abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20573019
even om iedereen wakker te houden:
http://fun.drno.de/pics/donwave.gif

[ Bericht 24% gewijzigd door L-mo op 12-07-2004 16:11:45 ]
pi_20573328
quote:
Op maandag 12 juli 2004 14:26 schreef L-mo het volgende:
even om iedereen wakker te houden:
[afbeelding]
Leuke wallpaper
pi_20573349
helemaal trippen
  maandag 12 juli 2004 @ 15:56:28 #254
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20575227
een kruisje, great .
pi_20576564
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:11 schreef L-mo het volgende:
oldskool
http://www.blizzard.com/blizzclassic/vikingsdemo.shtml
knidsen, knedsen å knadsen
pi_20577085
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:33 schreef wx het volgende:
En dan kunnen je ouders je zelfs nog bij de trein ook
dan lijkt het net of je heel ver weg gaat
ja haha

als ik de trein op dukenburg pak, dan ben ik binnen 15 minuten op m'n kamer

vandaag is zeil gelegd in m'n kamer, maar het schijnt een 'prikbord' te zijn, omdat ik het tapijt eronder wilde laten liggen

fliep, wanneer kunnen we het internet regelen? morgen ga ik oververhuizen
Strawberry Flavour..
pi_20577364
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:12 schreef -moi- het volgende:

[..]

ja haha

vandaag is zeil gelegd in m'n kamer, maar het schijnt een 'prikbord' te zijn, omdat ik het tapijt eronder wilde laten liggen

Wat origineel een vloerprikbord
  maandag 12 juli 2004 @ 17:25:52 #259
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20577375
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:12 schreef -moi- het volgende:

[..]

ja haha

Misschien morgen al, ik denk dat ik er 's middags wel ben tot ergens in het begin van de avond.
Dus dan zouden we dat wel kunnen doen, anders zul je even moeten wachten tot begin volgende week als ik er ben voor de 4-daagse.
  maandag 12 juli 2004 @ 17:26:46 #260
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20577399
Oh nee wacht ik heb een beter idee.
Ik kan morgen wel de remote administration functie aanzetten en dan kan ik je gewoon als het moet vanuit hier (Venlo) aansluiten als ik het macadres heb van je draadloos netwerkkaartje.
pi_20577456
ohja, en als ik het macadres aan jou geef, dan zou het moeten lukken? ik ga even op zoek
Strawberry Flavour..
pi_20577474
euhmmmm waar kan ik zoiets vinden
Strawberry Flavour..
  maandag 12 juli 2004 @ 17:33:06 #263
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20577536
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:29 schreef -moi- het volgende:
euhmmmm waar kan ik zoiets vinden
laten we dat even niet via hier doen enzo .
Want anders logt zometeen iedereen in op het netwerk .
pi_20577554
oh kee

ik kom wel even op msn
Strawberry Flavour..
pi_20577926
Hadden we bijna de Macmoi gehad jammer hoor!

Heeft u er misschien een Macmoi bij?

[ Bericht 1% gewijzigd door wx op 12-07-2004 18:38:08 ]
pi_20580017
quote:
Op maandag 12 juli 2004 17:33 schreef Fliepke het volgende:

[..]

laten we dat even niet via hier doen enzo .
Want anders logt zometeen iedereen in op het netwerk .
vast.
pi_20580374
fliepke, ik heb zeil over m'n tapijt heen gelegd he.. maar denk je dat als ik het tapijt weg haal, en dat als ik het zeil mooi oplever als ik er weer uit ga, dat het dan ook goed is
Strawberry Flavour..
  maandag 12 juli 2004 @ 20:26:18 #268
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20581767
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:37 schreef -moi- het volgende:
fliepke, ik heb zeil over m'n tapijt heen gelegd he.. maar denk je dat als ik het tapijt weg haal, en dat als ik het zeil mooi oplever als ik er weer uit ga, dat het dan ook goed is
GEEN IDEE.
weet je wat moet doen, even bellen met stefan gerritsen.
Ik zou niet met Mulders bellen, want die doet standaard lastig .
pi_20583984
quote:
Op maandag 12 juli 2004 20:26 schreef Fliepke het volgende:

[..]

GEEN IDEE.
weet je wat moet doen, even bellen met stefan gerritsen.
Ik zou niet met Mulders bellen, want die doet standaard lastig .
oh, te laat

ik heb vanavond mulders gebeld, en eerst zei ie van dat tapijt er moest liggen als ik eruit ging, toen zei ie van ja misschien kan je het zeil zelfs verkopen aan diegene die na jou komt, en daarna zei ie van ja eigenlijk weet ik het niet, ik spreek de huisbaas aan het eind van de week, en bel dan nog maar.. ik zal even het nummer van die gerritsen opzoeken, en anders dan doe ik morgen wel gewoon de spullen in m'n kamer, en als tapijt eruit mag haal ik het aan het eind van de week er alsnog uit... lekker omslachtig allemaal
Strawberry Flavour..
  maandag 12 juli 2004 @ 21:58:06 #270
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20584084
quote:
Op maandag 12 juli 2004 21:54 schreef -moi- het volgende:

[..]

oh, te laat

ik heb vanavond mulders gebeld, en eerst zei ie van dat tapijt er moest liggen als ik eruit ging, toen zei ie van ja misschien kan je het zeil zelfs verkopen aan diegene die na jou komt, en daarna zei ie van ja eigenlijk weet ik het niet, ik spreek de huisbaas aan het eind van de week, en bel dan nog maar.. ik zal even het nummer van die gerritsen opzoeken, en anders dan doe ik morgen wel gewoon de spullen in m'n kamer, en als tapijt eruit mag haal ik het aan het eind van de week er alsnog uit... lekker omslachtig allemaal
gewoon laten liggen.
Haal je het toch gewoon weg als je weer gaat.
Who cares, of je laat het liggen met een briefje dat het een cadeautje is voor de volgende bewoner .
pi_20584280
nou, ik heb gerritsen gebeld, en ik ging helemaal stotteren want ik was bang dat ie even moeilijk zou doen als die mulders, maar hij was heel aardig haha! maar hij zegt van dat het eigenlijk wel moet kunnen drie jaar, en anders dan kan ik evt van die houten plaatjes over het tapijt heen leggen, en dan het zeil erover.. maar hij zegt van ja als het goedkoop zeil is, dan kan je dat beter niet doen, anders ben je nog duurder uit met die houten plaatjes als dat je weer nieuw zeil neemt evt. Maargoed.. het tapijt moet blijven liggen, omdat dat in het hele huis ligt, en ik kijk het even aan met dat zeil eroverheen.. en als het echt niet gaat neem ik wel van die houten plaatjes eronder.

hehe, wat een heisa om dat zeil
Strawberry Flavour..
  maandag 12 juli 2004 @ 22:08:39 #272
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20584336
quote:
Op maandag 12 juli 2004 22:06 schreef -moi- het volgende:
nou, ik heb gerritsen gebeld, en ik ging helemaal stotteren [afbeelding] [afbeelding] want ik was bang dat ie even moeilijk zou doen als die mulders, maar hij was heel aardig haha! maar hij zegt van dat het eigenlijk wel moet kunnen drie jaar, en anders dan kan ik evt van die houten plaatjes over het tapijt heen leggen, en dan het zeil erover.. maar hij zegt van ja als het goedkoop zeil is, dan kan je dat beter niet doen, anders ben je nog duurder uit met die houten plaatjes als dat je weer nieuw zeil neemt evt. Maargoed.. het tapijt moet blijven liggen, omdat dat in het hele huis ligt, en ik kijk het even aan met dat zeil eroverheen.. en als het echt niet gaat neem ik wel van die houten plaatjes eronder.

Eigenlijk had je even moeten zeggen dat die vloerbedekking hardstikke prut is en afgesleten en dat hij eigenlijk wel eens vervangen mag worden .
Net zoals al de dingen die op het lijstje stonden, maar waar nog niks aan gedaan is .
pi_20584453
quote:
Op maandag 12 juli 2004 22:08 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Eigenlijk had je even moeten zeggen dat die vloerbedekking hardstikke prut is en afgesleten en dat hij eigenlijk wel eens vervangen mag worden .
Net zoals al de dingen die op het lijstje stonden, maar waar nog niks aan gedaan is .
hm ja.. heb je gelijk in.. maarjaaa als m'n kamer maar mooi wordt, en ik binnen een week een koelkast heb, vind ik op dit moment alles best
Strawberry Flavour..
pi_20584459
quote:
Op maandag 12 juli 2004 22:06 schreef -moi- het volgende:
nou, ik heb gerritsen gebeld, en ik ging helemaal stotteren [afbeelding] [afbeelding] want ik was bang dat ie even moeilijk zou doen als die mulders, maar hij was heel aardig haha! maar hij zegt van dat het eigenlijk wel moet kunnen drie jaar, en anders dan kan ik evt van die houten plaatjes over het tapijt heen leggen, en dan het zeil erover.. maar hij zegt van ja als het goedkoop zeil is, dan kan je dat beter niet doen, anders ben je nog duurder uit met die houten plaatjes als dat je weer nieuw zeil neemt evt. Maargoed.. het tapijt moet blijven liggen, omdat dat in het hele huis ligt, en ik kijk het even aan met dat zeil eroverheen.. en als het echt niet gaat neem ik wel van die houten plaatjes eronder.

Van mij krijg je er +boot bij.
Dan is het tenminste nog heisa om wat tofs

Maarja je weet nu iig wat je moet doen, is dat weer geregeld
pi_20584750
ja gelukkig

ik ga m'n ma nu m'n kamer showen

ik zie je morgen fliepke, als ik er niet ben, ben ik even naar de gamma oid.. maar ik denk dat ik wel 'savonds blijf slapen.. en als ik je niet meer zie dan doen we het wel een andere keer!
Strawberry Flavour..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')