Artworkquote:Square-Enix werkt aan een gloednieuwe game in de Seiken Densetsu/Mana serie. Wanna see it?
Yes you do, and we bring it to you. Square-Enix of Japan zoekt namelijk naar twee mensen om een van hun studio's te versterken en die studio werkt nou niet bepaald aan een klein projectje. Met de zoektocht naar nieuwe werknemers is namelijk de onthulling van een gloednieuwe Seiken Densetsu game gebaat gegaan en zoals de èchte RPG fans wel weten, is Seiken Densetsu de Japanse naam voor de Mana serie, eerder bekend van games als Legend of Mana en Sword of Mana.
Dus een nieuwe RPG in een populaire en, kwalitatief gezien, ook erg goede serie. Voor welke console? Onbekend. Er zijn nog geen details vrijgegeven over Seiken Densetsu, alhoewel de onderstaande artwork nou niet een grafisch spetterende titel lijken weer te geven (en al was dat wèl zo, sinds de PSP spiritueel aanwezig is kun je aan de graphics niet meer zien voor welke console een game gaat zijn). Voor meer info moet je dus nog even wachten, als GameQube, M-Gaming en Xlife de zaak in de gaten houden!
Ah thanks, ik dacht al dat ik me vergiste omdat in de eerste post 1 van die plaatjes zo leek op sunshine.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Kart
Mario Party
Mario Golf
Mario Tennis (2005)
Hmm, ik dacht al dat het niet helemaal goed zou gaanquote:Op zondag 4 juli 2004 16:15 schreef Oksel het volgende:
BMH gebanned? Waarom?
Btw; Dimplus 84,99 voor Animal Crossing. Mafkezen.
Roy, ik heb in R'dam Skies of Arcadia Legends zien liggen, voor 40 euro. In E-Plaza.
En Lexie; je hebt je Super Smash Bros disc hier laten liggen..
Denk het wel. De japanse versie werkt immers wel uitstekend. Ga er maar vanuit dat ie geweldig goed gaat werken.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:56 schreef Bluetear het volgende:
Ik ben van plan om ToS te importeren maar werkt die eigenlijk wel op de nieuwste freeloader?
beetje zonde als ik straks een ntsc en een pal heb![]()
Mijn humeur, wat doe je.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:38 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb het gevoel dat die ghandixx een kloon van (gebannende) BMH is
Stil maar.. Hij bedoelde het goed hoor.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:16 schreef Ghandixx het volgende:
[..]
Mijn humeur, wat doe je.![]()
Arrgg! Blijft die grap mij nu jaren achtervolgen?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:25 schreef Ghandixx het volgende:
Goed, bedoeld?![]()
No offence, maar ik ben ook weer niet zó dom dat ik geloof dat Nintendo EA over gaat nemen..
wie denkt datquote:Op zondag 4 juli 2004 17:25 schreef Ghandixx het volgende:
Goed, bedoeld?![]()
No offence, maar ik ben ook weer niet zó dom dat ik geloof dat Nintendo EA over gaat nemen..
Ja.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Arrgg! Blijft die grap mij nu jaren achtervolgen?![]()
Neee! lees maar terug, komt volgens mij uit mei of maart.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wie denkt datBMH? aarghahahaha
welke eplaza ? stad of zuidplein ?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:15 schreef Oksel het volgende:
BMH gebanned? Waarom?
Btw; Dimplus 84,99 voor Animal Crossing. Mafkezen.
Roy, ik heb in R'dam Skies of Arcadia Legends zien liggen, voor 40 euro. In E-Plaza.
En Lexie; je hebt je Super Smash Bros disc hier laten liggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |