abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20389453
ik moet eerlijk zeggen dat het hele onderstaande stuk me wel spannend in de oren klinkt. Ik bedoel, oke, het is niet beschaafd, maar wel spannend en nie eens zo duur ook, hehehe

zou bij 1 van jullie, als je diep in je zelf kijkt, ook niet even de gedachte flitsen van: hmmmm......

I mean businesses like this does bring out the BAD in you
quote:
Een Duitse firma die alibi’s verschaft voor mensen die vreemd willen gaan, is zo succesvol gebleken dat ze nu gaat uitbreiden naar het buitenland.‘Het Perfecte Alibi’ is zo’n succes gebleken in het verschaffen van alibi’s aan Duitsers die vreemd willen gaan, met redelijke excuses voor een weekendje weg, dat ze volgende maand een kantoor gaan openen in Oostenrijk. Het hoofd van 'Perfect Alibi', Jens Schlingensief, zegt dat hij ongeveer 350 klanten per maand krijgt die naar hem komen voor het perfecte excuus voor hun vrouwen, mannen of partners. De kosten van de leugens variëren van 7.,5 uro voor een geruststellend SMS-je, gezonden naar een wantrouwige echtgenoot, tot 60 euro voor een uitnodiging voor een weekendconferentie.

Schlingensief zegt: “Favoriet onder onze diensten is de geschreven invitatie. Eerst sturen we een uitnodiging voor een zakelijke vergadering en sluiten een beschrijving van de conferentie met de kosten in. “Terwijl de partner gelooft dat de geliefde b.v. naar Hamburg is gegaan voor het weekend, is onze klant vrij zijn/haar minnaar/minnares waar dan ook mee naar toe te nemen. Werknemers van Perfect Alibi zitten vervolgens het hele weekend bij de telefoon, de telefoontjes van partners te beantwoorden door net te doen of ze een hotelreceptionist zijn en dan stiekem de telefoontjes door te verbinden naar de mobiele telefoon van de klant.

Schlingensief zegt dat hij zijn klanten niet persoonlijk kent en de meerderheid maakt van zijn diensten gebruik vi internet. Maar hij zegt dat hij wel genoeg informatie vraagt om zijn alibi’s waterdicht te maken. “Ik moet genoeg van de klant weten om er zeker van te zijn dat zijn/haar alibi passend is. Het heeft geen zin om een vrachtwagenchauffeur naar een doktersconferentie te sturen”, zei hij. Ookzegt hij dat hij geen slapeloze nachten heeft over het feit dat hij mensen met patente leugens opzadelt. “Leugens, noodzakelijke leugens, is iets waar je lang en breed over kunt praten. Dat is een moreel aspect, maar daar denk ik niet over. Wij leveren een dienst in het moderne Duitsland.”

bron:niburu
pi_20389499
tis wel leuk verzonnen , maar dit bestaat toch al een hele tijd ?
pi_20389517
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 19:06 schreef Xlarge het volgende:
tis wel leuk verzonnen , maar dit bestaat toch al een hele tijd ?
hmmm, ik kende iets dergelijks niet. wel logisch dat zoiets bestaat als je kijkt naar de huidige tijd.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 19:20:47 #4
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_20389868
Als je vreemd gaat kun je beter meteen je relatie stoppen. want je relatie steld dan niets voor.
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_20390074
Maar toch de zwakke plek: je zult je eigen partner met zijn of haar scharreltje maar tegenkomen in je hotel of motel of weet ik veel waar...
H@H@
pi_20391302
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 19:05 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
zou bij 1 van jullie, als je diep in je zelf kijkt, ook niet even de gedachte flitsen van: hmmmm......
Niet bij mij, ik ben geen vuile hond, helaas.
pi_20391351
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 19:29 schreef Anpagliwin het volgende:
Maar toch de zwakke plek: je zult je eigen partner met zijn of haar scharreltje maar tegenkomen in je hotel of motel of weet ik veel waar...
H@H@
... met een ander .
  zaterdag 3 juli 2004 @ 22:36:12 #8
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_20394520
Zonde van t geld... Smoesjes verzinnen is niet zo heel moeilijk...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_20395018
quote:

niet echt
Icon verwijdert door FA. 900 kb vinden mensen met een inbelverbinding niet leuk ;) Max 100 kb
pi_20395278
Het idee werd al zo'n 15 jaar geleden door Remco Campert verkent in "De Alibicentrale", een verhaal dat als een serie stukjes in NRC Handelsblad verscheen. Ik geloof dat het ook in boekvorm is uitgegeven. Ik denk trouwens dat Campert het ook niet helemaal van zichzelf had, het idee ligt best voor de hand.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 23:14:25 #11
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_20395396
'maar ik heb een vriendje'..
'oohh dan betaal ik wel ff een PerfectAlibi'

lol
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 23:48:45 #12
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_20396098
quote:
[b]
Nee, en mensen die dat wel hebben zouden eens bij zichzelf te rade moeten gaan.
pi_20397320
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 23:48 schreef KingCold het volgende:

[..]

Nee, en mensen die dat wel hebben zouden eens bij zichzelf te rade moeten gaan.
sorry voor het jatten, maar ben lui en wilde hetzelfde zeggen
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_20398823
Is een oud concept, maar waarom bedriegen...
  zondag 4 juli 2004 @ 12:30:37 #15
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20403977
quote:
Nou nee, maar dan meer niet omdat ik het lomp vind om m'n vriendin zo te bedriegen dan dat ik problemen met een weekendscharrel zou hebben als je relatie daar kennelijk aan toe is. Maar dat is offtopic.
Vampire Romance O+
  zondag 4 juli 2004 @ 17:08:11 #16
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_20409275
quote:

Nee, tuurlijk niet.

Vreemdgaan vind ik not done, maar damn he, als je het toch wilt doen, verzin dan op zn minst zelf n smoes, ipv dat je ook nog eens iemand anders dat voor je laat opknappen...

Beetje jammer dat je door zulk soort bedrijven er zelf ook zin in krijgt...
  zondag 4 juli 2004 @ 18:33:56 #17
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20410980
Geniaal
zakelijk gezien dan...
je kan toch zelf wel een smoesje verzinnen
  dinsdag 6 juli 2004 @ 13:10:42 #18
98634 Lempicka
Back to Life
pi_20438430
ik vind het jammer dat ik hier niet eerder op ben gekomen. Als zakelijk idee dan, ik heb geen vriend, dus kan ook niet vreemd gaan.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  dinsdag 6 juli 2004 @ 13:19:35 #19
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_20438646
*bedenkelijk vindt*
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 13:22:59 #20
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_20438751
Ach, zelfde als drugs aanbieden... Als je het aanbiedt, krijgen ze een keuze, ja of nee... Ze beslissen zelf ofdat ze ja of nee zeggen maar je geeft ze de keuze, recht voor hun neus... Als je dat op een moment doet dat de persoon in kwestie zwak is, en het eigenlijk niet zou doen, maar in deze situatie zegt: \"waarom niet\", heb je je doel bereikt... *tjasjing* Kassa!!!

Geld verdienen over iemand anders zijn rug lijkt wel mode tegenwoordig... maakt niet uit wat de consequenties zijn... Toespelen op fantasien van mensen, mensen lekker maken in het bedriegen van zichzelf en anderen, maakt allemaal niet meer uit lijkt het wel...

It\'s the way of the arms-dealer... I\'m not the one who pushed the button, I only sold that H-bomb to that third-world country... Hey, if they didn\'t get it from me, they would have got it some where else... Kortom: vette stiereschijt!
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 6 juli 2004 @ 13:27:25 #21
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20438869
Iemand die vreemd gaat is een persoon zonder gevoel van eigenwaarde en verantwoordelijkheid.
Als je echt iets wilt, maak je het uit. uit respect voor je partner.
En als je dat niet doet ben je gewoon een domme hoer zonder de mogelijkheid om je in de situatie van een ander te verplaatsen.

pi_20440672
Zakelijk gezien een goed idee, maar verder..
pi_20440700
Zou geen gebruik hoeven maken hiervan. Vreemdgaan
pi_20442051
quote:

eehh NEEJ!!
echt te triest voor woorden dat mensen naar zo\'n firma gaan :\')
pi_20445715
Dan ben je best wel een klootzak/kuthoer, als je hier gebruik van maakt...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')