en wij hebben een hekel aan jou. Jij tieft niet op en dan verwacht je dat ik iets voor jou ga doen? dies gek. zoek zelf maarquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:55 schreef supercreep het volgende:
[..]
zeg ff welk topic, ik heb een hekel aan zoeken.
Frisk werkte hem af - dat schept verwachtingen hequote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:57 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en wij hebben een hekel aan jou. Jij tieft niet op en dan verwacht je dat ik iets voor jou ga doen? dies gek. zoek zelf maar
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:59 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Frisk werkte hem af - dat schept verwachtingen he
En wie zijn wij dan om het baggeren en afzeiken niet voort te zetten...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:00 schreef hellmondunited het volgende:
alleen maar bagger en afzeik topics
nee daar hebben jullie gelijk in.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zullen we kappen met Supercreep.. vervuilt het hele EK-forum met zijn topics..
Lijkt me niet de bedoeling Nikky? Toch?
Zo zou je het kunnen stellen inderdaadquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:02 schreef peach_ii het volgende:
bedenken
Je snapt het inderdaad niet nee. Hij bedenkt topics ja. Heb je ook gezien wat voor? hij zit alles en iedereen af te zeiken/ uit te schelden en weet ik wat allemaal. bijna iedereen walgt van dat pubertjequote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:02 schreef peach_ii het volgende:
ik snap het niet helemaal. wat doet supercreep allemaal??? topics bedenken???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |