En dat bepaal jij?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:58 schreef bullshit. het volgende:
Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 30 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
Neequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:41 schreef Loki-D het volgende:
Ik zou ook graag n invite willen krijgen =))
io1093622 <at> student.io.tudelft.nl
tnX alot!
Donequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:56 schreef MaZz_ het volgende:
Ik zou ook érg graag geinvite willen worden.... :] Zou het heel erg waarderenEn bedankt voor degenen die dit (kunnen) regelen!!
mijn e-mail:
sejanssen <at> student.han.nl
Dank :]
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:31 schreef ForrestX het volgende:
Graag zou ik ook een invite willen krijgen om dit te proberen,
mijn email: jlelieveld@hotmail.com
Alvast bedankt!!
ForrestX![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:36 schreef Dokter_Mo het volgende:
Ik wil graag ook op de lijst.
altijdprijs@hotmail.com
Donequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:38 schreef vw_caddy het volgende:
Next in Que:
blizzard [at ]zonnet.nl
Thank you.![]()
Donequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:33 schreef naar het volgende:
* sylvesterrr zou ook wel graag een Gmail-accountje willen
yoast[bij]wanadoo[punt]nederland
Yoast
Mensen met een @fok.nl-adres mogen uiteraard op het lijstje.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:30 schreef GizartFRL het volgende:
Mag ik er ook een?
GizartFRL@fok.nl
Tige tank.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:19 schreef breakdancer2 het volgende:
wil iemand my invite??
f_side6@hotmail.com
Groetjes marco
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:58 schreef bullshit. het volgende:
Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 30 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
u heeft mij gemist ja... zie paar posts hierbovenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Lijstje is up-2-date. Heb ik iemand gemist? Geef het dan ff door.
ik heb het gewoon van de startpost overgenomen alleen ik heb 30 ipv 1 genoemtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:11 schreef Tarantino het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?. Voor sommige fokkers ben jij net zo'n newbie als iemand met 2 posts. Ik heb een hekel aan mensen die gaan bepalen wat anderen mogen en wat niet. Zullen we dat aan de mods overlaten, Stalin in de dop?
Dan moeten degenen uit dit topic wel naar achteren opschuiven. (een plaats of honderd of zoquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Hmm, ik heb dus een heel topic gemist...Dat wordt ff flink doorwerken dus...
Dat dacht ik ook maar ze staan gewoon in de wachtlijstquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:38 schreef ShowMaster het volgende:
Begrijp ik nu goed dat de mensen die in een paar topics terug worden overgeslagen? Mensen die veel later dan ik hebben gebedeldhebben nu al een invite gekregen... :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |