quote:Jim weigert homorol in speelfilm
AMSTERDAM - Zanger/acteur Jim Bakkum wil geen homo spelen. De finalist van Idols heeft een hoofdrol in de nieuwe Belgisch-Nederlandse speelfilm Steen der Hulp afgeslagen omdat het een homorol betrof. Hij is bang dat zijn fans de scheiding tussen feit en fictie niet kunnen maken.
Dat heeft de 16-jarige Bakkum vrijdag gezegd. "Ik zou het zelf ook niet willen. Ik heb geen zin om met een jongen te gaan zoenen. Ik wil wel dingen doen waar ik achter sta."
Steen der Hulp vertelt het verhaal van een jonge onderduiker die in de Tweede Wereldoorlog terechtkomt bij een Zeeuws gezin. Hij wordt verliefd op de zoon des huizes. De onderduiker wordt gespeeld door Egbert Jan Weeber. Jim Bakkum was gevraagd voor de rol van zoon. De ouders worden gespeeld door Olga Zuiderhoek en Rik van Uffelen.
Een woordvoerder van Kemna Casting bevestigt dat de Belgische regisseur Bavo Defurne het Nederlandse tieneridool graag in de hoofdrol wilde hebben. " Hij heeft absoluut talent, dat heeft hij al bewezen in onder meer Baantjer. Bovendien heeft Jim fysiek precies het uiterlijk dat de regisseur voor de rol in gedachten had." Wie nu de rol gaat invullen, is nog niet bekend. De opnames voor de film beginnen eind september.
ik denk dat Talentloos joch niet mocht van de hoofdredachtie ofzoquote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
hij's gewoon bang dat zijn fans (alle 3) gaan denken dat ie homo is, daarom doet ie het nietquote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:31 schreef Marc_mga het volgende:
Als je zelfs niet kan "nepzoenen" ben je geen acteur
ah joh, laat dat arme joch toch, hij is pas 16 en het is nog maar helemaal de vraag of ie ooit acteur wordt...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:31 schreef Marc_mga het volgende:
Als je zelfs niet kan "nepzoenen" ben je geen acteur
En wie zou volgens jou de tegenspeler moeten worden?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:29 schreef Cybart het volgende:
ik denk dat Talentloos joch niet mocht van de hoofdredachtie ofzo
maar goed, vind het ook belangrijker dat Eggie WEL in de film zit
Dat homofobe hoort bij de leeftijdquote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij's gewoon bang dat zijn fans (alle 3) gaan denken dat ie homo is, daarom doet ie het niet
*ook acteur is*quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En wie zou volgens jou de tegenspeler moeten worden?
Het kan idd slechter dan 'Eggie'.
euhm even denken...Eggie en .....ja ik heb het...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En wie zou volgens jou de tegenspeler moeten worden?
Het kan idd slechter dan 'Eggie'.
true, dat is dan nog helemaal in...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:35 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Dat homofobe hoort bij de leeftijd![]()
1987... Da's wel piep.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:42 schreef Cybart het volgende:
euhm even denken...Eggie en .....ja ik heb het...
die nieuwe van costa...*zoek*
Joey van der Velden
[afbeelding]
Jim is van precies hetzelfde bouwjaar...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
1987... Da's wel piep.
Maarja, da's Jim natuurlijk ook.
Donker is leuker iddquote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:52 schreef Cybart het volgende:
Jim is van precies hetzelfde bouwjaar...
dan heb ik liever die Joey
zou best kunnenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Donker is leuker idd.
Maar ze zullen wel een blonde Zeeuwse boerenzoon zoeken. En dat effect is met peroxide vast niet te creëeren..
*opletquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:15 schreef WAik het volgende:
* WAik deed gelijk maar een H-update(voor de oplettende kijker)
Cheer up joh!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:04 schreef blublub het volgende:
look who's talking misterquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:06 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Cheer up joh!.
.
Mag ik ff rustig wakker worden?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:06 schreef blublub het volgende:
[..]
look who's talking mister
neequote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:07 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Mag ik ff rustig wakker worden?.
Ow....okay!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:07 schreef blublub het volgende:
[..]
nee
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:12 schreef Gerdo het volgende:
M'n 12433e post!.
.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:20 schreef blublub het volgende:
[..]
gefeliciteerd
rozequote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:21 schreef Gerdo het volgende:
[..]!
Whiejjj!.
roze is keimooi, maar niet voor mannen slippersquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik zie het, Blubblub....
Yup.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
Leverworst is lekker.
dat ondervind ik komende week welquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:47 schreef blublub het volgende:
en wat houdt dat in dan, je relatie uitbreiden?
hmm, spannendquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat ondervind ik komende week wel.
nuecke?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:53 schreef blublub het volgende:
[..]
hmm, spannend
ik ga de komende week helemaal niks ondervinden vrees ik
verleidelijkquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nuecke?
ik help je wel als het fout gaat hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:58 schreef blublub het volgende:
[..]
verleidelijkmaar ik weet al niet eens meer hoe dat moet geloof ik
![]()
lievvquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik help je wel als het fout gaat hoor.
voor je het weet ben je de feniks in bed.
morgen na twee uur en voor vijf uur. i cna show you then 3 hours of good, funky lovin'quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:04 schreef blublub het volgende:
[..]
lievvik ben een feniks
nou vooruit dan maar he, wanneer heb je tijd?
slecht in nuecken?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
morgen na twee uur en voor vijf uur. i cna show you then 3 hours of good, funky lovin'.
okay, ik ben slecht.
nopequote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:07 schreef blublub het volgende:
[..]
slecht in nuecken?
ooohw okay,dan is t goed. zie je morgen rond 2enquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nope.
in...ehm...subtiel zijn enzo.
ok.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:13 schreef blublub het volgende:
[..]
ooohw okay,dan is t goed. zie je morgen rond 2en
partybeeb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:20 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Jij bent een dief
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ok.
je mag nu ook komen heurquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:36 schreef blublub het volgende:
[..]
ik verveel me kei
contradictiequote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
*harde muziek draai*
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*muziek hard draai*
...die lang duurtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:10 schreef Cybart het volgende:
Gangs Of New York is een best coole film....
jah maar ik weet de weg toch nietquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je mag nu ook komen heur.
wiz.
afslag "made" en dan rotonde driekwart rond, derde linkse straat inrijden en hoplaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:26 schreef blublub het volgende:
[..]
jah maar ik weet de weg toch niet
ohw maar ik denk niet dat ik op die weg mag rijden met mn fietsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
afslag "made" en dan rotonde driekwart rond, derde linkse straat inrijden en hopla.
jahquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:31 schreef Jerruh het volgende:
boehoehoe, zelfde het badeendje woprdt al genichtificeerd.
ik heb vanacht een feestje in open lucht...nouja gelukkig staat er wel een overdekte tent bij. maar wel cool. start om half 3 vanacht, en gaat door tot een uur of 10 morgenvroeg. hele nacht lang goede muziek, BBQ, bier, enz enz...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:18 schreef Waxxer het volgende:
joa joa.... vanavond een feest in de open lucht.....ik BEN benieuwd.... qua weer en sfeer...
ja dat wel. heb dan ook een paar keer pauze gehad...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
...die lang duurt.
doe maar vroemvroem hoor, en je hebt toch wel wind meequote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:32 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw maar ik denk niet dat ik op die weg mag rijden met mn fiets
vroemvroem? maar ik heb heel geen auto, laat staan een rijbewijs.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe maar vroemvroem hoor, en je hebt toch wel wind mee.
oeh dan gaan we samen skaten!!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:42 schreef blublub het volgende:
[..]
vroemvroem? maar ik heb heel geen auto, laat staan een rijbewijs.
maar goed, ik pak wel mn skates, misschien ga ik dan nog wel harder als ik mn zeilvleugels op mn rug bindt
ben je al weer een beetje afgekoeld, of heb je die kans nie gehad?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:36 schreef Ang3l het volgende:
We hebben weer een flink getrained
O joy, o oy.
Van 12:00 tot 16:30
Ik ga zo een uur in bad liggen weken denk ik....
Niet de kans gehad... want.... rara... jawel! We hebben weer een nieuw stukquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ben je al weer een beetje afgekoeld, of heb je die kans nie gehad?
da is relaxedquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet de kans gehad... want.... rara... jawel! We hebben weer een nieuw stuk
Maargoed, nu gaat het wel. Hebben alle svan de laatste 1,5 week herhaald en gelukkig nemen we snel dingen in ons op (anders zaten we waarschijnlijk ook niet in het demoteam).
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh dan gaan we samen skaten!!!!.
das leuker dan nuecken.
heb je nou eindelijk een foto van Jean Antoinne?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:35 schreef beaverhausen het volgende:
fotooows!!!
Ik heb er verschillendequote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:38 schreef blublub het volgende:
[..]
heb je nou eindelijk een foto van Jean Antoinne?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb er verschillende
LAMA!!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
lama.
jean-antoine kijkt wat moeilijk uit zzijn ogen, mar leuke foot-o, beaf!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:49 schreef blublub het volgende:
[..]
LAMA!!!!
leuk, wat voor feest? zou ik het ook leuk kunnen vinden?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:52 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ben er klaar voorzo ff douchen en dan straks eens kijken wat dat feest nou precies is
hoiquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Hallo allemaal
Heeyyy, alles chill??quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Hallo allemaal
Ja hoor!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeyyy, alles chill??![]()
Ja ik ookquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:09 schreef Marc_mga het volgende:
Gewoon een blauwe hemel, das alles wat ik vraag
Ow, nou ik ga dus wel wegquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:15 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja hoor!!
Alleen een vrij rustige zaterdagavond voor de boeg ben ik bang
Maar verder alles prima!!
En met jou Waxx?
Ja joh allang, zal niet best zijn als daar nu nog van bij moest komenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:22 schreef Jerruh het volgende:
whoo hoo markske!!!!!!! al uitgebrakt?.
whaha nou ik was vanochtend best kutquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja joh allang, zal niet best zijn als daar nu nog van bij moest komen
whahaha ik gisteravond dus, echt geen zin om uit te gaan meerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whaha nou ik was vanochtend best kut
zelfs pa heeft me gisteravond uit zieligheid chips en drinken voor me gepakt omdat ik brak was whehehequote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:37 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
whahaha ik gisteravond dus, echt geen zin om uit te gaan meer
Ik heb Love Actually zitten kijken met mn ouders....how sad
Was dat Bruce niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:04 schreef Jerruh het volgende:
althans, da zei de bruine megagespierde leraar me haha!
ow kan vast wel. hij nam ook alles op op filmquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat Bruce niet?
Da kan 'm best geweest zijn. Lange man, neger, dreads, erg (lekker) gespierd.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow kan vast wel. hij nam ook alles op op film!
hmm k weet nie of ie dreads hadquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da kan 'm best geweest zijn. Lange man, neger, dreads, erg (lekker) gespierd.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:53 schreef beaverhausen het volgende:
hihihi![]()
*kusknufkroel*quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:56 schreef blublub het volgende:
[..]
Niet lang meer.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:57 schreef Marc_mga het volgende:
zaterdagavond
lievvquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*kusknufkroel*
Dat is nieuw.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:15 schreef blublub het volgende:
*verward is*
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is nieuw.
Djiez, ik maak maar een grapje hoor. Hence thequote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:26 schreef blublub het volgende:
[..]beetje meelevender kan ook geen kwaad hoor
weet ik toch, sinds wanneer neem jij mij serieus dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Djiez, ik maak maar een grapje hoor. Hence the.
Ik weet toch niet waar jij verward enzo door bent?
lievvquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
nou okeej dan.
*meeleef*
Jeuhjquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:35 schreef blublub het volgende:
ohw jeej
ik word mee uitgevraagd
nou wel leuk op zich, maar het is niet de goeie helaasquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jeuhj
toch?
Nou dat ging ff door zo, toen moest ie ineens bellen en daarna zei ie gelijk dat ik het maar moest vergeten en dat hij het niet snapte en blabla, word je toch niet goed van?quote:*** says:
wat ik nu van www.gay.nl/jurki3 heb gehoord
*** says:![]()
Marcjuh - Maandag: Feest says:
vertel vertel
vlaggetjesweek bij C&A
*** says:
C&A nee dank je
wat hoorde je dan?
*** says:
vast niets belangrijks dan
*** says:
dat moeten jullie onderling dan nog maar ff bespreken
ik ken hem niet
wat heb je van hem gehoord?
ging het over mij?
*** says:
heb je wel eens met m gechat?
nope, ik heb geen history met hem
wat zei hij dan?
*** says:
dus je hebt geen woord met m gesproken
en nu wil ik graag weten wat hij dan over mij verteld
nou?
*** says:
wacht ff hij heeft me nog meer te vertellen
:S
ik kan hier niet tegen marcel!
*** says:
waarom niet
*** says:
ik kan ook me bek houden tegen je
*** says:
weet je van niets
waar slaat dit op? wat doe je raar? Je komt nu aan met info dat hij dingen over me zegt
en dan wil je niet zeggen wat ie dan zegt?
*** says:
hij doet vaag
wat wil je er dan in de eerste plaats mee bereiken als je me aanspreekt?
*** says:
ik ben bezig uit te zoeken wat ie bedoeld etc
*** says:
voordat ik iets verkeerd zeg tegen jou
Ik geloof dat ik het een beetje volg, wat een vage toestandquote:Op zondag 4 juli 2004 01:09 schreef Marc_mga het volgende:
Opschudding in de late nacht!
[..]
Nou dat ging ff door zo, toen moest ie ineens bellen en daarna zei ie gelijk dat ik het maar moest vergeten en dat hij het niet snapte en blabla, word je toch niet goed van?
Mja ik heb een uitleg afgedwongen maar die is nogal vaag, ik kan het gewoon niet hebben als iemand iets wilt komen vertellen en het dan ineens niet meer wilt, vooral als het mensen betreft die over je praten terwijl je ze niet eens kent.quote:Op zondag 4 juli 2004 01:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het een beetje volg, wat een vage toestand.
Ja, wat een vage onzin, zat ie je gewoon een beetje te pimpen ofzo?quote:Op zondag 4 juli 2004 01:27 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Mja ik heb een uitleg afgedwongen maar die is nogal vaag, ik kan het gewoon niet hebben als iemand iets wilt komen vertellen en het dan ineens niet meer wilt, vooral als het mensen betreft die over je praten terwijl je ze niet eens kent.
Nee;quote:Op zondag 4 juli 2004 01:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ja, wat een vage onzin, zat ie je gewoon een beetje te pimpen ofzo?
geen zin meer om die naam weg te beepenquote:$in: says:
jurkie.nl zegt:
weet je wie jou leuk vind?
$in: says:
en toen noemde ie jou
vandaar dat ik dus zei
$in: zegt:
wat ik nu van www.gay.nl/jurki3 heb gehoord
maar........
later zei ie
nou jah
kan het nie meer vinden
maar kwam er op neer dat dat dus erg oude info is
daar kwam ik later achter
en daarom vond ik het ook nie belangrijk meer om het te vertellen an je
snap je het nu?
en nee ik speel niet met je
Beter van negeren?quote:Op zondag 4 juli 2004 01:33 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Nee;
[..]
geen zin meer om die naam weg te beepen
ja, kom, vertel es wat!quote:Op zondag 4 juli 2004 01:45 schreef freek_mst het volgende:
En het is weer stil hier!![]()
Goeie morgen!quote:Op zondag 4 juli 2004 01:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ja, kom, vertel es wat!
Tja wat moet ik vertellen.quote:Op zondag 4 juli 2004 01:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ja, kom, vertel es wat!
Moet jij niet Teletubbies kijken ofzo?quote:Op zondag 4 juli 2004 11:26 schreef ajuu het volgende:
[..]
all the lazy gays
quote:Op zondag 4 juli 2004 11:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet jij niet Teletubbies kijken ofzo?
*Tandjes in beavje zijn hand zet.*quote:Op zondag 4 juli 2004 12:07 schreef beaverhausen het volgende:
*hand voor mond van Freek hou*
*Freek bitchslap*quote:Op zondag 4 juli 2004 12:10 schreef freek_mst het volgende:
[..]
*Tandjes in beavje zijn hand zet.*![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Freek bitchslap*
Moet je maar liev doen en niet in m'n hand bijtenquote:Op zondag 4 juli 2004 12:15 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 11:34 schreef ajuu het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, ik keek Milaan mode week voor de man [collectie lente/zomer 2005]
hee was is leuk gister?quote:Op zondag 4 juli 2004 12:20 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai
Ik dacht dat je me wilde stikken!quote:Op zondag 4 juli 2004 12:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je maar liev doen en niet in m'n hand bijten
Nee, tuurlijk niet muts!quote:Op zondag 4 juli 2004 12:25 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me wilde stikken!![]()
Maar daar moet je voor opgevoed zijn.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet muts!
Het is alleen beleefd om als je gaapt een hand voor je mond te houden, vandaar..
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:30 schreef Waxxer het volgende:
thank God dat ik mijn Lorenzi-schoenen niet aanhad.
That means more for mequote:Op zondag 4 juli 2004 12:46 schreef Marc_mga het volgende:
Ik vind geen één van die mannen echt knap
Je mag ze hebben!quote:Op zondag 4 juli 2004 12:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
That means more for me
hey!quote:Op zondag 4 juli 2004 12:55 schreef Timmah het volgende:
Hoi
Timmah!!quote:Op zondag 4 juli 2004 12:55 schreef Timmah het volgende:
Hoi
Ajuu, waarom heeft dat euhm..beest hetzelfde patroon als jouw sokken?quote:
nijlpaardquote:Op zondag 4 juli 2004 12:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ajuu, waarom heeft dat euhm..beest hetzelfde patroon als jouw sokken?
euhm...ja, maar nou weet ik nog steeds niet waarom dat nijlpaard eruit ziet als jouw sokkenquote:
woeii!quote:Op zondag 4 juli 2004 13:03 schreef Timmah het volgende:
Voor het eerst sinds tijden heb ik weer eens uit kunnen slapen
wat ik me afvraag is wat een stel billen bij het nijlpaard in bad doet?quote:Op zondag 4 juli 2004 13:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm...ja, maar nou weet ik nog steeds niet waarom dat nijlpaard eruit ziet als jouw sokken.
omdat ik het moooooooooooooooi vindquote:Op zondag 4 juli 2004 13:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm...ja, maar nou weet ik nog steeds niet waarom dat nijlpaard eruit ziet als jouw sokken.
ja dat maakt toch een stukje spanning in zo'n tekening.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:08 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
wat ik me afvraag is wat een stel billen bij het nijlpaard in bad zit?Bovendien vertrouw ik die zeep ook niet waar zo haastig naar gegrepen wordt
En het nijlpaard kijkt wel heel erg blij terwijl er naar de zeep gezocht wordt.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:08 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
wat ik me afvraag is wat een stel billen bij het nijlpaard in bad zit?Bovendien vertrouw ik die zeep ook niet waar zo haastig naar gegrepen wordt
Ja, gezien je smaak in sokken en schoenen en vooral de combinaties van die twee, kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:08 schreef ajuu het volgende:
[..]
omdat ik het moooooooooooooooi vind![]()
ik vertrouw die staart zelf ook niet helemaal.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het nijlpaard kijkt wel heel erg blij terwijl er naar de zeep gezocht wordt..
En ik geloof ook niet dat dat zijn staart is die overeind staatquote:Op zondag 4 juli 2004 13:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het nijlpaard kijkt wel heel erg blij terwijl er naar de zeep gezocht wordt..
ah, ja daar had ik nog niet eens op geletquote:Op zondag 4 juli 2004 13:13 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
En ik geloof ook niet dat dat zijn staart is die overeind staat![]()
Jezusquote:Op zondag 4 juli 2004 13:23 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Dit dan in olieverf aan de muur.
Verzin er zelf een verhaaltje bij.
Ik denk dat de linker een stoere trucker was, die zich op zijn ritten naar het Oostblok wel eens eenzaam voelde, en toen een Pools jongetje heeft meegenomen bij zich in de cabine. Nu, tien jaar later, zijn ze getrouwd, en gaan ze graag samen boodschappen doen.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:54 schreef Waxxer het volgende:
JezusDaar kan ik misschien net drie woorden mee wisselen, en als ik op bezoek kom en ik zie dat hondje neem ik ze helemaal niet meer serieus
En dan denken ze zelf ook nog dat ze twee leuke gozers zijn waarschijnlijk
relaxed!!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 13:15 schreef Cybart het volgende:
Up Up And Awake
zo, mijn nacht zit er ook weer op, heb zowaar al geslapen zelfs...
gisterenavond het werk was wel relaxed, leuke mensen , en een redelijk goede fooi...
mocht ook wel weer eens na een tijd van minder druk en minder leuk
mijn collega achter de bar was straalbezopen dus ik ben echt fokking flink pissed op hem. (maar ja, zoontje van de baas, dus veel kan je er niet aan doen)...
toen we dicht waren, heb ik fokking snel gepoets, ben richting huis gefiets ff opgefrist, want om half 3 moest ik weer op een feestje zijn...
hele nacht weer lekker buiten gezeten, bij een vuurkorf, gebbq'ed, gedronken, gelachen, (altijd leuk zo'n kennedymars). en vanmorgen om 7 uur begon de slaap op te komen, dus toen ben ik richting huis gegaan...
en nu ben ik alweer wakker en ga ik wat broodjes in de oven gooien
toch niet de Roze Maandag van de Tilburgse Kermis he...quote:Op zondag 4 juli 2004 14:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
relaxed!!!!
bartjuh, ga jij naar roze maandag!? dirk en olaf hebben gevraagd of ik meeging haha!
*net terug van werk is*
welke andere roze maandagen ken je nog?quote:Op zondag 4 juli 2004 14:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
toch niet de Roze Maandag van de Tilburgse Kermis he...
nee, de roze maandag van de mayse boerenjongensvereniging der appelplukkers en kersenrijpersquote:Op zondag 4 juli 2004 14:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
toch niet de Roze Maandag van de Tilburgse Kermis he...
tja, als het gezellig is, en je kan je vermaken, waarom dan niequote:Op zondag 4 juli 2004 14:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
Maar Roze Maandag is so freakishly fout! mijn ouders gaan er ieder jaar naartoe!
Het is niet fout als je nergens naar binnen gaat, ik ben vorig jaar geweest, plein 013 stond stampvol hetero's en ze draaiden prima muziekquote:Op zondag 4 juli 2004 14:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
Maar Roze Maandag is so freakishly fout! mijn ouders gaan er ieder jaar naartoe!
Het gaat meer om de enge oude mannen in kontloze leren broeken en de manwijven die baardgroei hebben waar vader Abraham jaloers op zou worden.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja, als het gezellig is, en je kan je vermaken, waarom dan nie.
of gaat het hier om... *ril*... het principe?.
zelfs binnen is het niet fout. en het gaat niet alleen om de hetero's. het is gewoon apart, gezellig en voor een eenjaarlijks iets leuk om mee te maken, toch?quote:Op zondag 4 juli 2004 14:37 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Het is niet fout als je nergens naar binnen gaat, ik ben vorig jaar geweest, plein 013 stond stampvol hetero's en ze draaiden prima muziek
whehe, gezellig.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het gaat meer om de enge oude mannen in kontloze leren broeken en de manwijven die baardgroei hebben waar vader Abraham jaloers op zou worden.
M'n ma was een aantal jaar geleden erg populair in de dameswc...![]()
naaaah sindsdien houdt ze het op als ze op Roze maandag rondloopt.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe, gezellig.
sindsdien woon je samen met twee vrouwen?.
ehm, de kermis van best is voor een dorpenkermis behoorlijk uit de klauwen gegroeid hoor...quote:Op zondag 4 juli 2004 14:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
Tilburgse Kermis = grootste van de Benelux
Kermis van Best = twee gokautomaten een draaimolen en botsautootjes...
En de duurste... Iets van ¤25 euro voor bepaalde attracties? (Heb ik gehoord)quote:Op zondag 4 juli 2004 14:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
Tilburgse Kermis = grootste van de Benelux
Kermis van Best = twee gokautomaten een draaimolen en botsautootjes...
Daarom hebben we bonnetjes en andere vormen van korting.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:01 schreef Weemz het volgende:
En de duurste... Iets van ¤25 euro voor bepaalde attracties? (Heb ik gehoord)
in me spaarpot voor een keyboard.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:00 schreef Weemz het volgende:
Gefeliciteerd! Wat ga je ermee doen?
daar moet je voor werken, of daar moet je iemand in Tilburg voor kennen die het kutkrantje met de korting thuis bezorgd krijgt.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:05 schreef Weemz het volgende:
Hoe komen we daaraan dan? Ikkorting
![]()
jo jer...quote:Op zondag 4 juli 2004 14:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
relaxed!!!!
bartjuh, ga jij naar roze maandag!? dirk en olaf hebben gevraagd of ik meeging haha!
*net terug van werk is*
ook nie als je met mij enzo lol kan hebben?quote:Op zondag 4 juli 2004 15:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
jo jer...
denk niet dat ik ga...
beetje erg doelloos allemaal vind ik het
en je was door twee lui meegevraagdquote:Op zondag 4 juli 2004 15:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en dan voel k me nie zo verdomd alleen whehe
ow, ben kut.
ja, maar ja, enzo,quote:Op zondag 4 juli 2004 16:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
en je was door twee lui meegevraagd
ook niet mijn favo bezigheidquote:Op zondag 4 juli 2004 16:03 schreef ysklontje2000 het volgende:
Roze maandag?
nichten kijken maandag?
daarbij moet ik waarschijnlijk toch werkenquote:Op zondag 4 juli 2004 16:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, maar ja, enzo,.
nee, ze moeten een kolonie gaan vormen op paaseiland...quote:Op zondag 4 juli 2004 16:12 schreef ysklontje2000 het volgende:
Integreren moeten die homo's een keer.
Goh, je hebt weer gode ideeën op de zondagochtend. De horeca wordt weer gezellig.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, ze moeten een kolonie gaan vormen op paaseiland...
ik zie alleen maar voordelen....quote:Op zondag 4 juli 2004 16:17 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Goh, je hebt weer gode ideeën op de zondagochtend. De horeca wordt weer gezellig.
Zondagochtend? Hoe laat was jij uit bed vandaag?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:17 schreef ysklontje2000 het volgende:
Goh, je hebt weer gode ideeën op de zondagochtend. De horeca wordt weer gezellig.
Ys komt net zijn bed uit en heeft dus een uitstekend humeur. Hoe is het met CB?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zie alleen maar voordelen....
hoe vergaat het ijs vandaag?
Paar uurtje geleden?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zondagochtend? Hoe laat was jij uit bed vandaag?.
CB is brak, moe, lusteloos, sjaggie, lichtelijk tot vrij ernstig geirriteerd over een collega, en idem om een vriend van me....quote:Op zondag 4 juli 2004 16:31 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ys komt net zijn bed uit en heeft dus een uitstekend humeur. Hoe is het met CB?
Ik zou voor de hele fles gaan.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:38 schreef Cybart het volgende:
*tijd voor glas 2 van tip 1
I'm trying for thatquote:Op zondag 4 juli 2004 16:45 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ik zou voor de hele fles gaan.
Roze maandag best leuk? De laatste keer dat ik daar was brak je je nek over de geblondeerde heterowijfies met kinderwagens. Beetje 'hoomootje kijken' of sowquote:Op zondag 4 juli 2004 17:32 schreef Ang3l het volgende:
Wat een K-weer
Ow ja.....
* Antwerpen was leuk.
* Roze maandag in Tilburg is best leuk!!
* De ¤25,- per attractie is alleen dat bunjeejumpen enzo, de rest is wel duurder maar niet ZO duur
Ooo, die... daar loop ik gewoon dwars overheen (doe'k in 't dagelijks leven ook). En als ze willen kijken, dan kijken ze toch? Boeiuh! Ik geef zelf absoluut niet om de billenloze lerenbroek en de huis tuin en keukentravo, maar goed.... ik vermaak me altijd kostelijk. Al is het om de vele bekenden die ik tegenkom en een jaar al niet gezien heb, of om het "homo's kijken"... ik vind het gewoon gezellig lekker druk. DJ's op straat, leuke feesten bij de dansacademie en veel veel jongensquote:Op zondag 4 juli 2004 17:49 schreef Twaalfje het volgende:
De laatste keer dat ik daar was brak je je nek over de geblondeerde heterowijfies met kinderwagens. Beetje 'hoomootje kijken' of sow
ik vind het gewoon druk door de verkeerde mensen dus ik ga niet meer. Ik wacht wel op de Gay Pride in ASD.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooo, die... daar loop ik gewoon dwars overheen (doe'k in 't dagelijks leven ook). En als ze willen kijken, dan kijken ze toch? Boeiuh! Ik geef zelf absoluut niet om de billenloze lerenbroek en de huis tuin en keukentravo, maar goed.... ik vermaak me altijd kostelijk. Al is het om de vele bekenden die ik tegenkom en een jaar al niet gezien heb, of om het "homo's kijken"... ik vind het gewoon gezellig lekker druk. DJ's op straat, leuke feesten bij de dansacademie en veel veel jongens
En die is niet druk door de verkeerde mensen?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:56 schreef Twaalfje het volgende:
Ik wacht wel op de Gay Pride in ASD.
Oeh, heb je Ang3l nog gezien? Die was er ookquote:Op zondag 4 juli 2004 18:23 schreef Vlarp het volgende:
Hallow!!![]()
Weer thuis enzo..
Gisteren weer eens in de Red & Blue geweestWas erg leuk!
Voor ik doorhad dat hij het was, was ie al voorbij gelopen met pup en was ie weg...quote:Op zondag 4 juli 2004 18:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Oeh, heb je Ang3l nog gezien? Die was er ook
Ik was er ookquote:Op zondag 4 juli 2004 18:23 schreef Vlarp het volgende:
Gisteren weer eens in de Red & Blue geweestWas erg leuk!
Ik zag je toen je naar huis ging, maar voor ik eigenlijk doorhad dat jij het was, was je al weg en kon ik je dus niet meer aanspreken.. pup had iets rood's aan toch?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was er ook
Stond vrolijk vooraan op't podium te hupsen
(zwart shirt met 1 lange mouw en de andere kant mouwloos)
Ik stond als klein ukkie tussen 3 lange gastenquote:Op zondag 4 juli 2004 18:30 schreef Ang3l het volgende:
Ja pup had z'n RUSSIA vest aan (want het was Propagandarussisch feestje iedere maand).
Toen ik naar huis ging? 4u?
Bij de uitgang zag ik nog wel een bekende (uit Búúl) maar kheb jou niet gezienAnders ha'k wel ff gedag gezegd
Goddamn ja! Dat viel me ook al op!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:31 schreef Vlarp het volgende:
De 'toiletjuffrouw' was erg lekker trouwens
Erg gemeen om zo'n lekker ventje bij de toileten neer te zettenquote:Op zondag 4 juli 2004 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goddamn ja! Dat viel me ook al op!
Ben wel 1.001 keer met hem naar de wc geweest!
O nee, dat was aan dagrdroom
ja, pup was diegene die naar mij toe kwamquote:Op zondag 4 juli 2004 18:30 schreef Ang3l het volgende:
Ja pup had z'n RUSSIA vest aan (want het was Propagandarussisch feestje iedere maand).
Toen ik naar huis ging? 4u?
Bij de uitgang zag ik nog wel een bekende (uit Búúl) maar kheb jou niet gezienAnders ha'k wel ff gedag gezegd
![]()
Ben je de eerste die Pup echt gezien heeft!!!!
(o nee, Marc_Mga en Nathan... maar da's anders! En Jerre... maar da's ook anders!)
*LOL* Ja he! Was nog VOORdat ik op FOK kwam trouwensquote:Op zondag 4 juli 2004 18:38 schreef Jerruh het volgende:
wij waren beiden te mieterig.
euhm.... is het erg als ik dit vaag vind?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Wel balen want een vriend van me wou 'm ten huwelijk vragenHij had zelfs een ring bij! *LOL*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |