Maar ook Oranjeboom, Best bier en Euroshopper bier zijn heel ranzig.
Verder van het speciaal bier is Westmalle - Trappistenbier het goorste wat ik ooit gedronken heb.
Mijn stelling is dus: Het bier dat je het vaakst drinkt vind je het lekkerst. Drink je vaak verschillend bier, heb je veel minder voorkeur voor een bepaald merk.
en wat betreft dat stamcafe-theorietje: dat zou wel kunnen kloppen denk ik. mijn 'stamcafe' heeft altijd Hertog Jan
terwijl er dus blijkbaar anderen zijn die dat ranzig vinden..niet dat ik me dat kan voorstellen
[spem mode]
HERTOG JAN ROELEERT !!
[/ spem mode]
[edit]
typo's
[/edit]
quote:Daar ben ik het echt totaal niet mee eens..
Op zondag 19 augustus 2001 11:47 schreef Gavin_Cameron het volgende:
Murphy's Irish Red beer. Dat is dus echt slootwater..:X
Ik ga ook voor Oranjebom qua bier wat niet te zuipen is..
Wat een ranzig bier is dat ![]()
't zou niet eens bier mogen heten
quote:Waarom denk je dat het GULPener heet, weet je meteen waar het vandaan komt
Op zondag 19 augustus 2001 16:46 schreef Manfredje het volgende:
Met stip op 1 toch wel gulpenerWat een ranzig bier is dat
't zou niet eens bier mogen heten
quote:Murphy's vies bier. Zeker nog nooit Jupiler
Op zondag 19 augustus 2001 11:47 schreef Gavin_Cameron het volgende:
Murphy's Irish Red beer. Dat is dus echt slootwater..:X
Ik krijg van Hertog Jan echt verschrikkelijke koppijn de volgende dag. Smaakt goed, maar ik drink het liever niet.
Grolsch 2,5% Lemon is bier voor zwangere vrouwen.
quote:Uh , de Tsjech (Pilsner) is het origineel , Budweiser de imitatie.
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:23 schreef keeper het volgende:Budweiser en die Tsjechische variant
Niet te zuipen : Roacheforte.
quote:Die Tsjechische variant...is dat niet Pilsner Urqell ??
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:23 schreef keeper het volgende:
Engels bier (dus zoals je het in een Engelse pub krijgt, een pint vol)Das echt enorm vies. Gelukkig hadden ze in London ook gewoon flesjes bier, van Budweiser en die Tsjechische variant, en dat was dan wel weer te doen.
Echt goor: Hertog Jan Grande Prestige. Ooit zo'n flesje van iemand gehad. Na 1 slok de rest door de gootsteen gegoten en weer een lekker flesje Heineken gepakt
Maar wat dus echt goor is:
BECKS!
Gatverdamme zeg, wat een goor bier. En Warsteiner is eigenlijk ook niet te zuipen.
Amerikaanse kattenpis: Budweiser (alle varianten), Blue Ribbon (of zoiets, brrrrrr).
Belgische paardendrek: Bavik (toen de ober een raar gezicht trok bij de bestelling hadden we al beter moeten weten...).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |