Het viel mij niet eens op, tis dat iemand het net zei.quote:Op maandag 5 juli 2004 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het heeft toch duidelijk minder reacties opgeleverd dan gedacht
niet lullig bedoelt maar wees dan ook eerlijkquote:Op maandag 5 juli 2004 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een stukje wat goed is aan de Cube, wat er niet goed is. Kom maar op met ideeën, we gaan nu serieus beginnen
Dat zijn juist de dingen die de gamecube onderscheid van de rest van de consoles. Als je wilt racen of online wilt gamen, koop dan een PS2 of een xbox. Wil je nintendo games koop dan een Gamecube. Tis maar net waar je van houd.quote:Op maandag 5 juli 2004 10:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt maar wees dan ook eerlijk
zeg dat er geen normale race game opzitten..
een gebrek aan games met een 16+ rating
en een gebrek aan online mogelijk heden
Ik zie het niet als een slecht punt. De N64, ps1 en alle consoles daarvoor hadden toch ook geen online gaming, en die consoles werden toch ook niet slecht gevonden.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:01 schreef Gamedemon het volgende:
dat is dan toch slecht aan de gamecube
omdat dat online gebeuren iets van nu is...quote:Op maandag 5 juli 2004 11:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een slecht punt. De N64, ps1 en alle consoles daarvoor hadden toch ook geen online gaming, en die consoles werden toch ook niet slecht gevonden.
Ik weet wat je bedoelt. Maar ik kocht me gamecube niet om race games te spelen. Net als ik me xbox niet kocht om nintendo games te spelen.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat dat online gebeuren iets van nu is...
en een console moet iets te bieden hebben voor iedere gamer...2 genres missen...dat maakt de cube niet sterker ofzo...het verliest aleen 2 doelgroepen....
en ik zeg toch niet lullig bedoelt.....tzijn wel feiten
Ja maar ik denk dat het neit eens bij de cube past om onl9ine te gaangamen, het is toch veel leuker om te mariokarten met z'n allen bij iemand thuis, dan allemaal appart thuis, dan heb je het vast niet zo leuk als als je met z'n allen bent. Voor mensen die geen vrienden hebben is online gamen misschien wel leukquote:Op maandag 5 juli 2004 11:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Maar ik kocht me gamecube niet om race games te spelen. Net als ik me xbox niet kocht om nintendo games te spelen.
Niemand (op PS2- en XBOX-fanboys na) zal ook beweren dat de NGC een slechte console is. Ik ben zelf een grote Nintendo-freak maar het gebrek aan online support is toch wel een enorm gemis. En niet te vergeten de, vergeleken met de anderen, matige third party support.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een slecht punt. De N64, ps1 en alle consoles daarvoor hadden toch ook geen online gaming, en die consoles werden toch ook niet slecht gevonden.
Yep, slechte third party support. Maar ik heb me gamecube echt alleen voor zelda gekocht. Maar nu heb ik 20+ andere games die ik nog altijd speelquote:Op maandag 5 juli 2004 11:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Niemand (op PS2- en XBOX-fanboys na) zal ook beweren dat de NGC een slechte console is. Ik ben zelf een grote Nintendo-freak maar het gebrek aan online support is toch wel een enorm gemis. En niet te vergeten de, vergeleken met de anderen, matige third party support.
Ik ben dan ook tevreden met m'n cube, heb inmiddels zelfs al 32 games (en dat terwijl ik m'n cube pas afgelopen februari heb weten te scoren). Maar niet online kunnen gaan met je cube, terwijl de technische mogelijkheden en de middelen voorhanden zijn, is ontzettend jammer.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Yep, slechte third party support. Maar ik heb me gamecube echt alleen voor zelda gekocht. Maar nu heb ik 20+ andere games die ik nog altijd speel![]()
Klopt, hoe graag ik niet Mario Kart had gespeeld met wat mensenquote:Op maandag 5 juli 2004 11:55 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik ben dan ook tevreden met m'n cube, heb inmiddels zelfs al 32 games (en dat terwijl ik m'n cube pas afgelopen februari heb weten te scoren). Maar niet online kunnen gaan met je cube, terwijl de technische mogelijkheden en de middelen voorhanden zijn, is ontzettend jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |