Daar weten ze bij SCUM, ADO en Twente veel vanaf jaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:52 schreef aldostuta het volgende:
Neuh, het ligt aan de goals die hij maakt...............
Dus de arrogantie is wel ergens op gebasseerd. Hij stelt zichzelf een doel. Dat is geen arrogantie, dat is ambitiequote:Ja Waarom niet? Toen ik op mijn 21ste bij PSV kwam, zei ik dat ik meteen: 'Ik maak er minimaal 20.' Eric Gerets zei tegen me: Zeg dat nou niet, dan voer je alleen maar de druk op voor jezelf.' 'Nou én?' zei ik toen, Ik maakte er 24.
Dat moet een ajacied zeggen, dan zijn we weer de arrogantste club van Nederland, van Europa en van de Wereldquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Uit datzelfde interview
[..]
Dus de arrogantie is wel ergens op gebasseerd. Hij stelt zichzelf een doel. Dat is geen arrogantie, dat is ambitie
't Is niet eens arrogantie maar de overduidelijke openheid en geloof in zichzelf.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Uit datzelfde interview
[..]
Dus de arrogantie is wel ergens op gebasseerd. Hij stelt zichzelf een doel. Dat is geen arrogantie, dat is ambitie
Liever arrogant dan dat ie niks zegt, dat is nou het leuke aan kezmanquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:20 schreef gras het volgende:
Stukje uit de Sportweek;
Kezman: 'Ik wil topscorer worden in de Premier Leaque en ik voel dat ik dat kan'
Sibon: 'Zo op...'
Kezman : 'Ja, waarom niet?'
Hoezo arrogant?
Mja, in de CL wilde het maar niet lukken met um en bij Chelsea heeft ie heel wat meer concurrentiequote:Op woensdag 14 juli 2004 18:45 schreef gras het volgende:
Verderop zegt 'ie dat twintig goals in de HCE gelijk staat aan 10 in de PL óf CL. Met 15 goals wordt je géén topscorer in Engeland.
Beetje hypocriet ja.quote:Op donderdag 15 juli 2004 06:40 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Dat moet een ajacied zeggen, dan zijn we weer de arrogantste club van Nederland, van Europa en van de Wereld
Zit niet zo te huilen man...quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Beetje hypocriet ja.
Als je nou eens leest............quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zit niet zo te huilen man...
Popolon (notabene een ajaxsup) geeft ook al aan dat het geen arrogantie is maar "selfbelieve"
Die jongen heeft gewoon veel vertrouwen en een goed gevoel.
Het elkaar afjanken en overal commentaar ophebben wat er ook gezegd wordt begint trieste vormen aan te nemen. (van beide kanten)
quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:47 schreef aldostuta het volgende:
Als je nou eens leest............
Ik beweer nergens dat het arrogantie van Kezza is. Ik vind het wel mooi dat hij dat roept. Waar ik mij aan erger, is dat de lampjes het nu ineens heel normaal en prachtig vinden als dit geroepen wordt, terwijl als een Ajax speler dit zegt hij meteen een arrogante lul is. Beetje meten met 2 maten.
Nee ok jij niet maar andere wel en bedoelde het eigenlijk meer in het algemeen dan direct richting jouw persoontje...quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:47 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als je nou eens leest............
Ik beweer nergens dat het arrogantie van Kezza is. Ik vind het wel mooi dat hij dat roept. Waar ik mij aan erger, is dat de lampjes het nu ineens heel normaal en prachtig vinden als dit geroepen wordt, terwijl als een Ajax speler dit zegt hij meteen een arrogante lul is. Beetje meten met 2 maten.
Leuk plaatje, alleen beetje jammer dat het misplaatst isquote:
Daar zit wel wat in ja.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het wordt gewoon een beetje triest met dat gehuil naar elkaar.(ook van sommige PSV supps hier)
quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:45 schreef gras het volgende:
Met 15 goals wordt je géén topscorer in Engeland.
*kuch*die maakte er 16 *kuch*quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
*kuch* Dennis Bergkamp 1998 *kuch*
nee toch..... 15 of 16 goals dat maakt me niet zo veel uit, maar volgens mij was bergkamp in dat ene seizoen waar die in vorm was uiteindelijk topscorer.... ff checken.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
*kuch*die maakte er 16 *kuch*
*kuch* Chris Sutton bijvoorbeeld, maakte er toen 18 *kuch*
Wel hoge verwachtinge jij van deze jongen? Hij komt net bij een grote topclub en gaat er dan al meer dan 15 inschieten in z'n eerste jaar. Hij heeft zware concurrentie en moet hopen op een basisplek. Dat zal al heel moeilijk worden voor hem. Tevens liet de coach weten dat hij ook in aanmerking komt voor de zijkanten. Van daar zal hij ook minder kunnen scoren. Ik denk dat Mateja héél blij mag zijn als hij er uiteindelijk tien heeft gescoord in z'n eerste jaar. En voordat je gaat attaqueren met cijfers, ga ze wel eerst even checken he.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Maar goed 18/15 zo'n groot is dat verschil niet. Als Kezman speelt prikt hij er wel 15+ in dit seizoen hoor.
Iets zegt met dat Kezman niet voor de basis is gehaaldquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:29 schreef methodmich het volgende:
Nu ja, de vraag is vooral wat Mourinho van plan is en welke rol Mateja krijgt.
Iets zegt me dat een rol vanaf rechts fijner is voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |