abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juli 2004 @ 21:52:06 #251
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20854085
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:43 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik kan me wel 1 goal herinneren waar hij het halve elftal voorbij liep en daarna scoorde.

Klopt tegen Fulham,de scheids vergat toen idd die actie direct af te fluiten vanwege een elleboog tegen Legwinski
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 25 juli 2004 @ 22:48:51 #252
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_20855323
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:52 schreef DutchGooner het volgende:
Klopt tegen Fulham,de scheids vergat toen idd die actie direct af te fluiten vanwege een elleboog tegen Legwinski
misschien doelt meneer wel op de actie + goal tegen ajax in de ufo?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_20856856
Sorry tegengoals bij AJAX kan ik me nooit herinneren
pi_20861993
quote:

[..]

Ik kan me wel 1 goal herinneren waar hij het halve elftal voorbij liep en daarna scoorde.

Hij kan het wel maar hij doet het minder dan Henry. Ruud is meer een "boxplayer".
Een keer in zijn hele carriere dus, en het was nog een overtreding ook.........
Dat je ruud een topper vindt moet je zelf weten, maar hem gelijk stellen met spitsen die wel zelf iets kunnen creeeren, is absurd

Het feit dat hij geen actie kan maken, is nu juist de reden dat hij een boxplayer is.........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20862375
quote:
Op zondag 25 juli 2004 15:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Welke spits is dat nou niet
Ronaldo, Raoul, Drogba,Henry,Bergkamp, Shearer...... en ga zo maar door.
  maandag 26 juli 2004 @ 10:55:17 #256
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20862380
quote:
Op maandag 26 juli 2004 10:33 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Het feit dat hij geen actie kan maken, is nu juist de reden dat hij een boxplayer is.........
Verkeerde opvatting. Het is Ruud zelf die met zijn gehang en gewurg en techniek een hele verdediging bezighoudt en van daaruit een aanval verdeelt of zelf een actie maakt. Dit gebeurt meestal in de 16. De rest van z'n goals maakt hij uit net-niet-buitenspelsiuaties waarin hij achter de verdediging van de tegenstander wegkruipt en in een 1-tegen-1 situatie met de keeper komt.

Dat laatste is wat Kezman als één van de besten van Europa kan:

'Kezman staat altijd scherp en komt vaak alleen voor de keeper. In die situaties is hij bijzonder koel.' Mourinho is ook zeer te spreken over het verdedigende werk van de Servische spits. 'Dat is een van de redenen dat we hem hebben gekocht.' Kezman stelde zich meer bescheiden op. 'Het was oké. Gewoon een oefenwedstrijd voor ons, maar de twee doelpunten vergroten mijn zelfvertrouwen.' Mourinho na oefenzege: 'Dit is Kezman'
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20862575
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:11 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Kezman niet kunnen betrappen op een schitterende actie?!? Heb je hem dit seizoen wel zien voetballen? Het merendeel van zijn goals komen uit 1 tegen 1 situaties, maar hij heeft een paar schitterende goals gemaakt dit seizoen en de seizoenen daarvoor net zo.

Ik stel voor dat je ff wat compilatiefilmpjes download van Mateja.

btw, Mourinho prijst Kezman na oefenwedstrijd tegen Celtic.
Je wilt Kezman toch niet bestempelen als een fenomenale voetballer met schitterende acties en mooie bewegingen? Het is gewoon een hele simpele voetballer, niets bijzonders. Loopt er bij elke club zowat wel één rond. Echter hij is één van de betrere in z'n soort. Niet gek overigens dat Mourinho hem prijst, het is tenslotte zijn aankoop.
  maandag 26 juli 2004 @ 11:33:06 #258
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20863143
quote:
Op maandag 26 juli 2004 11:05 schreef gras het volgende:

[..]

Het is gewoon een hele simpele voetballer, niets bijzonders. Loopt er bij elke club zowat wel één rond.
Een simpele voetballer? Jezus daar wordt ik simpel van. Ik denk dat het geen zin heeft om verder te discusieren.
  maandag 26 juli 2004 @ 11:37:22 #259
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_20863272
Ik vind het een beetje flauw dat veel van de neusjes hier Kezman proberen af te branden.

Alleen daarom al hoop ik dat hij er in de PL een mooi aantal inknalt komend seizoen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_20863389
quote:
Op maandag 26 juli 2004 11:33 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Een simpele voetballer? Jezus daar wordt ik simpel van. Ik denk dat het geen zin heeft om verder te discusieren.
Tja, als je enkel ballen in de goal kan schieten, kan je wel bestempeld worden als een simpele voetballer.
pi_20863399
quote:
Op maandag 26 juli 2004 10:55 schreef Spideyman het volgende:
'Kezman staat altijd scherp en komt vaak alleen voor de keeper. In die situaties is hij bijzonder koel.' Mourinho is ook zeer te spreken over het verdedigende werk van de Servische spits. 'Dat is een van de redenen dat we hem hebben gekocht.' Kezman stelde zich meer bescheiden op. 'Het was oké. Gewoon een oefenwedstrijd voor ons, maar de twee doelpunten vergroten mijn zelfvertrouwen.' Mourinho na oefenzege: 'Dit is Kezman'
Lijkt me een redelijke analyse van de heer Mourinho.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 26 juli 2004 @ 11:59:35 #262
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20863811
quote:
Op maandag 26 juli 2004 11:41 schreef gras het volgende:

[..]

Tja, als je enkel ballen in de goal kan schieten, kan je wel bestempeld worden als een simpele voetballer.
Geen woorden maar daden:

http://streams.planet.nl/(...)1_high&start=670&dur

http://streams.planet.nl/(...)Twente+Hoogstandje+4

http://streams.planet.nl/(...)SV-NEC+Hoogstandje+2

http://streams.planet.nl/(...)endaal+Hoogstandje+4
pi_20864063
Hoe kan ik die filmpjes afspelen? Ben niet zo'n held met computers.
  maandag 26 juli 2004 @ 12:32:13 #264
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20864466
quote:
Op maandag 26 juli 2004 12:10 schreef gras het volgende:
Hoe kan ik die filmpjes afspelen? Ben niet zo'n held met computers.
Als het goed is kun je er gewoon op klikken en worden ze afgespeeld door je standaard speler. (in veel gevallen windows media player).
pi_20864552
quote:
Op maandag 26 juli 2004 10:55 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Verkeerde opvatting. Het is Ruud zelf die met zijn gehang en gewurg en techniek een hele verdediging bezighoudt en van daaruit een aanval verdeelt of zelf een actie maakt. Dit gebeurt meestal in de 16. De rest van z'n goals maakt hij uit net-niet-buitenspelsiuaties waarin hij achter de verdediging van de tegenstander wegkruipt en in een 1-tegen-1 situatie met de keeper komt.
Ik zie niet in wat dit met techniek en acties maken te maken heeft, eerlijk gezegd. Dit is m.i. een voorbeeld van een opportunistische boxplayer, en daar zijn we het dan over eens.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 26 juli 2004 @ 12:38:53 #266
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_20864623
Kezman heeft een leuke start gemaakt door er twee in te leggen tegen Celtic.
Hij heeft nu minimaal een heel seizoen de tijd om te laten zien dat tot de categorie Kluivert, Nistelrooij , Makaay kan gaan behoren, spelers die hebben aangetoond buiten de NL competitie om ook veel te kunnen scoren.
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
  maandag 26 juli 2004 @ 14:11:42 #267
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_20866735
quote:
Op maandag 26 juli 2004 11:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind het een beetje flauw dat veel van de neusjes hier Kezman proberen af te branden.

Alleen daarom al hoop ik dat hij er in de PL een mooi aantal inknalt komend seizoen!
Dat is dan niet flauw wil je zeggen ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 26 juli 2004 @ 14:21:47 #268
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20866968
quote:
Op maandag 26 juli 2004 14:11 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat is dan niet flauw wil je zeggen ....
Hij heeft toch een punt?

Als Kezman bij de joden vandaan zou komen zou ie op voorhand al topscoorder van de PL worden,de gemiddelde Fok!jood kennende...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_20867021
quote:
Op maandag 26 juli 2004 12:38 schreef okkidude het volgende:
Kezman heeft een leuke start gemaakt door er twee in te leggen tegen Celtic.
Hij heeft nu minimaal een heel seizoen de tijd om te laten zien dat tot de categorie Kluivert, Nistelrooij , Makaay kan gaan behoren, spelers die hebben aangetoond buiten de NL competitie om ook veel te kunnen scoren.
geen Kluivert
Kluivert heeft in competitie verband de 20 nooit gehaald.
Makaay en van Nistelrooij doen dat jaarlijks.
  maandag 26 juli 2004 @ 14:27:31 #270
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_20867124
quote:
Op maandag 26 juli 2004 14:21 schreef DutchGooner het volgende:
Als Kezman bij de joden vandaan zou komen zou ie op voorhand al topscoorder van de PL worden,de gemiddelde Fok!jood kennende...
Precies!

Zlatan is de koning en Kezman is een prutser, zelfs Sonck is beter dan Kezman....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_20867177
quote:
Op maandag 26 juli 2004 14:27 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Precies!

Zlatan is de koning en Kezman is een prutser, zelfs Sonck is beter dan Kezman....
De beste post van je in jaren
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20867237
quote:
Op maandag 26 juli 2004 14:27 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Precies!

geen verstand
pi_20867403
quote:

[..]

Hij kan het wel maar hij doet het minder dan Henry. Ruud is meer een "boxplayer".
Precies.
Ik herinner me ook dat hij tegen ajax wel eens wat mannetjes heeft uitgespeeld.
Van Ferguson moet hij alleen meer in de diepte blijven.

En Kezman heeft echt wel hele mooie goals gemaakt trouwens.
  maandag 26 juli 2004 @ 15:03:21 #274
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_20868022
Kezman was echt goed tegen Celtic, en bij Mourinho kan hij ook al niet meer stuk.
Kezman wordt de sensatie in Engeland en het zal me niet verbazen als hij topscorer wor!

De productiviteit was allerminst een verrassing voor coach José Mourinho. 'Dit is Kezman, zijn moyenne is bijzonder hoog', zei de Chelsea-coach op de website van de Londense club. Volgens de Portugees worden spelers uit minder in het oog springende landen vaak over het hoofd gezien.

'Kezman is zo'n speler. Ik heb veel vertrouwen in hem, ik denk dat hij anders is dan de aanvallers die we hebben', vergeleek Mourinho de Servische aanvaller met onder andere Gudjohnsen. 'Kezman staat altijd scherp en komt vaak alleen voor de keeper. In die situaties is hij bijzonder koel.'

Mourinho is ook zeer te spreken over het verdedigende werk van de Servische spits. 'Dat is een van de redenen dat we hem hebben gekocht.' Kezman stelde zich meer bescheiden op. 'Het was oké. Gewoon een oefenwedstrijd voor ons, maar de twee doelpunten vergroten mijn zelfvertrouwen.'

bron vi.nl

hmm sorry zag niet dat het hierboven al stond
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_20870930
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom noem je namen als Bergkamp en van Basten niet ? Zijn die te min ofzo ?

Bergkamp is geen spits en Marco voetbalt geloof ik niet meer...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')