abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20390583
quote:
geregisseerd door Moon-saeng Kim
met de stemmen van Ji-Tae Yu, Joon-Ho Chung en Hee-Jin Wu

De beschaving is vernietigd door oorlog en vervuiling en de overlevenden hebben de laatste stad, Ecoban, gesticht. Aangezien de meeste natuurlijke bronnen opgebruikt zijn, wordt de energie gehaald uit de vervuiling zelf. De bewoners van Ecoban moeten dus voortdurend vervuilen.

TRAILER
IMDB
rottentomatoes

quote:
"..Sky Blue delivers an engaging story and an ocular orgy of amazing anime’ that’s as good as anything to have come out of Japan recently (if not better). At times the settings look completely realistic. One brief scene in particular, a close-up of raindrops splattering on the ground, looks indistinguishable from a live-action film. Sky Blue was supposedly seven years in the making, and with attention to visual detail like that, it’s easy to see why.

SKY BLUE is more of a feast for the eyes than anything else, but the other elements that come into play give it enough substance to keep it from becoming merely visual cotton candy. See it on the biggest screen you can find it on."
Sky blue is de alternatieve naam

Ik heb een stukje gekeken en de animatie ziet er werkelijk adembenemend mooi uit. Een nadeeltje van de film die vaak genoemt word is het verhaal. Mensen die een verhaal a la "Ghost in the shell"
verwachten zullen worden teleurgesteld. Het een pure actie thriller.

De animefreaks zullen deze film ongetwijfeld al gezien hebben. Deze film is trouwens de duurste ooit van Aziatische kant.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 19:56:42 #2
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_20390842
Yup gezien op de Animecon. Erg mooie film. IDD erg actiegericht maar dat is opzich niet zo erg. Moet ook kunnen, bovendien zijn de beelden erg dromerig en surealistisch wat de film toch boven een doorsnee aktiefilm uit doet stijgen
The Light Is Leaving Us All
  zaterdag 3 juli 2004 @ 19:57:07 #3
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_20390860
Zuid Korea komt met mooie films.
Ik zal eens op zoek gaan naar deze animatiefilm, hij lijkt me erg mooi.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_20415693
Er is trouwens bij deze anime wel veel gebruik gemaakt van CGI (computer beelden). Is het dan 'officieel' wel een anime?

Maakt helemaal niets uit, want het is een erg mooie film.
  zondag 4 juli 2004 @ 22:24:43 #5
73606 vim-fuego
I let my guitar speak for me..
pi_20415741
superfilm...mooie plaatjes...vooral als die vrachtwagen die buis in komt gereden....
...and what about cunture club, are they a cult too?...
  zondag 4 juli 2004 @ 22:27:29 #6
19840 Libris
Live from Singapore
pi_20415794
Ik heb hem al een hele tijd, je kon hem gratis downloaden, omdat er dacht ik geen distributeur voor was. Binnenkort weer eens kijken...
  maandag 5 juli 2004 @ 00:00:16 #7
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_20418612
quote:
Op zondag 4 juli 2004 22:22 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Er is trouwens bij deze anime wel veel gebruik gemaakt van CGI (computer beelden). Is het dan 'officieel' wel een anime?

Maakt helemaal niets uit, want het is een erg mooie film.
Als je echt wil nitpicken kan je zeggen dat het helemaal geen anime is omdat ie niet uit Japan komt maar het woord Anime opzich betekent iets dergelijks als animatie film. En gezien CGI ook animatie is...
The Light Is Leaving Us All
pi_20418751
ziet er goed uit, deze wil ik wel zien
vooral in de omgevingen en de werelde ben ik geintresseerd, hoe complexer en mooier, hoe beter!
-
pi_20452690
Misschien meer een showcase voor de animatietechnieken maar ik ben wel benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')