abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20531144
Ik stop omdat het gewoon echt niet ging. had het op zich echt naar mn zin. Maar ik het liep niet lekker met de studie zelf....

Ik ga nu naar de HEAO in Arnhem --> Logistiek en economie

Helaas is die niet in Nijmegen want dan was ik daar gebleven. Leuker stad
pi_20531191
echt jammer.. ik hoor van steeds meer mensen dat ze het niet halen dit jaar
Strawberry Flavour..
  zaterdag 10 juli 2004 @ 15:22:55 #228
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20531192
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:21 schreef SG_Tannus het volgende:
Ik stop omdat het gewoon echt niet ging. had het op zich echt naar mn zin. Maar ik het liep niet lekker met de studie zelf....

Ik ga nu naar de HEAO in Arnhem --> Logistiek en economie

Helaas is die niet in Nijmegen want dan was ik daar gebleven. Leuker stad
Ik dacht juist dat al die economische studies naar hier werden verplaatst in die nieuwbouw.
maar dat heb ik dan weer mis .
pi_20531344
in ieder geval succes in Arnhem!
Strawberry Flavour..
pi_20531791
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:22 schreef -moi- het volgende:
echt jammer.. ik hoor van steeds meer mensen dat ze het niet halen dit jaar
Ik had dat ook met bedrijfswetenschappen...
kom je na de zomervakantie is terug...
zie ik gewoon nog maar 1 iemand die ik echt goed kende
waren er superveel gestopt en die waren vervangen door allemaal enge HBOwatertjes
pi_20532647
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:22 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat al die economische studies naar hier werden verplaatst in die nieuwbouw.
maar dat heb ik dan weer mis .
Is dat zo?? dan gaan we ff navraag doen
pi_20548008
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 14:14 schreef Fliepke het volgende:
Pff, je bent nog geen twee dagen thuis en het begint al.
Poets hier, klusje daar, ruim dat eens op, knip dat eens bij (en nee niet mijn mat ).
En dan zo van, ja op je kamer is het ook hardstikke netjes en je hangt hier alleen maar.
Rot effe op .
Ja ik snapte al niet waarom jullie allemaal al naar huis gingen enzo
als je eenmaal op kamers zit wil je niet anders hoor...
  zondag 11 juli 2004 @ 19:28:53 #233
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20556495
quote:
Op zondag 11 juli 2004 11:35 schreef L-mo het volgende:

[..]

Ja ik snapte al niet waarom jullie allemaal al naar huis gingen enzo
als je eenmaal op kamers zit wil je niet anders hoor...
Sommige mensen moeten ook gewoon werken .
Maar goed, vanaf wanneer zijn jullie (lexie en wx) weer in Nijmegen voor de vierdaagse?

En moi ben je al verhuisd? Ik ben een beetje wat je ook alweer zei over het leggen van zeil, etc.
  zondag 11 juli 2004 @ 19:55:34 #234
88523 BadDay
The One I Love
pi_20557037
Heeft vakantie... en zijn propedeuse (ik ben er in iedergeval blij mee) Wel vanavond een kijkavond...
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_20557796
Zozo, binnenkort ga ik verhuizen!!! Eindelijk! Als het goed is het weekend van 7-8 augustus spullen kopen en over! Heb er nu al zin in! Ben me nu aant opgeven voor de studie enzo maar hoe moet ik me inschrijven bij de gemeente? Via hun site ofzo? Kan het niet vinden namelijk!
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_20557871
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:28 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Maar goed, vanaf wanneer zijn jullie (lexie en wx) weer in Nijmegen voor de vierdaagse?

En moi ben je al verhuisd? Ik ben een beetje wat je ook alweer zei over het leggen van zeil, etc.
Ik ben er al de vierdaagse begint, dat zal wel maandag zijn? Ik blijf alleen als er gewandeld wordt, moet ook een beetje aan het budget denken .
pi_20557881
morgenvroeg wordt zeil gelegd in m'n kamer, en dan ga ik dinsdagochtend over! woei, spannend!! heb vandaag zoveel mogelijk ingepakt en in de gang gezet, maar het is nog best veel enzo de eerste keer dat ik in m'n leven verhuis, echt vreeemd

en mark, je kan via de website www.nijmegen.nl je inschrijven geloof ik, bij het digitale loket en dan bij het overzicht van alle formulieren... zo'n pdf documentje van verhuizen naar nijmegen
Strawberry Flavour..
pi_20557989
-moi- je bent een schat! Ik ga dat gelijk even doen moet ik alleen nog even weten eigenlijk ik op een a of b adres woon.....ach, boeiend, ik doe gewoon 121, dan komt het vanzelf wel terecht

Jammer dat ik de vierdaagse niet mee maak omdat ik geen kamer heb....schijnt altijd wel groot feest te zijn....
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_20558199
Ja, voor verhuizen heb je alleen een lousy formuliertje nodig. Als je een knullig dingetje wil gaan ophalen moet je je halve administratie meeslepen om je te identificeren.
pi_20559290
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:28 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Weet ik nog nie.
pi_20559399
quote:
Op zondag 11 juli 2004 20:35 schreef -moi- het volgende:
morgenvroeg wordt zeil gelegd in m'n kamer, en dan ga ik dinsdagochtend over! woei, spannend!! heb vandaag zoveel mogelijk ingepakt en in de gang gezet, maar het is nog best veel enzo de eerste keer dat ik in m'n leven verhuis, echt vreeemd
je eerste keer verhuizen, altijd spannend
gelukkig begin je voorzichtig, je gaat niet al te ver weg
nu kan je tenminste snel even naar huis, mocht je heimwee krijgen
  zondag 11 juli 2004 @ 21:51:13 #242
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20559595
quote:
Op zondag 11 juli 2004 20:34 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik ben er al de vierdaagse begint, dat zal wel maandag zijn? Ik blijf alleen als er gewandeld wordt, moet ook een beetje aan het budget denken .
dinsdag dus.
pi_20560186
na drie uur reizen weer in nijmegen domme kut automobilisten, rij dan gvd geen trein aan ofzo
nu was het spoor dus rot waardoor de trein vertraging kreeg en ik dus een uur in dat venlo's dorp was gestrand...bah.

ik ben er gewoon doordeweeks met de vierdaagse dus ook.
pi_20560501
quote:
Op zondag 11 juli 2004 21:44 schreef wx het volgende:

[..]

je eerste keer verhuizen, altijd spannend
gelukkig begin je voorzichtig, je gaat niet al te ver weg
nu kan je tenminste snel even naar huis, mocht je heimwee krijgen
ja

maar nou kan ik wel altijd m'n pa en ma in de stad tegenkomen

L-mo, de eerste keer dat ik geen vertraging heb met de NS moet nog komen geloof ik
Strawberry Flavour..
  zondag 11 juli 2004 @ 22:39:38 #245
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20560977
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:11 schreef L-mo het volgende:
na drie uur reizen weer in nijmegen domme kut automobilisten, rij dan gvd geen trein aan ofzo
nu was het spoor dus rot waardoor de trein vertraging kreeg en ik dus een uur in dat venlo's dorp was gestrand...bah.

ik ben er gewoon doordeweeks met de vierdaagse dus ook.
Je hebt toch een auto
Klaag dan niet over iets dat gratis is .
pi_20564193
Gaan er nog mensen hier zomerfeesten??
En zo ja, waar gaan jullie meestal naar toe?

Zelf vind ik het Valkhof altijd wel leuk, goede sfeer altijd, leuke muziek en af en toe cabaret!
pi_20569619
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:39 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Je hebt toch een auto
Klaag dan niet over iets dat gratis is .
ja maarja hè

en dat het gratis is betekend nie dat et muk moet zijn... achja, khad gelukkig m'n laptop bij dus mooi nog wat voor school kunnen doen
pi_20571662
quote:
Op maandag 12 juli 2004 11:57 schreef L-mo het volgende:

[..]

ja maarja hè

en dat het gratis is betekend nie dat et muk moet zijn... achja, khad gelukkig m'n laptop bij dus mooi nog wat voor school kunnen doen

Reageer is op msn, jij workaholic
pi_20571745
quote:
Op zondag 11 juli 2004 22:21 schreef -moi- het volgende:

[..]

ja

maar nou kan ik wel altijd m'n pa en ma in de stad tegenkomen [afbeelding] [afbeelding]

L-mo, de eerste keer dat ik geen vertraging heb met de NS moet nog komen geloof ik
Als je nu elke maandag begint met de trein van Nijmegen Dukenburg naar Nijmegen Centraal te gaan dan komt het vast wel eens voor dat hij geen vertraging heeft
En dan kunnen je ouders je zelfs nog bij de trein ook
dan lijkt het net of je heel ver weg gaat
  maandag 12 juli 2004 @ 13:44:48 #250
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20572009
Ik heb overigens tegenwoordig maar zelden tot nooit vertraging, met op zijn max 5 minuten ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')