Toen ik laatst vroeg of ik met mijn nieuwe bril en wortelbroek op een nerd leek, zei je van nietquote:Op zondag 4 juli 2004 15:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als je op de b-fac zit heb je daar geen last van, daar zitten alleen nerds en ik natuurlijk.
quote:Op zondag 4 juli 2004 15:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als je op de b-fac zit heb je daar geen last van, daar zitten alleen nerds en ik natuurlijk.
Ah, klinkt wel okquote:Op zondag 4 juli 2004 15:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja erm, het was gewoon gezellig.
Beetje chillen in de zon, beetje domme spelletjes, beetje bier drinken, drank binnen laten smokkelen, beetje naar de sterren kijken op een grasveldje...
Dat soort dingen.
je kan ook een poging doen om vrouwen te versieren overigens.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:26 schreef IndemnitY het volgende:
[..]
Ah, klinkt wel ok
Hmm, misschien moet dat maar gewoon, ik ben bang dat ik na de intro geen vrouw meer zie op de b-faculteitquote:Op zondag 4 juli 2004 15:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
je kan ook een poging doen om vrouwen te versieren overigens.
Want zo'n weekend kamp is met een aantal groepjes van jou studie, maar ook van anderen.
Meestal is het wat alfa mensen en wat beta mensen.
Nou die huppelen er best wel wat rond, aangezien de grote collegezalen niet gebruikt worden door de b-fac maar verhuurd zijn aan de alfa faculteit.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:37 schreef IndemnitY het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet dat maar gewoon, ik ben bang dat ik na de intro geen vrouw meer zie op de b-faculteit![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 15:14 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]
Hier zijn we tijdens een rijtoer door de stad, waar we met een hoop geschreeuw en gebral gelachen hebben om het gepeupel op straat. Wat een paupers:'(
. Nee, dan ben ik blij dat ik uit een hoger milieu afkomstig ben. Niet dat ik wil stigmatiseren, maar kijk die kneuzen nou lopen op straat. Gelukkig was er een hoge railing op onze rijkoets, waardoor er een gepaste afstand bleef. Joost (degene liggend op de voorgrond), had nog een mieterse opmerking. Toen zo'n pauper riep: "kutstudenten,flikker op, omhoogevallen gesponsorde rijkeluiszoontjes, kankahlijers!", reageerde hij snel doch gevat: "Als ik later jouw baas ben, ben jij de eerste die eruit vliegt." Werd die man even goed op zijn plaats gezet! Natuurlijk werd Joost even later getrakteerd op een gratis biertje, die hij wel ad fundum moest nuttigen.
nog nooit van Phocas gehoord....??quote:Op zondag 4 juli 2004 15:41 schreef -moi- het volgende:
wtf is Phocas?
studievereniging van CW is mycelium....stelt geen kloot voor alleenquote:Op zondag 4 juli 2004 14:26 schreef -moi- het volgende:
studievereniging is wel handig voor de korting op de boeken..en de uittreksels.. bij bedrijfswetenschappen is het synergy, weet niet hoe die van CW heet..
www.phocas.nlquote:Op zondag 4 juli 2004 15:45 schreef -moi- het volgende:
ohja, heb je een website?
hahahahhahahaquote:Op zondag 4 juli 2004 15:14 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]
Hier zijn we tijdens een rijtoer door de stad, waar we met een hoop geschreeuw en gebral gelachen hebben om het gepeupel op straat. Wat een paupers![]()
![]()
. Nee, dan ben ik blij dat ik uit een hoger milieu afkomstig ben. Niet dat ik wil stigmatiseren, maar kijk die kneuzen nou lopen op straat. Gelukkig was er een hoge railing op onze rijkoets, waardoor er een gepaste afstand bleef. Joost (degene liggend op de voorgrond), had nog een mieterse opmerking. Toen zo'n pauper riep: "kutstudenten,flikker op, omhoogevallen gesponsorde rijkeluiszoontjes, kankahlijers!", reageerde hij snel doch gevat: "Als ik later jouw baas ben, ben jij de eerste die eruit vliegt." Werd die man even goed op zijn plaats gezet! Natuurlijk werd Joost even later getrakteerd op een gratis biertje, die hij wel ad fundum moest nuttigen.
Het Phocashoofdkwartier zit vlakbij Lexie!quote:
ja, het boothuis! prachtig *kuchkuch* gelegen aan t maaswaalkanaal!quote:Op zondag 4 juli 2004 15:51 schreef wx het volgende:
[..]
Het Phocashoofdkwartier zit vlakbij Lexie!
We hebben nog is een poging gedaan zo'n hele roeiboot leeg te vissen
Maarja zelfs toen sloeg Lexie niets aan de haak
Roeit die ookquote:Op zondag 4 juli 2004 15:52 schreef -moi- het volgende:
ik lees de hele tijd pocahontas
ja dusquote:Op zondag 4 juli 2004 15:58 schreef wx het volgende:
[..]
Roeit die ook
Toch maar een gamecube dan?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:32 schreef -moi- het volgende:
lexie hij doet t.. dankjewel![]()
ik vind t alleen niet zo leuk meer als vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |