Sowieso niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
En wij moeten mensen die het woord "sowieso" niet kunnen schrijven, wel serieus nemen?
Achonze Nostradamus.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:10 schreef thetruth het volgende:
Kezza wordt dit seizoen topscorer van Engeland, vóór Ruud en Henry
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Achonze Nostradamus.
Ik heb je al voorspellingen zien doen in het verleden
2e achter Kluivert.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:10 schreef thetruth het volgende:
Is Kluivert ooit ergens topscorer geworden?quote:Op donderdag 22 juli 2004 01:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
2e achter Kluivert.
Praat tegen het handje.quote:Op donderdag 22 juli 2004 01:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
2e achter Kluivert.
Euro2000.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:55 schreef Rest het volgende:
[..]
Is Kluivert ooit ergens topscorer geworden?
Dat Kluivert topscorer wordt was eigenlijk een geintje.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:29 schreef Spideyman het volgende:
Praat tegen het handje.
Als Kluivert er meer inschiet dan Kezman lever ik hoogstpersoonlijk m'n bloedeigen dochter poedeltjenaakt voor je deur af.
Jeetje, wat is dat voor raar aanbod!quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Praat tegen het handje.
Als Kluivert er meer inschiet dan Kezman lever ik hoogstpersoonlijk m'n bloedeigen dochter poedeltjenaakt voor je deur af.
theo maassen.... never mind. niet dat ik een dochter heb ofzo.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jeetje, wat is dat voor raar aanbod!
Klopt volgens mij niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Maar Kezman scoorde in de wintermaanden meer dan in de lente en nazomer.
Soms wordt onder de heidenen wel een zeer groot geloof gevonden. Of dit Kezman daadwerkelijk aan de titel van topscoorder van de Premiership helpt kan betwijfeld worden.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:10 schreef thetruth het volgende:
Toch niet. Zoek het maar na.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:41 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
[..]
Klopt volgens mij niet.
Kezman scoort juist meer doelpunten in de lente en nazomer/herfst dan in de wintermaanden.
Volgens mij heeft Kezman in de wintermaanden niet veel gescoord, pas eind maart kwam de productie weer op volle gang. (18 treffers)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch niet. Zoek het maar na.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:40 schreef methodmich het volgende:
Omdat hij toen dit jaar geblesseerd en geschorst was. Kezza is een winterspits, vandaar ook "kerstman".
Hoe kun je nou geblesseerd en geschorst zijn en tegelijkertijd toch spelen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:40 schreef methodmich het volgende:
Omdat hij toen dit jaar geblesseerd en geschorst was. Kezza is een winterspits, vandaar ook "kerstman".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |