Mijn hypotheek is best draagbaar, en ik woon hier omdat ik hier fijn woon. Ik doe inderdaad niets met die andere kamers maar dat hoeft nu ook nog niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Heb je zo'n hoge dan? Ja jij hebt natuurlijk een 'heel' huis. Ik heb een huis berekend op één a twee personen (althans, er zijn er hier die er met meer wonen, maar dat zou ik nooit doen). Mijn hypotheek is een eitje eerlijk gezegd. Heb je er niet aan gedacht ietsje kleiner te gaan wonen? Wat moet je met al die kamers nu?
O, oké, niets aan de hand dan. Maar omdat je zei dat het er zo inhakt...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:49 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Mijn hypotheek is best draagbaar, en ik woon hier omdat ik hier fijn woon. Ik doe inderdaad niets met die andere kamers maar dat hoeft nu ook nog niet.
Het is namelijk ook een vorm van pensioen sparen
Ja ik ben zowat de helft van mijn netto inkomen kwijt aan hypotheek.. hakt er wel degelijk in dusquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O, oké, niets aan de hand dan. Maar omdat je zei dat het er zo inhakt...
Dat zou ik dus nooit willen. Wil ook hier en nu wat te verbrassen hebben. je kunt wel denken: het is mijn pensioen, maar ik heb daar op andere manieren regelingen voor getroffen en ik wil echt niet de helft van mijn inkomen besteden aan mijn dak boven mijn hoofd. En al helemaal niet kromliggen! Ben wel supergelukkig met mijn huis hoor, het is mijn droomhuis op dit moment. Maar ik heb het geluk dat de hypotheek ook niet zo hoog is. Heb een balans gevonden tussen hoe ik zou willen wonen en wat ik verder maandelijks vrij te besteden wil hebben.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:52 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ja ik ben zowat de helft van mijn netto inkomen kwijt aan hypotheek.. hakt er wel degelijk in dus
Mijn maandelijks bestedingsruimte vind ik eigenlijk net even te krap, maar ik krijg vanzelf wel weer opslagquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit willen. Wil ook hier en nu wat te verbrassen hebben. je kunt wel denken: het is mijn pensioen, maar ik heb daar op andere manieren regelingen voor getroffen en ik wil echt niet de helft van mijn inkomen besteden aan mijn dak boven mijn hoofd. En al helemaal niet kromliggen! Ben wel supergelukkig met mijn huis hoor, het is mijn droomhuis op dit moment. Maar ik heb het geluk dat de hypotheek ook niet zo hoog is. Heb een balans gevonden tussen hoe ik zou willen wonen en wat ik verder maandelijks vrij te besteden wil hebben.
Klassiek ballet heb ik alleen gedaan toen ik kleinheel jong was. Daarna ging ik over op jazzballet. Toen ik ook nog stijldansen erbij ging doen vond mijn moeder dat ik moest kiezen omdat het anders te duur werd. Mijn oma was toen zo lief het stijldansen voor me te betalen. Ik met tussenpozen tot 2 jaar terug met stijldansen bezig geweest. Jazzballet had ik op mijn 34ste verruild voor streetdancequote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoi Pea... ik heb jaren gedanst (weet niet wat jij bedoelt, maar ik bedoel ballet) én nu een Gameboy. Best of both worlds
Streetdance had ik ook nog graag gedaan ja! Wat goed dat jij dat nog bent gaan doenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Klassiek ballet heb ik alleen gedaan toen ik kleinheel jong was. Daarna ging ik over op jazzballet. Toen ik ook nog stijldansen erbij ging doen vond mijn moeder dat ik moest kiezen omdat het anders te duur werd. Mijn oma was toen zo lief het stijldansen voor me te betalen. Ik met tussenpozen tot 2 jaar terug met stijldansen bezig geweest. Jazzballet had ik op mijn 34ste verruild voor streetdanceToen ik op 38- jarige leeftijd daarmee tussen meisjes en jongens van 16 kwam te staan heb ik het maar opgegeven...vond het geen ponem meer met demo's
Voor klassiek ballet weet ik het niet, maar voor andere vormen van dans zijn vaak wel 20+ groepen hoor...Zo ben ik ook begonnen met streetdance...alleen toen ik verder kwam kwam ik dus tussen de jongere. Hoewel zij het heel erg leuk vonden, en zeiden dat ik echt niet onder deed, voelde ik me er toch niet meer zo thuis. En ja...terug naar de 20+ groep, die dan echt een stuk langzamer gaat...hmpf....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Streetdance had ik ook nog graag gedaan ja! Wat goed dat jij dat nog bent gaan doenIk heb me bij voorbaat al laten afschrikken door het leeftijdverschil. Ik doe nu niets meer aan dans. Vind ik erg hoor. Ik was ooit serieus in de maak voor ballerina. Mis ballet erg. Maar om nu tussen meisjes van 10 te gaan staan...
Waarom dan? Op de eerste cursussen heb je toch geen vaste partner nodig?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:05 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb stijldansen gedaan, alleen was het voor mij soms lastig een goeie danspartner te vinden
omdat er maar weinig dames van 1.80+ zijn, helemaal als je nog pubertquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom dan? Op de eerste cursussen heb je toch geen vaste partner nodig?
Ja en? Ik danste ook altijd met langere jongens hoor, geen probleem.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:09 schreef Shinadul het volgende:
[..]
omdat er maar weinig dames van 1.80+ zijn, helemaal als je nog pubert
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:05 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb stijldansen gedaan, alleen was het voor mij soms lastig een goeie danspartner te vinden
Waaay back, ook aan stijldansen gedaan. Geen succes. Het was een stukje verplichting in m'n opvoeding vond mijn moeder destijds. Mijn motoriek was toen nog niet op zo'n peil dat ik ook echt wat die lessen heb gehad.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:05 schreef Shinadul het volgende:
Met de fancy/chachacha maakt het weinig uit ja, maar met een tango helpt het wel als je niet meer dan 15cm afwijkt van je partnerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja en? Ik danste ook altijd met langere jongens hoor, geen probleem.
In mijn geval waren veel dames zelfs groter dan ik. D'r was wel een groot tekort aan mannen altijd maar toch was mijn lengte gecombineerd met mijn soepele danspassen genoeg om moeite te hebben met het vinden van een danspartner...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:09 schreef Shinadul het volgende:
omdat er maar weinig dames van 1.80+ zijn, helemaal als je nog pubert
Omdat ik ooit op dansacademie-niveau zat, is er voor mij niet veel aan met een groepje 20+-ers te gaan Plié's maken. Hoewel ik hartstikke stram ben hoor, inmiddels, maar het is een beetje als fietsen: je verleert het nooit. Zou ik me echt weer willen vermaken met klassiek ballet, dan zou ik echt flink willen zweten. Maar in die groepen ben ik niet welkom (zijn kinderen van een jaar of twaalf). Ik heb het dus maar van me afgezet.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Voor klassiek ballet weet ik het niet, maar voor andere vormen van dans zijn vaak wel 20+ groepen hoor...Zo ben ik ook begonnen met streetdance...alleen toen ik verder kwam kwam ik dus tussen de jongere. Hoewel zij het heel erg leuk vonden, en zeiden dat ik echt niet onder deed, voelde ik me er toch niet meer zo thuis. En ja...terug naar de 20+ groep, die dan echt een stuk langzamer gaat...hmpf....
Heee Arty-Chique!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In mijn geval waren veel dames zelfs groter dan ik. D'r was wel een groot tekort aan mannen altijd maar toch was mijn lengte gecombineerd met mijn soepele danspassen genoeg om moeite te hebben met het vinden van een danspartner...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |