Die 30 in Nederland waren lang niet allemaal intikkertjes.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat is een garantie voor 20+ doelpunten in de PL?
Tegen Zwolle en NEC is dat allemaal leuk, maar nu begint pas het echte werk voor Mateja. Ben beniewd wat Mourinho voor een spelletje gaat spelen. Gaat hij veel rouleren dat is hetquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:27 schreef MarkWotte het volgende:
[..]
Die 30 in Nederland waren lang niet allemaal intikkertjes.
Nou is het nog lang niet zeker of hij wel alle wedstrijden gaat spelen natuurlijk.
Ik schijt op Mark Wotte,kutkop dat het isquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:23 schreef MarkWotte het volgende:
[..]
Lekker doemdenken. Kezman heeft er jarenlang genoeg ingeschoten. Ook al is dat in de mindere Nederlandse competitie.
Lijkt me niet. Zo'n verwende miljonair neemt geen genoegen met minder dan de hoofdprijs voor hij er de brui aan geeft.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat dat soort mensen snel uitgekeken zijn op iets
Alsof spitsen in Engeland weinig ruimte krijgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat denk ik dus niet.
Kezman zal daar veel minder ruimte krijgen als hier.
Niet meer dan 7 gaat ie er in schieten daar
in dat geval gaat het een hele lange zit worden voor hemquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Zo'n verwende miljonair neemt geen genoegen met minder dan de hoofdprijs voor hij er de brui aan geeft.
iig niet de ruimte die hij nodig heeft/kreeg in Nederlandquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Alsof spitsen in Engeland weinig ruimte krijgen.![]()
Hetzelfde verhaal met Van Nistelrooij, die krijgt ook genoeg intikkers in de Premiership.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
iig niet de ruimte die hij nodig heeft/kreeg in Nederland
Ondanks dat ie er ruim 100 inknalt hier waren er toch heel wat intikkertjes bij
Dus als het een paar keer goed gaat is dat het een garantie dat het een volgende keer ook goed gaat..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Blijkbaar wel dus.
Romario
Ronaldo
Van Nistelrooy
compleet mislukt zoals Franky terecht zei. Een aantal mensen hebben er gewoon zwaar de pest in dat Kezman zijn droomtransfer wel heeft gerealiseerd
ik denk dat dat nog wel eens tegen kan vallen.. Mutu en Crespo zijn beter, en Gudjonsson heeft afgelopen seizoen misschien nog wel t meer gespeeld dan Mutu en Crespo.. Dus ik denk dat hij het wel eens heel moeilijk zal kunnen krijgen!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:34 schreef tong80 het volgende:
Kezman gaat het helemaal maken en ik gun het hem.
Kezman is geen RVN,gelukkigquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal met Van Nistelrooij, die krijgt ook genoeg intikkers in de Premiership.
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:20 schreef popolon het volgende:
Geweldig, die twee bij elkaar zijn nog niet eens beter dan Dennis Schulp.
ze zullen allebei genoeg ruimte krijgenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kezman is geen RVN, gelukkig
We zullen zien,gelukkig speelt de beste spits wat dat betreft nog steeds in Noord-Londonquote:Op zondag 4 juli 2004 00:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ze zullen allebei genoeg ruimte krijgen
Van Persie?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We zullen zien,gelukkig speelt de beste spits wat dat betreft nog steeds in Noord-London
Die is geen spitsquote:Op zondag 4 juli 2004 00:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Van Persie?
Daar hebben ze hem wel voor aangetrokken. Centraal in ieder geval.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die is geen spits
quote:Op zondag 4 juli 2004 09:50 schreef Suijk het volgende:
Chelsea speelt dus met de halve psv voorhoede volgend jaar. hoe willen ze dan ooit de tweede ronde van de CL bereiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |