Hoeveel zou je er moeten krijgen eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb tot nu toe nog maar 1 invite gehad!
Ja je hebt mij gemistquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Lijstje is up-2-date. Heb ik iemand gemist? Geef het dan ff door.
Ga de OP lezen man heb ik al eerder gezegt..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:59 schreef breakdancer2 het volgende:
heey waar kan je de w8lijst zien![]()
![]()
Geregistreerd op: zaterdag 3 juli 2004 @ 18:59quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:01 schreef guru1981 het volgende:
Ik zou ook graag een invite willen. tommyd@home.nl
Harstikke bedankt.
Ja ik heb geen vrienden en ik ben een Undercover-Tweakerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:07 schreef breakdancer2 het volgende:
kibber zit je de hele dag op de computer om iedereen af te zeiken:S
Ja, dat staat niet vast hequote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:58 schreef kibber het volgende:
[..]
Hoeveel zou je er moeten krijgen eigenlijk?
Ik zat ook al te kijken ja..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:10 schreef FredvZ het volgende:
Volgensmij klopt die lijst niet helemaal meer... Dr staan mensen die zich de afgelopen week hebben aangemeld en minder dan 30 posts hebben.
en er staan mensen die zich in deel 35 hebben aangemeld op een rangnummer ná mensen die zich in topic 36 hebben aangemeld.
Zit er hier iemand te slapen of is er een ambtenaar aan het werk?
HAHAHAquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:01 schreef guru1981 het volgende:
Ik zou ook graag een invite willen. tommyd@home.nl
Harstikke bedankt.
Argg dat kan dus niet..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:12 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken ja..
Ik zal het lijstje uit het andere topique er even bijpakken en gaan vergelijken.. Resultaten post ik wel
Grappig. Ik heb álles gelezen en weet dat ik officieel niet in aanmerking kom, doch lees ik altijd het forum van fok en de fp trouw. Dit was gewoon een stap om mij aan te melden als lid en er meer mee te gaan doen ..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:14 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
![]()
Geef de namen ff door. Dan kan ik ze weer doorgeven aan Jump (die als enige toegang heeft tot de database).quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:10 schreef FredvZ het volgende:
Volgensmij klopt die lijst niet helemaal meer... Dr staan mensen die zich de afgelopen week hebben aangemeld en minder dan 30 posts hebben.
Ik heb dat ene topic gemist, dus ehh... sorry.quote:en er staan mensen die zich in deel 35 hebben aangemeld op een rangnummer ná mensen die zich in topic 36 hebben aangemeld.
Nou ja zeg...quote:Zit er hier iemand te slapen of is er een ambtenaar aan het werk?
Genoteerd. Ik zal het lijstje vanavond aan Jump doorgeven.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:24 schreef kibber het volgende:
JustMe2 heeft pas 15 posts weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |