abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2004 @ 13:46:16 #151
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20488393
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 13:42 schreef -moi- het volgende:
volgens mij ligt dat aan de bezorgvolgorde we kregen eerst de post altijd om 3u... en nu hebben we een nieuwe postbode en die komt altijd rond 10u al
Ja idd, maar ik zit hier hemelsbreed misschien maar 500 m van het postkantoor .
Daarnaast werken vrienden van mij in het weekend en in de vakanties bij de TPG en die zijn om 1 uur altijd al klaar en dan is alles bezorgd .
pi_20488839
Gingen we net ff lunch halen bij de AH...

Loop je terug...
Kijk je ergens naar binnen...
Ligt er een geblinddoekt naakt meisje op een tafel waaraan 2 personen liggen te plukken

We hebben alleen geen foto kunnen maken want onze handen waren vol
pi_20488933
Zijn we nog maar net binnen...

Spuit L-mo over z'n broek, de vloer en de tafel

gelukkig was het met de ketchupknijpfles
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:13:01 #154
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20489051
Nou, ik kan dus volgende week terug naar nijmegen om Animal Crossing op te pikken .
En ik maar denken, tis handiger om op mn kamer te laten aan komen want ik zit hier toch nog wel effe en dan kan ik het meteen spelen .
.
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:58:04 #155
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_20490195
Toekomstig student Recht & Management meldt zich.

Volgende week donderdag krijg ik de sleutel van mijn kamer
Dan zou ik dus naar de vierdaagse kunnen ware het niet dat ik dan op vakantie ben, wat ook wel leuk is.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_20491278
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 14:58 schreef Kopstoot het volgende:
Toekomstig student Recht & Management meldt zich.

Volgende week donderdag krijg ik de sleutel van mijn kamer
Dan zou ik dus naar de vierdaagse kunnen ware het niet dat ik dan op vakantie ben, wat ook wel leuk is.
oh leuk waar ga je wonen??

hebben jullie dat ook wel eens, dat je om 12u wakker wordt, en dat je dan uren later nog het gevoel hebt dat je pas 1 minuut wakker bent helemaal niet leuk
Strawberry Flavour..
pi_20491355
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 15:44 schreef -moi- het volgende:

[..]

hebben jullie dat ook wel eens, dat je om 12u wakker wordt, en dat je dan uren later nog het gevoel hebt dat je pas 1 minuut wakker bent helemaal niet leuk
Van binnen zitten wordt je ook sloom, en als je al slapie bent...
dan moet je dus naar buiten gaan dan is dat zo over
pi_20491363
Ja, vooral als ik niks nuttigs kan doen .
Ben nu mijn kamer aan het poetsen, 15 m2 is nog best veel als je het grondig wilt doen . Ben na twee uur klaar met afstoffen en kasten opruimen .
Nu nog stofzuigen, de ijskast ontdooien, en de douche .
pi_20491426
Iedereen die nu bij mij op bezoek komt kan weer lekker zitten!
Op mijn lekker zachte nieuwe 3persoonsbank die tevens als bed kan dienen mocht je langer willen blijven
pi_20491489
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 15:47 schreef wx het volgende:

[..]

Van binnen zitten wordt je ook sloom, en als je al slapie bent...
dan moet je dus naar buiten gaan dan is dat zo over
ik ben al buiten geweest ik heb het winkelcentrum al leeggekocht... en nog zoooo duf

en ik moet ook m'n kamer opruimen, en ik moet zo weg... maar ik kan niet opstaan uuuuhuuh
Strawberry Flavour..
pi_20491502
whehe wat een zielepiet ben ik weer
Strawberry Flavour..
pi_20491514
Is het vandaag soms nationale schoonmaakdag?
pi_20491529
ja en m'n koffie slaat aan, ik ga opruimen!
Strawberry Flavour..
pi_20491531
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 15:56 schreef -moi- het volgende:
whehe wat een zielepiet ben ik weer
Vakantieritme zit er bij jou gewoon te snel in
1 dag klaar en het is al raak
pi_20491560
Ruimen jullie ook bij andere mensen op
pi_20491564
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 15:58 schreef wx het volgende:

[..]

Vakantieritme zit er bij jou gewoon te snel in
1 dag klaar en het is al raak
vakantieritme is niet fijn... dan ga je de hele dag hangen enzo.. ach en wee
Strawberry Flavour..
pi_20491620
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 16:00 schreef -moi- het volgende:

[..]

vakantieritme is niet fijn... dan ga je de hele dag hangen enzo.. ach en wee
Dan maar flink Douwe Egberts of Kanis en Gunnik of Max Havelaar ofzoiets sponsoren, als dat je helpt
pi_20491773
mja

hoe bevalt je nieuwe kamer wx? leuke nieuwe spulletjes gekocht?

ik was gister in de ikea, en ik haat nieuwe dingen uitzoeken eigenlijk.. althans, daar kwam ik achter zo saai
Strawberry Flavour..
  donderdag 8 juli 2004 @ 16:17:33 #169
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20491893
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 15:59 schreef wx het volgende:
Ruimen jullie ook bij andere mensen op
Als je nu al rommel hebt op nieuwe kamer
pi_20491974
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 16:11 schreef -moi- het volgende:
mja

hoe bevalt je nieuwe kamer wx? leuke nieuwe spulletjes gekocht?

ik was gister in de ikea, en ik haat nieuwe dingen uitzoeken eigenlijk.. althans, daar kwam ik achter zo saai
Kamer is OKE met grote letters
Lekker veel ruimte! Ik heb vandaag dus bank gekocht en ga misschien nog kijken voor een nieuwe tafel maar dat komt nog wel

Ikea is echt erg, als je naar de kassa moet... zo'n heel doolhof
We hebben onderweg twee keer gepicknickt kwam er ook nog zon meisje met een roodkapje op de weg vragen, die hebben we daarna nie meer teruggezien
En om de bank uiteindelijk in de auto te krijgen, hebben we buiten de doos opengemaakt en alles los in de auto gepropt. Al die mensen kijken alsof ze nog nooit een doos hebben gezien
Toen moesten we de doos nog weg gaan gooien... wij met die kar ernaar toe
(Heb jij ook met zon karretje geracet?? L-mo en ik kunnen best hard )

En dat was het wel geloof ik Wat heb jij van de Ikea mee terug genomen??
pi_20492057
leuk een nieuwe bank! wil ik ook, maar mn budget is al op geloof ik whehe... wij kregen m'n nieuwe tafel ook de auto bijna niet in.. en mn vader maar duwen, maar hij ging niet verder, want mijn hand zat er tussen maar hij hoorde het pas 10 sec. later toen ik begonnen was met krijsen maarem ik heb dus nieuwe tafel, en ook zeil besteld ga wel volgende week pas meer dingen kopen, maar weet nog niet welke kleuren ik wil
Strawberry Flavour..
pi_20492226
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 16:26 schreef -moi- het volgende:
leuk een nieuwe bank! wil ik ook, maar mn budget is al op geloof ik whehe... wij kregen m'n nieuwe tafel ook de auto bijna niet in.. en mn vader maar duwen, maar hij ging niet verder, want mijn hand zat er tussen maar hij hoorde het pas 10 sec. later toen ik begonnen was met krijsen maarem ik heb dus nieuwe tafel, en ook zeil besteld
Had je bijna nie kunnen typen vandaag! En dat door een tafel
Tafels zijn vandaag flink bezig, of er liggen naakte meisjes op of ze houden meisjes vast
quote:
ga wel volgende week pas meer dingen kopen, maar weet nog niet welke kleuren ik wil
Maar beetje rondkijken dan, kom je vast wel wat mooie kleuren tegen
Als je je kamer wit schildert kunnen toch alle kleuren erbij dus das wel makkelijk
  donderdag 8 juli 2004 @ 16:39:20 #173
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_20492310
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 15:44 schreef -moi- het volgende:

[..]

...
Vossenveld, het is een stukje van de stad af, dat wel, maar dan heb ik in ieder geval al iets om in te kunnen wonen.
In de toekomst ga ik denk ik nog wel eens kijken voor een kamertje dichter bij het centrum.
Die intro he, die duurt 10 dagen , maar die is ook wel een beetje leuk verder ofniet?
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  donderdag 8 juli 2004 @ 16:47:19 #174
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20492459
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 16:39 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Vossenveld, het is een stukje van de stad af, dat wel, maar dan heb ik in ieder geval al iets om in te kunnen wonen.
In de toekomst ga ik denk ik nog wel eens kijken voor een kamertje dichter bij het centrum.
Die intro he, die duurt 10 dagen , maar die is ook wel een beetje leuk verder ofniet?
Die intro is leuk.
Maar vossenveld kan heel leuk, maar ook heel, tja lees maar eens posts van lexie na in deze reeks topics over vossenveld...
pi_20492511
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 16:39 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Dan wordt je complexgenoot van Lexie Hij kan je er van alles over vertellen, van gezellige ganggenoten tot een persoonlijke gangneger over elk onderwerp heeft hij wel wat mooie anekdotes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')