Ik dacht juist dat al die economische studies naar hier werden verplaatst in die nieuwbouw.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:21 schreef SG_Tannus het volgende:
Ik stop omdat het gewoon echt niet ging. had het op zich echt naar mn zin. Maar ik het liep niet lekker met de studie zelf....
Ik ga nu naar de HEAO in Arnhem --> Logistiek en economie
Helaas is die niet in Nijmegen want dan was ik daar gebleven. Leuker stad
Ik had dat ook met bedrijfswetenschappen...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:22 schreef -moi- het volgende:
echt jammer.. ik hoor van steeds meer mensen dat ze het niet halen dit jaar
Is dat zo?? dan gaan we ff navraag doenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat al die economische studies naar hier werden verplaatst in die nieuwbouw.
maar dat heb ik dan weer mis.
Ja ik snapte al niet waarom jullie allemaal al naar huis gingen enzoquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:14 schreef Fliepke het volgende:
Pff, je bent nog geen twee dagen thuis en het begint al.
Poets hier, klusje daar, ruim dat eens op, knip dat eens bij (en nee niet mijn mat).
En dan zo van, ja op je kamer is het ook hardstikke netjes en je hangt hier alleen maar.
Rot effe op.
Sommige mensen moeten ook gewoon werkenquote:Op zondag 11 juli 2004 11:35 schreef L-mo het volgende:
[..]
Ja ik snapte al niet waarom jullie allemaal al naar huis gingen enzo
als je eenmaal op kamers zit wil je niet anders hoor...
Ik ben er al de vierdaagse begint, dat zal wel maandag zijn? Ik blijf alleen als er gewandeld wordt, moet ook een beetje aan het budget denkenquote:Op zondag 11 juli 2004 19:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook gewoon werken.
Maar goed, vanaf wanneer zijn jullie (lexie en wx) weer in Nijmegen voor de vierdaagse?
En moi ben je al verhuisd? Ik ben een beetje wat je ook alweer zei over het leggen van zeil, etc.
Weet ik nog nie.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook gewoon werken.
Maar goed, vanaf wanneer zijn jullie (lexie en wx) weer in Nijmegen voor de vierdaagse?
je eerste keer verhuizen, altijd spannendquote:Op zondag 11 juli 2004 20:35 schreef -moi- het volgende:
morgenvroeg wordt zeil gelegd in m'n kamer, en dan ga ik dinsdagochtend over! woei, spannend!! heb vandaag zoveel mogelijk ingepakt en in de gang gezet, maar het is nog best veel enzode eerste keer dat ik in m'n leven verhuis, echt vreeemd
dinsdag dus.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik ben er al de vierdaagse begint, dat zal wel maandag zijn? Ik blijf alleen als er gewandeld wordt, moet ook een beetje aan het budget denken.
jaquote:Op zondag 11 juli 2004 21:44 schreef wx het volgende:
[..]
je eerste keer verhuizen, altijd spannend![]()
gelukkig begin je voorzichtig, je gaat niet al te ver weg
nu kan je tenminste snel even naar huis, mocht je heimwee krijgen![]()
Je hebt toch een autoquote:Op zondag 11 juli 2004 22:11 schreef L-mo het volgende:
na drie uur reizen weer in nijmegendomme kut automobilisten, rij dan gvd geen trein aan ofzo
nu was het spoor dus rot waardoor de trein vertraging kreeg en ik dus een uur in dat venlo's dorp was gestrand...bah.
ik ben er gewoon doordeweeks met de vierdaagse dus ook.
ja maarja hèquote:Op zondag 11 juli 2004 22:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je hebt toch een auto
Klaag dan niet over iets dat gratis is.
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:57 schreef L-mo het volgende:
[..]
ja maarja hè
en dat het gratis is betekend nie dat et muk moet zijn... achja, khad gelukkig m'n laptop bij dus mooi nog wat voor school kunnen doen
Als je nu elke maandag begint met de trein van Nijmegen Dukenburg naar Nijmegen Centraal te gaan dan komt het vast wel eens voor dat hij geen vertraging heeftquote:Op zondag 11 juli 2004 22:21 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja![]()
maar nou kan ik wel altijd m'n pa en ma in de stad tegenkomen [afbeelding] [afbeelding]
L-mo, de eerste keer dat ik geen vertraging heb met de NS moet nog komen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |