Ik zei nog dat ie niet aan de sint anna lag, maar die andere twee wisten et zekerquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
sukkels.
Vertel vertel..quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:50 schreef wx het volgende:
[..]
Dan wordt je complexgenoot van LexieHij kan je er van alles over vertellen, van gezellige ganggenoten tot een persoonlijke gangneger over elk onderwerp heeft hij wel wat mooie anekdotes
![]()
Okay, een neger die heel goed ruzie kan maken met zijn vriendin, waarbij je hoort dat er van alles door de kamer vliegt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:55 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Vertel vertel..![]()
Maar niet te veel want dan heb ik dadelijk geen zin meer![]()
Hé jammer, ik had er meer op gerekend dat hij de afwas ofzo zou doenquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Okay, een neger die heel goed ruzie kan maken met zijn vriendin, waarbij je hoort dat er van alles door de kamer vliegt.
En daarna hoor je dan *pets pets*.
Altijd alle deuren dicht, alleen contact als men in de keuken staat. Veel verder dan hallo komt het niet. lexie, vul aan!
Nuttig dagje danquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:47 schreef Lexie het volgende:
Ik heb alles gepoetst. Zelfs onder en in de kastjes, en zelfs onder het vloerkleed
. Nu nog even ijskast ontdooien, en mijn kamer is klaar voor de vakantie. Kan ik weer opnieuw beginnen als ik terugkom
.
ga je de hele vakantie naar huis toe?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:47 schreef Lexie het volgende:
Ik heb alles gepoetst. Zelfs onder en in de kastjes, en zelfs onder het vloerkleed
. Nu nog even ijskast ontdooien, en mijn kamer is klaar voor de vakantie. Kan ik weer opnieuw beginnen als ik terugkom
.
Ik kom misschien nog wel even terug voor de vierdaagse, maar voor de rest ben ik in Maastrichtquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:00 schreef -moi- het volgende:
[..]
ga je de hele vakantie naar huis toe?
vierdaagsequote:Op donderdag 8 juli 2004 18:30 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik kom misschien nog wel even terug voor de vierdaagse, maar voor de rest ben ik in Maastricht.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:14 schreef DonStefano het volgende:
Ow god, net VMBO-T examenuitreiking van mn broertje gehad....
*alvorens de 'plechtigheden' begonnen kreeg elke kandidaat een echte breezah
*bij een overzicht van het afgelopen jaar (waardeloze powerpoint presentatie) draaiden ze keihard Dragostea Din Tei van O-Zone
*onder de geslaagden werd een scooter verloot
En ja, dit is serieus
omgquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:14 schreef DonStefano het volgende:
*bij een overzicht van het afgelopen jaar (waardeloze powerpoint presentatie) draaiden ze keihard Dragostea Din Tei van O-Zone
En ja, dit is serieus
whehe...quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:26 schreef L-mo het volgende:
[..]
omg
mijn wereld?! wat doe je!
OE, en nu ik!quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:14 schreef DonStefano het volgende:
En ja, dit is serieus
snel druk op de edit knop.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:34 schreef L-mo het volgende:
[url=http://www.collegehumor.com/?movie_id=50877]Lexie gaat bowlen op zijn gang[/ur]
ja, dat alle venlonaren racisten zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
En weet je wat het leuke was, geen enkele neger of marrokaan..
Alleen een paar chinezen, ik moest dr stiekem wel hard om lachen. Is dit nu het bewijs?.
hehehe....ongetwijfeldquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:34 schreef Fliepke het volgende:
Ik had me denk ik meer vermaakt bij die uitreiking van jou, lachen gieren brullen.
grappig die illusie, dat wel, blijkt alleen wel uit onderzoek dat die lui gelukkiger zijn dan mensen die VWO zijn afgestudeerd... het is maar wat je liever hebt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:41 schreef DonStefano het volgende:
[..]
hehehe....ongetwijfeld![]()
Klinkt als een behoorlijk saaie, langdradige uitreiking, dat van je zusje. Overigens waren er bij mn broertje in zn jaarlaag (hoe verrassend!) wel veel allochtonen. Ze mochten -frappant genoeg- ook een praatje houden, en ze gingen allemaal International Business(?!) op het ROC studeren, en later heeeeeeeel veel geld verdienen![]()
Ik weet niet waar je dat op baseert, maar we hebben hier onze eigen klein turkije enzo.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:40 schreef L-mo het volgende:
[..]
ja, dat alle venlonaren racisten zijn.
Tis ook niet zo lastig, je hebt niks om je over druk te maken. Daar hebben je hersenen te weinig capaciteit voor om het zo maar eens te zeggen. Ga jij maar eens een dagje achter een lopende band staan, dan heb jij allemaal rare dingen bedacht. Vraag je op datzelfde moment aan een lager opgeleid iemand, en dan zegt ie dat ie helemaal niks heeft gedachtquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:42 schreef L-mo het volgende:
[..]
grappig die illusie, dat wel, blijkt alleen wel uit onderzoek dat die lui gelukkiger zijn dan mensen die VWO zijn afgestudeerd... het is maar wat je liever hebt.
op hezelfde als jij dat doet, vandaar dequote:Op donderdag 8 juli 2004 22:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat op baseert, maar we hebben hier onze eigen klein turkije enzo.
Maar het viel me dus gewoon op, het kan ook zijn dat er op die andere school wel veel Turken en negers geslaagd zijn voor het VWO. Maar goed, dat lijkt me sterk
En dat ik een racist ben, tja dat ga ik niet eens ontkennen. Dat geef ik eerlijk toe.
Ja, idd, hij weet niet beter, dat maakt em dommer en gelukkiger...quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Tis ook niet zo lastig, je hebt niks om je over druk te maken. Daar hebben je hersenen te weinig capaciteit voor om het zo maar eens te zeggen. Ga jij maar eens een dagje achter een lopende band staan, dan heb jij allemaal rare dingen bedacht. Vraag je op datzelfde moment aan een lager opgeleid iemand, en dan zegt ie dat ie helemaal niks heeft gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |