Ikke (DUH) nee nuttig...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wat leuk!
Wie heeft er nog meer een gamecube?
Nee, mij ook niet, maar de screens zijn wel aardigquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:28 schreef Tain het volgende:
lijkt me echt helemaal niks dat Catwoman
Ik wil hem zo graagquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Screens van Donkey Konga: Jungle Beat
-knip-
Ik snap het nut nog niet van die inge-zoomde donkey kong links onder. Hij laat zien wat je doet, wat heb je daar aan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Screens van Donkey Konga: Jungle Beat
--
maar doordat je importeerd kan je wel meer dan 2 keer zoveel games kopenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet, maar de screens zijn wel aardigBovendien lijkt de flim me ook niet veel aan.
En sterrencatalogus?Bah. Das het nadeel van importeren
JA ! en JA !quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:34 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik wil hem zo graag![]()
Jij hebt hem gespeelt hé?
Tijdns het spelen is die er ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik snap het nut nog niet van die inge-zoomde donkey kong links onder. Hij laat zien wat je doet, wat heb je daar aan?![]()
Ja, 8u vliegen voor een game is goedkoper dan 5 minuutjes lopen naar de lokale spellenboerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:35 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
maar doordat je importeerd kan je wel meer dan 2 keer zoveel games kopendus heb je het nog nodig... je kan die player bijna nog beter halen uit de VS plus een game dan dat je hem hier los haalt.... krom deze wereld.
![]()
Dan ben je op de vlucht voor een lawine, en moet je zo hard mogelijk trommelen. Maar ook weer niet te hard, want dan mis je de obstakelsquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:35 schreef gamecube_master het volgende:
En wat houdt het rijden op dat beest eigenlijk in? (1ste pic van onderen)
Oh jonges, dit wordt echt lachenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan ben je op de vlucht voor een lawine, en moet je zo hard mogelijk trommelen. Maar ook weer niet te hard, want dan mis je de obstakels
Vetjes! Maar zijn er niet te weinig moves?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, 8u vliegen voor een game is goedkoper dan 5 minuutjes lopen naar de lokale spellenboer
[..]
Dan ben je op de vlucht voor een lawine, en moet je zo hard mogelijk trommelen. Maar ook weer niet te hard, want dan mis je de obstakels
Maar is het gebruik van klappen soms niet een beetje moeilijk als je ook op de trommels moet slaan bijv met springenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan met de trommels rennen of slaan (links rechts), springen (beide tegelijk) en een special move (klappen). Die special move hangt af van de situatie: Sta je bij een vijand dan ga je vechten door te klappen, en dan kun je linkse en rechtse klappen uitdelen. Sta je bij een touw dan pak je dat vast door te klappen.
Een ander voorbeeld zijn bananen in luchtbellen die zweven, als je in je handen klapt zullen de bellen die dichtbij hangen klappen.
In het begin wel, maar dat went vrij snel. Als je Donkey Konga speelt is het vele malen hectischer, doordat je daar bijv moet klappen en een tal later alweer moet slaan, en dan weer klappen, links, klap, rechts, klap, klap, beide, links, rechts, klap, klapquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:54 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Maar is het gebruik van klappen soms niet een beetje moeilijk als je ook op de trommels moet slaan bijv met springen
Die lijkt me ook veel leuker, de perfecte party gamequote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In het begin wel, maar dat went vrij snel. Als je Donkey Konga speelt is het vele malen hectischer, doordat je daar bijv moet klappen en een tal later alweer moet slaan, en dan weer klappen, links, klap, rechts, klap, klap, beide, links, rechts, klap, klap![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgende topic titel graag:
GameCube, deel 99, Luister naar de Jungle Beat
:\\\')
Hahaha, nee, in een muziek game nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:56 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Die lijkt me ook veel leuker, de perfecte party game![]()
En ga me nou niet zeggen dat online spelen erin moet komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |