Ehm... weet je dat zeker? Ik heb bij iedere request de registratiedatum & het aantal posts van de betreffende user bekeken. Ik heb iedere post aandachtig bekeken.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:52 schreef Jump het volgende:
In deel 35 zijn er een groot deel mensen overgeslagen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:27 schreef dork22 het volgende:
uhm.. ik het mijn email adres veranderd.. maar ik sta (nog) niet in de top 10 (32) maar wie moet ik nou mailen?? of regel jij het sylvesterrr (je zal het wel drukhebben )?
"veel" is overdreven, maar ga straks eens zienquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm... weet je dat zeker? Ik heb bij iedere request de registratiedatum & het aantal posts van de betreffende user bekeken. Ik heb iedere post aandachtig bekeken.
ja, we staan terug op de FP gemeld in artikel over GMailquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:04 schreef RichardQuest het volgende:
Hey, de lijst is weer vol
TVP
mailwijzigingen plaats je gewoon hier. dan veranderd ik het welquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:01 schreef dork22 het volgende:
[..]
Wat dan ook weer de oorzaak is voor de vele fok!-accounts die erbij gekomen zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:10 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, we staan terug op de FP gemeld in artikel over GMail
En een enorme berg aan kont-postings van luitjes die de 31 willen halen....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:15 schreef vw_caddy het volgende:
Wat dan ook weer de oorzaak is voor de vele fok!-accounts die erbij gekomen zijn.![]()
dat was je laatste, gelezen dusquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:17 schreef JustMe2 het volgende:
he jumb lees mijn laatste post nog is !
Tuuuuuuurlijk! daarom moest je het hiet op Fok! komen vragenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:30 schreef breakdancer2 het volgende:
hey ik heb nu lekker g mail
ik kan helpen met invoten maar meot ik nog 2 dagen w88groetjes marco
Hij kan toch ook door een vriend ofzo ge-invite zijn?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:36 schreef kibber het volgende:
[..]
Tuuuuuuurlijk! daarom moest je het hiet op Fok! komen vragen![]()
Ik vind het een beetje oneerlijk voor Elze, als je JustMe2 wel op de lijst terugzet.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:22 schreef Jump het volgende:
[..]
nee, ik ga eens zoeken wie dit naar 30 veranderd heeft. op zicht wel beter dan 1 post,. Maar als je 30 zegt, heb je paar mensen die dan in half uur 30 bagger posts gaan maken en dan komen melden.
Voor mijn part mag jij terug opde plaats waar je stond, want met de karige invites die nu vallen zal het nog tijdje duren
...
geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:41 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Hij kan toch ook door een vriend ofzo ge-invite zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |