kei leukquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:10 schreef Fliepke het volgende:
Nog maar een paar nachtjes en dan woont -moi- bij mij in huis.
Doe is nie zo eng met je hoofdquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:18 schreef -moi- het volgende:
[..]
kei leuk
Ik vraag me vooral af wat dat rode inlegkruisje daar deedquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:22 schreef wx het volgende:
Fliep wat deed die onderbroek bij jullie op de gang?
[afbeelding]
Had je het nog bijna goed ook, zonder dat je het zag whehehequote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat dat rode inlegkruisje daar deed.
Nu is de grap eraf, het plaatje doet hetquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat dat rode inlegkruisje daar deed.
In Venlo hebben ze ook vrouwen en bier hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:37 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Venlo dusis toch net wel ff wat minder dan Nijmegen, lijkt me zo
vandaar dat ik ook zeg net ff wat minderquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:38 schreef wx het volgende:
[..]
In Venlo hebben ze ook vrouwen en bier hoor![]()
hehe ik zeg niksquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:41 schreef DonStefano het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook zeg net ff wat minder
blijft natuurlijk wel 'n beetje 'n dorp in t groot
mijn OP's zijn toch stukken hoger van kwaliteit.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:10 schreef Fliepke het volgende:
Jaja, we zijn weer in de lucht
Nog maar een paar nachtjes en dan woont -moi- bij mij in huis.
Jij hebt ook meer ervaring met KUN OP'squote:Op zondag 4 juli 2004 11:05 schreef L-mo het volgende:
[..]
mijn OP's zijn toch stukken hoger van kwaliteit.
Wedden dat ik brakker benquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:37 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Venlo dusis toch net wel ff wat minder dan Nijmegen, lijkt me zo
Get a life. over de op scrollt iedereen meteen heen.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:05 schreef L-mo het volgende:
[..]
mijn OP's zijn toch stukken hoger van kwaliteit.
niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Get a life. over de op scrollt iedereen meteen heen.
Ik weet waarover ik praat, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:41 schreef L-mo het volgende:
[..]
niet.![]()
get a life. zegt hij met 15k posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |