was, geen enkele neger of marrokaan. .
Alleen een paar chinezen, ik moest dr stiekem wel hard om lachen. Is dit nu het bewijs? .
ja, dat alle venlonaren racisten zijn.
pi_20499245
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:34 schreef Fliepke het volgende:
Ik had me denk ik meer vermaakt bij die uitreiking van jou, lachen gieren brullen .
hehehe....ongetwijfeld

Klinkt als een behoorlijk saaie, langdradige uitreiking, dat van je zusje. Overigens waren er bij mn broertje in zn jaarlaag (hoe verrassend!) wel veel allochtonen. Ze mochten -frappant genoeg- ook een praatje houden, en ze gingen allemaal International Business(?!) op het ROC studeren, en later heeeeeeeel veel geld verdienen
pi_20499285
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:41 schreef DonStefano het volgende:

[..]

hehehe....ongetwijfeld

Klinkt als een behoorlijk saaie, langdradige uitreiking, dat van je zusje. Overigens waren er bij mn broertje in zn jaarlaag (hoe verrassend!) wel veel allochtonen. Ze mochten -frappant genoeg- ook een praatje houden, en ze gingen allemaal International Business(?!) op het ROC studeren, en later heeeeeeeel veel geld verdienen
grappig die illusie, dat wel, blijkt alleen wel uit onderzoek dat die lui gelukkiger zijn dan mensen die VWO zijn afgestudeerd... het is maar wat je liever hebt.
  donderdag 8 juli 2004 @ 22:43:54 #197
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20499307
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:40 schreef L-mo het volgende:

[..]

ja, dat alle venlonaren racisten zijn.
Ik weet niet waar je dat op baseert, maar we hebben hier onze eigen klein turkije enzo.
Maar het viel me dus gewoon op, het kan ook zijn dat er op die andere school wel veel Turken en negers geslaagd zijn voor het VWO. Maar goed, dat lijkt me sterk
En dat ik een racist ben, tja dat ga ik niet eens ontkennen. Dat geef ik eerlijk toe.
  donderdag 8 juli 2004 @ 22:45:38 #198
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20499344
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:42 schreef L-mo het volgende:

[..]

grappig die illusie, dat wel, blijkt alleen wel uit onderzoek dat die lui gelukkiger zijn dan mensen die VWO zijn afgestudeerd... het is maar wat je liever hebt.
Tis ook niet zo lastig, je hebt niks om je over druk te maken. Daar hebben je hersenen te weinig capaciteit voor om het zo maar eens te zeggen. Ga jij maar eens een dagje achter een lopende band staan, dan heb jij allemaal rare dingen bedacht. Vraag je op datzelfde moment aan een lager opgeleid iemand, en dan zegt ie dat ie helemaal niks heeft gedacht .
pi_20505229
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:43 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je dat op baseert, maar we hebben hier onze eigen klein turkije enzo.
Maar het viel me dus gewoon op, het kan ook zijn dat er op die andere school wel veel Turken en negers geslaagd zijn voor het VWO. Maar goed, dat lijkt me sterk
En dat ik een racist ben, tja dat ga ik niet eens ontkennen. Dat geef ik eerlijk toe.
op hezelfde als jij dat doet, vandaar de , proef het sarcasme.
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:45 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Tis ook niet zo lastig, je hebt niks om je over druk te maken. Daar hebben je hersenen te weinig capaciteit voor om het zo maar eens te zeggen. Ga jij maar eens een dagje achter een lopende band staan, dan heb jij allemaal rare dingen bedacht. Vraag je op datzelfde moment aan een lager opgeleid iemand, en dan zegt ie dat ie helemaal niks heeft gedacht .
Ja, idd, hij weet niet beter, dat maakt em dommer en gelukkiger...
  vrijdag 9 juli 2004 @ 13:24:11 #200
36221 Kopstoot
pi_20509764
Is het in Nijmegen een beetje makkelijk om een bijbaantje te vinden of zijn er maar weinig baantjes beschikbaar? Want de OV wordt ook aan de dure kant over enkele jaren ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')