De meteorologische trends die wij nu analyseren zijn zeer inhoudelijkquote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:33 schreef Eska het volgende:
Vorig jaar was het zó heet dat er geen mussen meer over waren om van het dak te vallen. En niet eventjes een paar dagen, maar weken achtereen. Er zijn toen ook diverse records gebroken, qua temperatuur en zo. Ik was toen hoogzwanger, zal dat dus nooit meer vergeten.
Ik vind het ook al snel best hoor, als het maar niet te heet is. Ben ook absoluut geen zonne-aanbidster. Je moet lekker wat kunnen doen, kunnen rommelen in de tuin en zo.
De wind ben ik nu wel wat zat eigenlijk.
Avondjes tot laat in de tuin, met kaarsen en zo, dat hebben we nog niet echt gehad hè, dit jaar.
Haha, wat een lekker gebep over het weer zo. Best inhoudelijk ook nog wel.
Hé M! De enige die dat even niet begreep was Ole hoor. maar dat was ook niet kwaad bedoeld! Verder snapte iedereen het, geen zorgen. Reactie van Dora was uiteindelijk ook erg leuk! Toen begreep Ole het ook. Dus volgens mij niets om van wakker te liggen (sorry in jouw verbandquote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:36 schreef Maerycke het volgende:
MoggeMag ik nog ff reageren op die arme Dora die hier verbaal een pak slag kreeg vannacht?
Ik ben nogal een aanwezig iemand in de POL-slowchatreeks en was daar gisteren niet, maar hier dus wel.. *proest*... Vandaar het verrader van Dora dus. Het was een grapje, jongens. Nu weer lief zijn voor Dora hoor...
![]()
Het was al snel weer gesustquote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:45 schreef Maerycke het volgende:
Het was wel liefvan Ole, maar inderdaad net even verkeerd geinterpreteerd... Grappig soms, dat 1 woord zo'n misverstand kan opleveren
wat een gedoe, mooi noodweer daar en alles wat ik gekregen heb is een hoosbuiquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:28 schreef Oblivion het volgende:![]()
Wat een noodweer vannacht...![]()
Straten staan blank hier...
Putten allemaal volgelopen...
Dat mag het balletje ten alle tijden gewoon doen...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:13 schreef Lula het volgende:
kijk maar uit dat je ballen niet vanzelf het gaatje invliegen
wat een butweer ik ga maar weer slapen als dat lukt met piepende en krakende ramen
Ben een beetje aan het klooien op andere PC. Heb een crack gekregen voor Canal+. Dus via TV-kaart ff kijken of het luktquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:39 schreef Shinadul het volgende:
Goeiemiddag Mr.O
Wat doe jij hier
Met mij en paps is het prima, mams gaat langzamaan weer terug naar haar normale leven, maar nu al heeft ze een beter leven dan voor de operatie , dus daar is ze erg blij mee.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:13 schreef Oblivion het volgende:
Hoe is het met je Shin? En met je mams en paps?![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:22 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Met mij en paps is het prima, mams gaat langzamaan weer terug naar haar normale leven, maar nu al heeft ze een beter leven dan voor de operatie , dus daar is ze erg blij mee.
Stad in. Wekelijkse winkelen en mensen kijken.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:33 schreef Eska het volgende:
Iedereen druk bezig? Of gewoon geen zin om te posten? Of wachtend tot er eens iemand post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |