misschien omdat een ban niks uithaaltquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik kan het vaak ook niet laten hoormaar idd ik snap ook niet dat die modjes niks tegen hem beginnen
Bravo, het is je gelukt om in 5 woorden 3 fouten te maken.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:43 schreef supercreep het volgende:
[..]
misschien omdat een ban niks uithaaltBinnen 2 minuten ben ik hier weder met enen anderen naam, mijn kamaraad
![]()
scherpquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bravo, het is je gelukt om in 5 woorden 3 fouten te maken.![]()
En nu deel 2 van de post, svp.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:47 schreef supercreep het volgende:
[..]
scherpeen andere ......... kameraad.
bron is radio 538,........ vind je het erg dat ik er geen bandopname van heb gemaakt?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En nu deel 2 van de post, svp.
dan is er in ieder geval eentje weg.. en jou andere naam hebben we nu ook in een topic gevonden dus is zo door gegeven aan de modjesquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:43 schreef supercreep het volgende:
[..]
misschien omdat een ban niks uithaaltBinnen 2 minuten ben ik hier weder met enen andere naam, mijn kamaraad
![]()
das ONZIN wat ze daar lullen, of snap je dat niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:49 schreef supercreep het volgende:
[..]
bron is radio 538,........ vind je het erg dat ik er geen bandopname van heb gemaakt?
goedzo, mocht je zn kloon nodig hebben dan hoor ik tquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ga er ff achteraan hellmond
wat is jouw motivatie om dit te doen? Gebrek aan leven ben ik bang..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:43 schreef supercreep het volgende:
[..]
misschien omdat een ban niks uithaaltBinnen 2 minuten ben ik hier weder met enen andere naam, mijn kamaraad
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:50 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dan is er in ieder geval eentje weg.. en jou andere naam hebben we nu ook in een topic gevonden dus is zo door gegeven aan de modjes
Hoiii helmontunietet! Superkriep kan weer praten...Frisk is nu zeker met de achterhoede begonnen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:51 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
goedzo, mocht je zn kloon nodig hebben dan hoor ik t
Ik heb niks opgestuurd, maar dan is t een vriend ofzo van je in een pas geopend topic van je in ieder geval. Ga daar maar eens kijkenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:52 schreef supercreep het volgende:
[..]ik heb slechts 1 naam, die andere maak ik binnen 2 minuten wel aan als het moet. Best funny voor die gosert wiens nickname je hebt opgestuurd
Ja, aangezien ik genoeg van 538 ken om te weten dat ze alles in het 'shownieuws' op het internet zetten. En 3 keer raden waar ik de afgelopen 5 minuten heb rondgehangen? Precies, radio538.nlquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:49 schreef supercreep het volgende:
[..]
bron is radio 538,........ vind je het erg dat ik er geen bandopname van heb gemaakt?
zullen we ff kappen met dat ge-ouwehoer?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:43 schreef supercreep het volgende:
[..]
![]()
haaaiiiiiiquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:53 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Hoiii helmontunietet! Superkriep kan weer praten...Frisk is nu zeker met de achterhoede begonnen?
Je gaat toch geen meelij met Superkriep krijgen he?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:54 schreef hellmondunited het volgende:
haha ik vrees van wel ja![]()
zeg ff welk topic, ik heb een hekel aan zoeken.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:54 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik heb niks opgestuurd, maar dan is t een vriend ofzo van je in een pas geopend topic van je in ieder geval. Ga daar maar eens kijken
en kap gewoon met al die shit. wat schiet je er nou mee op?
Inmiddels zekerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:55 schreef tong80 het volgende:
Hij is er lelijk genoeg voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |