Klopt tegen Fulham,de scheids vergat toen idd die actie direct af te fluiten vanwege een elleboog tegen Legwinskiquote:Op zondag 25 juli 2004 21:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik kan me wel 1 goal herinneren waar hij het halve elftal voorbij liep en daarna scoorde.
misschien doelt meneer wel op de actie + goal tegen ajax in de ufo?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:52 schreef DutchGooner het volgende:
Klopt tegen Fulham,de scheids vergat toen idd die actie direct af te fluiten vanwege een elleboog tegen Legwinski
Een keer in zijn hele carriere dus, en het was nog een overtreding ook.........quote:Op zondag 25 juli 2004 21:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik kan me wel 1 goal herinneren waar hij het halve elftal voorbij liep en daarna scoorde.
Hij kan het wel maar hij doet het minder dan Henry. Ruud is meer een "boxplayer".
Ronaldo, Raoul, Drogba,Henry,Bergkamp, Shearer...... en ga zo maar door.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Welke spits is dat nou niet![]()
Verkeerde opvatting. Het is Ruud zelf die met zijn gehang en gewurg en techniek een hele verdediging bezighoudt en van daaruit een aanval verdeelt of zelf een actie maakt. Dit gebeurt meestal in de 16. De rest van z'n goals maakt hij uit net-niet-buitenspelsiuaties waarin hij achter de verdediging van de tegenstander wegkruipt en in een 1-tegen-1 situatie met de keeper komt.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Het feit dat hij geen actie kan maken, is nu juist de reden dat hij een boxplayer is.........
Je wilt Kezman toch niet bestempelen als een fenomenale voetballer met schitterende acties en mooie bewegingen? Het is gewoon een hele simpele voetballer, niets bijzonders. Loopt er bij elke club zowat wel één rond. Echter hij is één van de betrere in z'n soort. Niet gek overigens dat Mourinho hem prijst, het is tenslotte zijn aankoop.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Kezman niet kunnen betrappen op een schitterende actie?!? Heb je hem dit seizoen wel zien voetballen? Het merendeel van zijn goals komen uit 1 tegen 1 situaties, maar hij heeft een paar schitterende goals gemaakt dit seizoen en de seizoenen daarvoor net zo.
Ik stel voor dat je ff wat compilatiefilmpjes download van Mateja.
btw, Mourinho prijst Kezman na oefenwedstrijd tegen Celtic.
Een simpele voetballer? Jezus daar wordt ik simpel van. Ik denk dat het geen zin heeft om verder te discusieren.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:05 schreef gras het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele simpele voetballer, niets bijzonders. Loopt er bij elke club zowat wel één rond.
Tja, als je enkel ballen in de goal kan schieten, kan je wel bestempeld worden als een simpele voetballer.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een simpele voetballer? Jezus daar wordt ik simpel van. Ik denk dat het geen zin heeft om verder te discusieren.
Lijkt me een redelijke analyse van de heer Mourinho.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:55 schreef Spideyman het volgende:
'Kezman staat altijd scherp en komt vaak alleen voor de keeper. In die situaties is hij bijzonder koel.' Mourinho is ook zeer te spreken over het verdedigende werk van de Servische spits. 'Dat is een van de redenen dat we hem hebben gekocht.' Kezman stelde zich meer bescheiden op. 'Het was oké. Gewoon een oefenwedstrijd voor ons, maar de twee doelpunten vergroten mijn zelfvertrouwen.' Mourinho na oefenzege: 'Dit is Kezman'
Geen woorden maar daden:quote:Op maandag 26 juli 2004 11:41 schreef gras het volgende:
[..]
Tja, als je enkel ballen in de goal kan schieten, kan je wel bestempeld worden als een simpele voetballer.
Als het goed is kun je er gewoon op klikken en worden ze afgespeeld door je standaard speler. (in veel gevallen windows media player).quote:Op maandag 26 juli 2004 12:10 schreef gras het volgende:
Hoe kan ik die filmpjes afspelen? Ben niet zo'n held met computers.
Ik zie niet in wat dit met techniek en acties maken te maken heeft, eerlijk gezegd. Dit is m.i. een voorbeeld van een opportunistische boxplayer, en daar zijn we het dan over eens.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Verkeerde opvatting. Het is Ruud zelf die met zijn gehang en gewurg en techniek een hele verdediging bezighoudt en van daaruit een aanval verdeelt of zelf een actie maakt. Dit gebeurt meestal in de 16. De rest van z'n goals maakt hij uit net-niet-buitenspelsiuaties waarin hij achter de verdediging van de tegenstander wegkruipt en in een 1-tegen-1 situatie met de keeper komt.
Dat is dan niet flauw wil je zeggen ....quote:Op maandag 26 juli 2004 11:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind het een beetje flauw dat veel van de neusjes hier Kezman proberen af te branden.
Alleen daarom al hoop ik dat hij er in de PL een mooi aantal inknalt komend seizoen!
Hij heeft toch een punt?quote:Op maandag 26 juli 2004 14:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is dan niet flauw wil je zeggen ....
geen Kluivertquote:Op maandag 26 juli 2004 12:38 schreef okkidude het volgende:
Kezman heeft een leuke start gemaakt door er twee in te leggen tegen Celtic.
Hij heeft nu minimaal een heel seizoen de tijd om te laten zien dat tot de categorie Kluivert, Nistelrooij , Makaay kan gaan behoren, spelers die hebben aangetoond buiten de NL competitie om ook veel te kunnen scoren.
Precies!quote:Op maandag 26 juli 2004 14:21 schreef DutchGooner het volgende:
Als Kezman bij de joden vandaan zou komen zou ie op voorhand al topscoorder van de PL worden,de gemiddelde Fok!jood kennende...
De beste post van je in jarenquote:Op maandag 26 juli 2004 14:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Precies!
Zlatan is de koning en Kezman is een prutser, zelfs Sonck is beter dan Kezman....
geen verstandquote:Op maandag 26 juli 2004 14:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Precies!
Zlatan is de koning en Kezman is een prutser, zelfs Sonck is beter dan Kezman....
Precies.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij kan het wel maar hij doet het minder dan Henry. Ruud is meer een "boxplayer".
Bergkamp is geen spits en Marco voetbalt geloof ik niet meer...quote:Op zondag 25 juli 2004 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom noem je namen als Bergkamp en van Basten niet ? Zijn die te min ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |