Ja idd, maar ik zit hier hemelsbreed misschien maar 500 m van het postkantoorquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:42 schreef -moi- het volgende:
volgens mij ligt dat aan de bezorgvolgordewe kregen eerst de post altijd om 3u... en nu hebben we een nieuwe postbode en die komt altijd rond 10u al
oh leukquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:58 schreef Kopstoot het volgende:
Toekomstig student Recht & Management meldt zich.
Volgende week donderdag krijg ik de sleutel van mijn kamer![]()
Dan zou ik dus naar de vierdaagse kunnen ware het niet dat ik dan op vakantie ben, wat ook wel leuk is.
Van binnen zitten wordt je ook sloom, en als je al slapie bent...quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:44 schreef -moi- het volgende:
[..]
oh leukwaar ga je wonen??
hebben jullie dat ook wel eens, dat je om 12u wakker wordt, en dat je dan uren later nog het gevoel hebt dat je pas 1 minuut wakker bent![]()
helemaal niet leuk
![]()
ik ben al buiten geweestquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:47 schreef wx het volgende:
[..]
Van binnen zitten wordt je ook sloom, en als je al slapie bent...![]()
dan moet je dus naar buiten gaan dan is dat zo over![]()
Vakantieritme zit er bij jou gewoon te snel inquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:56 schreef -moi- het volgende:
whehe wat een zielepiet ben ik weer
vakantieritme is niet fijn...quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:58 schreef wx het volgende:
[..]
Vakantieritme zit er bij jou gewoon te snel in![]()
1 dag klaar en het is al raak
Dan maar flink Douwe Egberts of Kanis en Gunnik of Max Havelaar ofzoiets sponsoren, als dat je helptquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:00 schreef -moi- het volgende:
[..]
vakantieritme is niet fijn...dan ga je de hele dag hangen enzo.. ach en wee
Als je nu al rommel hebt op nieuwe kamerquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:59 schreef wx het volgende:
Ruimen jullie ook bij andere mensen op![]()
Kamer is OKE met grote lettersquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:11 schreef -moi- het volgende:
mja
hoe bevalt je nieuwe kamer wx? leuke nieuwe spulletjes gekocht?
ik was gister in de ikea, en ik haat nieuwe dingen uitzoeken eigenlijk.. althans, daar kwam ik achterzo saai
quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:26 schreef -moi- het volgende:leuk een nieuwe bank! wil ik ook, maar mn budget is al op geloof ik
whehe... wij kregen m'n nieuwe tafel ook de auto bijna niet in.. en mn vader maar duwen, maar hij ging niet verder, want mijn hand zat er tussen
maar hij hoorde het pas 10 sec. later toen ik begonnen was met krijsen
maarem ik heb dus nieuwe tafel, en ook zeil besteld
![]()
Maar beetje rondkijken dan, kom je vast wel wat mooie kleuren tegenquote:ga wel volgende week pas meer dingen kopen, maar weet nog niet welke kleuren ik wil![]()
Vossenveld, het is een stukje van de stad af, dat wel, maar dan heb ik in ieder geval al iets om in te kunnen wonen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:44 schreef -moi- het volgende:
[..]
oh leukwaar ga je wonen??
...
Die intro is leuk.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:39 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Vossenveld, het is een stukje van de stad af, dat wel, maar dan heb ik in ieder geval al iets om in te kunnen wonen.
In de toekomst ga ik denk ik nog wel eens kijken voor een kamertje dichter bij het centrum.
Die intro he, die duurt 10 dagen![]()
, maar die is ook wel een beetje leuk verder ofniet?
Dan wordt je complexgenoot van Lexiequote:Op donderdag 8 juli 2004 16:39 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Vossenveld, het is een stukje van de stad af, dat wel, maar dan heb ik in ieder geval al iets om in te kunnen wonen.
In de toekomst ga ik denk ik nog wel eens kijken voor een kamertje dichter bij het centrum.
Die intro he, die duurt 10 dagen![]()
, maar die is ook wel een beetje leuk verder ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |