Ja klopt, ik betaal geen geld voor spelletjesquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar jij had toch een proefabonnement zodat je een maand niet hoefde te payen Shin!
Goedemorgen Eska. Ik zou bijna zeggen: KONIJN 1150, maar om hier nu over de prijs van een knaagdier te gaan zitten praten...
Verder alles goed?
Ik alleen voor mijn Gameboy spelletjes. damn wat zijn die dingen duur. Hoe kunnen kids dat nou betalen??quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:47 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ja klopt, ik betaal geen geld voor spelletjes
Ik moet eerst mijn computer weer upgraden voor ik nieuwe spellen kan doenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik alleen voor mijn Gameboy spelletjes. damn wat zijn die dingen duur. Hoe kunnen kids dat nou betalen??
Oooeeehhhh, ik proef hier een gevalletje 'high school sweetheart' aankomenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:50 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb trouwens gisteren ook een BBQ gehad, met oud klasgenootjes van mijn middelbare school.
Tenminste, alleen de degenen uit onze "kliek" waren uitgenodigd.
Was in ieder geval erg geslaagd, en het bleef de hele tijd droog.
Een van die meisjes had ik al 3 jaar niet meer gezien, alleen de afgelopen 4 weken iedere dag gesproken op msn.
Die was wel in 3 jaar tijd veranderd van een burgertrutje, tot een erg lekker ding.
Toch een fijn idee, dat wanneer ik de weg even kwijt ben, jij me weer op het juiste pad brengt.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha Sander, je hebt de weg gevonden!
Jaaaa, het wordt stralend BBQ-weer! Kan niet anders! Alle regen voor de komende twee weken is reeds gevallen!
Ja leuk en lekkerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar foei sander, alleen met een kliekje BBQ-en, dat vind ik nou zo... zo.... zó'n goed idee he?
Heftige sex zit er denk ik niet in.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oooeeehhhh, ik proef hier een gevalletje 'high school sweetheart' aankomen![]()
Dat soort kids hebben hele lieve opa's en oma's, die hip zijn en iets van computerspellen snappen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik alleen voor mijn Gameboy spelletjes. damn wat zijn die dingen duur. Hoe kunnen kids dat nou betalen??
Euh...., euh.... best wel massaal hoor (voor mijn tuintjequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:53 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ja leuk en lekkerHoeveel gingen er ook al weer naar jouw BBQ Dude
Tsss, nou ik moet het als 32-jarige zonder opa's en oma's allemaal zelf ophoesten!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:59 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dat soort kids hebben hele lieve opa's en oma's, die hip zijn en iets van computerspellen snappen.
Dat was bij mijn gameboy tenminste wel zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |