Mail Jump maar. Ik kan niks wijzigen/verwijderen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:59 schreef MaZz_ het volgende:
SylvesterrrThanx voor alle moeite
Ik zie alleen net ... kuch de invite komt niet aan bij me vanwege m'n mailadres....
Dit is m'n vorige post:
[..]
Het email adres moet zijn sejanssen1 <at> student.han.nl
sorryBedankt alvast!
Wauw wat een slecht Nederlandsch!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:53 schreef JustMe2 het volgende:
srr ze maar ik ben phpbb Forums gewoon ,
bij phpbb staat het NAAST het berich ( en heb ff gekeken ) en niet in het profile
ps ik kan wel engels , en ik zit in het 2de middelbaar , dus niet in het 5de leerjaar LOL
Ook doei.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:56 schreef Elze het volgende:
Ikke ook graag!![]()
Elze
Elze_z@hotmail.com
offtopic: ze mogen op het voortgezet onderwijs wel wat meer tijd besteden aan grammatica en spelling.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:59 schreef drelletje het volgende:
[..]
Wauw wat een slecht Nederlandsch!![]()
Inderdaadquote:ontopic (half dan): wat een FP vermelding allemaal wel niet doet...
Ik heb al twee (of zelfs drie) weken een gmail-account, en heb tot op heden maar 2 invites gekregen (2x 1)quote:Ontopic (ja nu echt/half): Ik krijg al heel lang geen invtes meer..
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:53 schreef JustMe2 het volgende:
srr ze maar ik ben phpbb Forums gewoon ,
bij phpbb staat het NAAST het berich ( en heb ff gekeken ) en niet in het profile
ps ik kan wel engels , en ik zit in het 2de middelbaar , dus niet in het 5de leerjaar LOL
Nogmaals: LEZENquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:16 schreef snuiter het volgende:
mij graag ook op de invite lijst zetten, wil ook gmail gaan gebruiken
snuiter@chello.nl
Justme2 staat imho wel in op de wachtlijst.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:45 schreef AntigoonVooruit het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog een tijdje blijft posten. Ik lees vandaag alleen niet meer mee. Ben door mijn lachtranen heen. [afbeelding]
Ja, maar je moet wel wat dingen doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:26 schreef Jump het volgende:
lijst up to date? anderns naam ik ze eventjes onder handen
aangepastquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel wat dingen doen.
Dubbel
======
2x Hann21
2x ShowMaster
Onterecht op het lijstje (te weinig posts)
======
JustMe2
Dat duurt ff, ook als je eenmaal bent toegevoegd. Veel van de users die een account hebben wachten op de accounts die Google beschikbaar moet stellen voordat ze weer anderen kunnen inviten. Kan weken duren, zeker in het tempo waarop er nu via Fok aanvragen bijkomen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:40 schreef breakdancer2 het volgende:
heey kan i ktoegevoegd worden aan de lijst??
f_side6@hotmail.com
alvast bedankt
Pfff in het vorige topic staat heel vaak dat je te weinig posts hebt ( nu niet meer nee ) dus nu kom je zeker niet emer aan de beurt... Bovendien ben je pas net lidquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:40 schreef breakdancer2 het volgende:
heey kan i ktoegevoegd worden aan de lijst??
f_side6@hotmail.com
alvast bedankt
heb het gemerktquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:47 schreef Manono het volgende:
[..]
...
Maarreh, jij bent pas net geregistreerd zie ik?
Je zal ws een Fokker met Gmail account moeten omkopen om buiten de policy om een account te krijgen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:51 schreef breakdancer2 het volgende:
wrm n zeker niet meer wat heb ik verkeerd gedaan??:s
Juistem.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:54 schreef breakdancer2 het volgende:
dus kom ik er niet in??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |