Roman Abramovich ziet het wel als een spelletje.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
Nee, ze geven voor de lol zo veel geld uit....
bron?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
But Serbia and Montenegro international Kezman hit the woodwork twice before equalising for Chelsea.
Chelsea site.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
bron?
Mooie nietszeggende one-liner, keep up the good workquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
Nee, ze geven voor de lol zo veel geld uit....
Niks nietszeggends aan, gewoon de pure waarheid.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooie nietszeggende one-liner, keep up the good work![]()
Ben ik het of niet helemaal mee eens of helemaal nietquote:Op zondag 18 juli 2004 15:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niks nietszeggends aan, gewoon de pure waarheid.
En niemand die dat interesseertquote:Op zondag 18 juli 2004 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik het of niet helemaal mee eens of helemaal niet
Omdat Kezman fysiek te kort komt. Ik snap zowiezo die honden van Chelsea niet dat ze een topspits als Hasselbaink laten gaan en een mooi weervoetballer binnenhalenquote:Op maandag 19 juli 2004 15:45 schreef methodmich het volgende:
Waarom denk jij dat Kezman sowieso wissel wordt dan?
Dus jij vindt Kezman een mooiweervoetballer? Heb jij de afgelopen 4 jaar met je ogen dicht gezeten?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat Kezman fysiek te kort komt. Ik snap zowiezo die honden van Chelsea niet dat ze een topspits als Hasselbaink laten gaan en een mooi weervoetballer binnenhalen
Ik gok op de tv niet aangehad en niet in het stadion geweest tijdens wedstrijden waarin Kezman speeldequote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Dus jij vindt Kezman een mooiweervoetballer? Heb jij de afgelopen 4 jaar met je ogen dicht gezeten?
En wij moeten mensen die het woord "sowieso" niet kunnen schrijven, wel serieus nemen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap zowiezo die honden van Chelsea niet dat ze een topspits als Hasselbaink laten gaan en een mooi weervoetballer binnenhalen
Hou je dat ook al bij ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
Kezza scoort statistisch gezien meer goals bij slecht weer.
Houd je verder ook bij of ze beter spelen als ze op een vrijdag of zaterdag enzo spelen? Of als ze een nieuwe vriendin hebben?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
En dan nu Kezman niet goed vinden omdat hij een mooi-weer-voetballer zou zijn, wat overigens niet waar is. Kezza scoort statistisch gezien meer goals bij slecht weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |