15 verschillende hè...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:03 schreef QyRoZ het volgende:
15 per jaar maar? Niet per week?
Dan zit je wel een beetje aan de lage kant hoor. Hallo 2004 weet je! Stel je voor, 1 a 2 nieuwe gozers per maand, dan kun je net zo goed het klooster in......quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde 16-20 jarige meid per jaar zo'n 15 verschillende pikken in haar kutje heeft, wie kan dit beamen?
Dus?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:03 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
15 verschillende hè...
is het zo erg??quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:05 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Dan zit je wel een beetje aan de lage kant hoor. Hallo 2004 weet je! Stel je voor, 1 a 2 nieuwe gozers per maand, dan kun je net zo goed het klooster in......
hoe vaak heb jij dan met verschillende jongens sex in een jaar?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:28 schreef new_moon het volgende:
[..]
![]()
ik zit gewoon thuis hoor
1,2,3, zoiets?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij dan met verschillende jongens sex in een jaar?
das niet veel, je bent een gematigd meisje, netjes! daar zijn er niet veel meer van..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:31 schreef new_moon het volgende:
[..]
1,2,3, zoiets?
dat ik nu geen vaste vriend heb betekend nou ook weer niet "open huis" zegmaar,...![]()
Ik heb het over die dames die er 15 per jaar hebben.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:28 schreef new_moon het volgende:
[..]
![]()
ik zit gewoon thuis hoor
echt wel meer.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:42 schreef nozem het volgende:
Ik denk iets van 20-30 gemiddeld..
En dat is in Enschede!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
echt wel meer.
alle vrouwen zijn hoeren! wel 40 tot 50 denk ik.
dank u dank uquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
das niet veel, je bent een gematigd meisje, netjes! daar zijn er niet veel meer van..![]()
thanxquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:36 schreef Bosco het volgende:
goed bezig new moon!
quote:Op zondag 4 juli 2004 02:12 schreef Lotusss het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet voldoe aan de term "Breezah-sletje"... Ben al 2 jaar vrijgezel (nee, ben niet lelijk of dik of whatever) en ben er trots op ook!
Ik kies er gewoon niet voor om met elke vent die me aanspreekt het bed te delen. Ik zou ook echt geen seks kunnen hebben met iemand waar ik geen gevoelens voor zou hebben op liefdesgebied.
*Mag ik nou ook een complimentje???*
same herequote:Op zondag 4 juli 2004 02:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik zou ook echt geen seks kunnen hebben met iemand waar ik geen gevoelens voor zou hebben op liefdesgebied.
*Mag ik nou ook een complimentje???*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |