Want? Ze hebben nu ook een Braziliaan in de spits lopen hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:26 schreef robh het volgende:
Wat een kul.
Dan zou Makaay nooit mogen spelen voor het Duitse team.
Maakt niet uit. Makaay heeft al in een nationaal team gespeeld en mag derhalve niet in een ander nationaal team spelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:27 schreef supercreep het volgende:
Want? Ze hebben nu ook een Braziliaan in de spits lopen hoor
Dat is geen regel meer.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:28 schreef paultje- het volgende:
hij mag tog nooit spelen....hij heeft naamlik al x anatal keer voor oranje gespeeld...;)
Je hebt veel verstand van voetbal zie ikquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:27 schreef supercreep het volgende:
[..]
Dankequote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je hebt veel verstand van voetbal zie ik
omdat hij liever Duitser wordtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:30 schreef El_Catalan het volgende:
waarom nog geen nab
Makaay heeft al voor nederland gespeeld, dus mag hij niet meer voor een ander team spelen..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:27 schreef supercreep het volgende:
[..]
lul niet.. dat was eerst geen regel, dat is het nu juist weer wel.. (al een tijdje hoor.)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:29 schreef supercreep het volgende:
[..]
Dat is geen regel meer.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:31 schreef supercreep het volgende:
[..]
omdat hij liever Duitser wordt
je gaat toch zeker niet serieus een discussie aan met supercreep?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
lul niet.. dat was eerst geen regel, dat is het nu juist weer wel.. (al een tijdje hoor.)
Blaaaaat.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:29 schreef supercreep het volgende:
[..]
Dat is geen regel meer.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:36 schreef hellmondunited het volgende:
rot op kut supercreep met je achterlijke onzin
Zonder een banaanvraag te doen snap ik niet wat die gozer hier nog doet..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je gaat toch zeker niet serieus een discussie aan met supercreep?
ik kan het vaak ook niet laten hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zonder een banaanvraag te doen snap ik niet wat die gozer hier nog doet..
En je hebt gelijk.. moet me minder druk maken om die gast..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |