quote:Op maandag 12 juli 2004 22:24 schreef -moi- het volgende:
ja gelukkig
ik ga m'n ma nu m'n kamer showen![]()
ik zie je morgen fliepke, als ik er niet ben, ben ik even naar de gamma oid.. maar ik denk dat ik wel 'savonds blijf slapen.. en als ik je niet meer zie dan doen we het wel een andere keer!
En ik dacht dat jij zo'n braaf meisje wasquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:09 schreef -moi- het volgende:
[..]
wat een desillusie hè... whehequote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:15 schreef Lexie het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij zo'n braaf meisje was.
Truste! En veel succes met wat je moet doen (heb even geen zin om terug te lezen :') ).quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:18 schreef -moi- het volgende:
[..]
wat een desillusie hè... whehe
maar ik ga slapen, morgen vroeg op, dus truste
ik vond die zin ook al zo vaag, en ik maar denken dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Komt vast door OnT, de scherpte was erafquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:14 schreef L-mo het volgende:
ik had niks door
Heb je snel gedaanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:09 schreef -moi- het volgende:
zow ik ben verhuisdkzit nu weer thuis, op m'n oude computer te internetten
![]()
maareh ik ben waarschijnlijk rond 17u weer op m'n kamer fliepke, dus dan kunnen we t internet wel aansluiten als jij d'r ook bent
nog altijd beter dan andersom, nu kom je tenminste nog bovenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:32 schreef Lexie het volgende:
Vloerbedekking van een houten trap verwijderen is NIET grappig.
je nieuwe kamer fipoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:30 schreef -moi- het volgende:
heeere I am
ik ben lui, ik heb allemaal dozen staan, maar heb geen zin meer in uitpakken..
wel even wennen hier zegmaar gelukkig! ik ga zo even naar buiten...
vast wx, vast.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:34 schreef wx het volgende:
[..]
je nieuwe kamer fipo![]()
was het een emotioneel moment![]()
de slijmbalquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:00 schreef L-mo het volgende:
[..]
vast wx, vast.
wat weet jij er nou vanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
de slijmbal.
-Moi- je laptop bevat geen wireless.
Ga maar zo'n kaartje halen..
quote:Op maandag 5 juli 2004 13:49 schreef wx het volgende:![]()
De eerste post vanuit m'n nieuwe kamer![]()
![]()
De emoties... onbeschrijvelijk![]()
![]()
patserquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:30 schreef Lexie het volgende:
Bling bling![]()
Ow nee nog 1quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
TSSS....
jaa echt mooi, draadloos internetquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:34 schreef wx het volgende:
[..]
je nieuwe kamer fipo![]()
was het een emotioneel moment![]()
oh hmm jammer.. zal morgen eens gaan kijken in een computershopquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
de slijmbal.
-Moi- je laptop bevat geen wireless.
Ga maar zo'n kaartje halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |