abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2004 @ 09:24:24 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_20379604
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het vorig jaar precies was. vrij goed he? Maar ik moet zeggen dat ik over dit jaar niet zo veel te klagen heb. Oké, nu even rotweer, maar ik heb al aardig wat fijne dagen ter tuin doorgebracht. Maar misschien ben ik al snel tevreden hoor. Ik ben ook geen enorme zonne-aanbidster. Zodra de zon redelijk schijnt, vind ik het al goed.
Hier klaart het op nu trouwens. Volgens mij heb ik het ergste gehad
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_20379644
Vorig jaar was het zó heet dat er geen mussen meer over waren om van het dak te vallen. En niet eventjes een paar dagen, maar weken achtereen. Er zijn toen ook diverse records gebroken, qua temperatuur en zo. Ik was toen hoogzwanger, zal dat dus nooit meer vergeten.
Ik vind het ook al snel best hoor, als het maar niet te heet is. Ben ook absoluut geen zonne-aanbidster. Je moet lekker wat kunnen doen, kunnen rommelen in de tuin en zo.
De wind ben ik nu wel wat zat eigenlijk.
Avondjes tot laat in de tuin, met kaarsen en zo, dat hebben we nog niet echt gehad hè, dit jaar.

Haha, wat een lekker gebep over het weer zo. Best inhoudelijk ook nog wel.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 09:36:54 #153
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_20379659
Mogge Mag ik nog ff reageren op die arme Dora die hier verbaal een pak slag kreeg vannacht? Ik ben nogal een aanwezig iemand in de POL-slowchatreeks en was daar gisteren niet, maar hier dus wel.. *proest*... Vandaar het verrader van Dora dus. Het was een grapje, jongens. Nu weer lief zijn voor Dora hoor...
  zaterdag 3 juli 2004 @ 09:41:37 #154
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_20379690
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 09:33 schreef Eska het volgende:
Vorig jaar was het zó heet dat er geen mussen meer over waren om van het dak te vallen. En niet eventjes een paar dagen, maar weken achtereen. Er zijn toen ook diverse records gebroken, qua temperatuur en zo. Ik was toen hoogzwanger, zal dat dus nooit meer vergeten.
Ik vind het ook al snel best hoor, als het maar niet te heet is. Ben ook absoluut geen zonne-aanbidster. Je moet lekker wat kunnen doen, kunnen rommelen in de tuin en zo.
De wind ben ik nu wel wat zat eigenlijk.
Avondjes tot laat in de tuin, met kaarsen en zo, dat hebben we nog niet echt gehad hè, dit jaar.

Haha, wat een lekker gebep over het weer zo. Best inhoudelijk ook nog wel.
De meteorologische trends die wij nu analyseren zijn zeer inhoudelijk Peter Timoffeeff, ware hij modje, zou trots op ons zijn geweest!

Maar ik heb dit jaar toch echt al wel met kaarsjes aan 's avonds in de tuin gezeten. Ik geloof wel dat wij hier aan de kust de weergoden mee hebben gehad. Vaak postte ik op Fok! dat het heerlijk was en dan kreeg ik veel gegrom vanuit de rest van het land.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 09:44:05 #155
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_20379709
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 09:36 schreef Maerycke het volgende:
Mogge Mag ik nog ff reageren op die arme Dora die hier verbaal een pak slag kreeg vannacht? Ik ben nogal een aanwezig iemand in de POL-slowchatreeks en was daar gisteren niet, maar hier dus wel.. *proest*... Vandaar het verrader van Dora dus. Het was een grapje, jongens. Nu weer lief zijn voor Dora hoor...
Hé M! De enige die dat even niet begreep was Ole hoor. maar dat was ook niet kwaad bedoeld! Verder snapte iedereen het, geen zorgen. Reactie van Dora was uiteindelijk ook erg leuk! Toen begreep Ole het ook. Dus volgens mij niets om van wakker te liggen (sorry in jouw verband )
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 09:45:43 #156
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_20379718
Het was wel lief van Ole, maar inderdaad net even verkeerd geinterpreteerd... Grappig soms, dat 1 woord zo'n misverstand kan opleveren
  zaterdag 3 juli 2004 @ 09:51:54 #157
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_20379748
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 09:45 schreef Maerycke het volgende:
Het was wel lief van Ole, maar inderdaad net even verkeerd geinterpreteerd... Grappig soms, dat 1 woord zo'n misverstand kan opleveren
Het was al snel weer gesust

Ik ga trouwens even onder een douche staan en daarna in de tuin werken. Tot later vroege vogels!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_20379820
Dan hoop ik maar dat de kaarsjes-avonden ook nog deze kant op komen waaien. En dat Timofeeff hier modje wordt.
Tot later weer, meis!

Môgge Maeryckjedear!

Ik ga eens een lekker bakkie naar boven brengen. Bugsje mocht uitslapen vandaag.
Strakjes weer terug hier!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 11:22:00 #159
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_20380588
jeetje...jullie zijn alweer op en bezig

Teering. Eerst maar eens eten naar binnen werken
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_20380696

Wat een noodweer vannacht...
Straten staan blank hier...
Putten allemaal volgelopen...

Hoop dat toffel een veilige luchtreis heeft gehad!
Enne MrO, wat heerlijk voor je je zoon weer te zien, mooi verhaal!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 3 juli 2004 @ 11:53:59 #161
26791 MeMpHiSGT500
Inmortality is a Gift
pi_20381032
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 11:28 schreef Oblivion het volgende:

Wat een noodweer vannacht...
Straten staan blank hier...
Putten allemaal volgelopen...
wat een gedoe, mooi noodweer daar en alles wat ik gekregen heb is een hoosbui
- In Life and in Death, I Will Always have a Desire for the Dark Rose Angels -
  zaterdag 3 juli 2004 @ 13:30:10 #162
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_20382516
Gezellige Slow No-Chat
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
  zaterdag 3 juli 2004 @ 13:32:25 #163
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_20382547
Middag
  zaterdag 3 juli 2004 @ 13:36:55 #164
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_20382618
*schrik*

Hai Shin
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
  zaterdag 3 juli 2004 @ 13:39:42 #165
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_20382657
Goeiemiddag Mr.O

Wat doe jij hier
pi_20383020
Yellow!

Nu maar hopen dat het droogt blijft...
Moet nog golfen...
  zaterdag 3 juli 2004 @ 14:08:29 #167
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_20383185
Veel plezier Oblijfje
pi_20383289
Hoe is het met je Shin? En met je mams en paps?
pi_20383291
kijk maar uit dat je ballen niet vanzelf het gaatje invliegen

wat een butweer ik ga maar weer slapen als dat lukt met piepende en krakende ramen
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_20383328
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 14:13 schreef Lula het volgende:
kijk maar uit dat je ballen niet vanzelf het gaatje invliegen

wat een butweer ik ga maar weer slapen als dat lukt met piepende en krakende ramen
Dat mag het balletje ten alle tijden gewoon doen...

Waait het zo hard daar? Hier is het nu droog, maar komt weer een donker grijze massa aan...
  zaterdag 3 juli 2004 @ 14:21:11 #171
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_20383417
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 13:39 schreef Shinadul het volgende:
Goeiemiddag Mr.O

Wat doe jij hier
Ben een beetje aan het klooien op andere PC. Heb een crack gekregen voor Canal+. Dus via TV-kaart ff kijken of het lukt
Zoontje is toch te druk bezig met vriendjes aan het spelen
  zaterdag 3 juli 2004 @ 14:22:43 #172
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_20383442
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 14:13 schreef Oblivion het volgende:
Hoe is het met je Shin? En met je mams en paps?
Met mij en paps is het prima, mams gaat langzamaan weer terug naar haar normale leven, maar nu al heeft ze een beter leven dan voor de operatie , dus daar is ze erg blij mee.
pi_20383519
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 14:22 schreef Shinadul het volgende:

[..]

Met mij en paps is het prima, mams gaat langzamaan weer terug naar haar normale leven, maar nu al heeft ze een beter leven dan voor de operatie , dus daar is ze erg blij mee.
Dat is heel goed om te lezen, Shin!
pi_20385829
Iedereen druk bezig? Of gewoon geen zin om te posten? Of wachtend tot er eens iemand post?

Shin, goede berichten hè, van je moeder? Mooi!

Verder wat gelezen over tuinieren in de regen, slapen met herrieramen, overgekomen zoon (heerlijk voor je, MrO!), balletjes slaan en zo. Hopelijk wil het allemaal lukken dan!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 16:41:41 #175
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_20386026
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 16:33 schreef Eska het volgende:
Iedereen druk bezig? Of gewoon geen zin om te posten? Of wachtend tot er eens iemand post?
Stad in. Wekelijkse winkelen en mensen kijken.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')