Tja, Hier is er helemaal geen noodweer geweest.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Hier is het noodweer al geweest![]()
Welke regio?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:55 schreef Ole het volgende:
Hier een paar flinke klappen gehad en fikse buien..
http://www.blikseminslagen.com/vdh/gpg/lex1/mapdisplay_free.jsp
Knap gedaan weer! ik leer dit nog wel een keer van mijn computergekke neef. Het is bij ons dus mooi helder. Slaap ze.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:58 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
deze is beter.. is hier net geweest dus!
[zie profiel!]quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:59 schreef Gajus het volgende:
[..]
Welke regio?
Hier in Delft was het vooral aan het begin van de nacht een keet.
Is niet zo moeilijk hoor..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 04:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Knap gedaan weer! ik leer dit nog wel een keer van mijn computergekke neef. Het is bij ons dus mooi helder. Slaap ze.
Van mij mag er ook wel weer een bui komen zoals vorig jaar, met regen windhoos en alles erop en eraan. Want zoonlief is ook dol op noodweer. Onderweg van Schiphol naar huis keek hij naar de wolken, en vandaag ook continue. OK, hij ziet die wolken liever niet, want hij wil met zijn vriendjes buiten spelen, en met zijn jumboskelter lekker naar buiten. Maar een beetje noodweer zou hij ook niet erg vinden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Tja, Hier is er helemaal geen noodweer geweest.
Wel een paar druppels regen jammer eigenlijk.
Had jouw profiel reeds geraadpleegd, maar blanco qua woonplaats!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 04:01 schreef Ole het volgende:
[zie profiel!]
Maar Amsterdam it is..
@Gajus slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 04:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor..
radarbeelden op Telegraaf.nl, dan gewoon ff linkje plaatsen!
Ik jou ookquote:Op zaterdag 3 juli 2004 04:02 schreef Gajus het volgende:
MrO, Olé en Paddy ... ik wens jullie allen een rustige nachtrust.![]()
![]()
wat een lieffie ben je ookquote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:36 schreef Oblivion het volgende:
ow en even Goedemorgen Lu zeggen...![]()
Truste alle!!![]()
we gaan een weekendje weg, dus op tijd opquote:Op zaterdag 3 juli 2004 08:22 schreef Lula het volgende:
Heejjjjjjjjjjj
goedemorgen D
wat ben je vroeg op deze mooie zaterdagmorgen?
erg voorspelbaar.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 08:23 schreef D.Rose het volgende:
[voorspelbaar]mijn bad is vol, later[/voorspelbaar]
Oh ja Valkenburg toch??quote:Op zaterdag 3 juli 2004 08:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
we gaan een weekendje weg, dus op tijd op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |