abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2004 @ 03:29:25 #101
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_20378959
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:27 schreef Pantoufle het volgende:
Pantoufle had zichzelf voorgenomen niet na half 4 naar bed te gaan...

en gaat een zwakke poging doen zich daar aan te houden
Ik om 3 uur eigenlijk,
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_20378962
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:22 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Altea ligt tussen Calpe en Benidorm in. Ken het daar op mijn duimpje. Haar ouders hadden appartement aan strand in Benidorm en ze heeft familie in Calpe. Dus ik had iedere weekend vakantie. Ik woonde daar zelf in het binnenland, maar de weekends naar Benidorm.
emailt je zoontje met jou in de tussenliggende tijd, of is het de telefoon die vaak rinkelt.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_20378965
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:29 schreef Ole het volgende:

[..]

psssst.. op de verkeerde geantwoord!
Ja, ik zag 't, maar was te lui het te veranderen
  zaterdag 3 juli 2004 @ 03:31:12 #104
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_20378966
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:29 schreef paddy het volgende:

[..]

emailt je zoontje met jou in de tussenliggende tijd, of is het de telefoon die vaak rinkelt.
MSN, Netmeeting, telefoon dus we hebben virtueel wel heel veel contact.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_20378969
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:23 schreef Pantoufle het volgende:
Zonde hoor, als je daar nu toch woont lijkt me zwemmen toch wel nummer één op de speel-dingen die je met je vriendjes doet. Raar dat ze hem dan daar niet al hebben leren zwemmen. Maja, het zelf leren is ook leuk (Hebben wij ook gedaan, in zee. En later natuurlijk wel braaf schoolzwemmen hoor)
Volgens mij zijn de Spanjolen nogal huiverig om in zee te zwemmen. En niet ten onrechte want de zee gedraagt zich nogal wispelturig (zie mental image van mijn wederhelft).
pi_20378976
Lieve mensjes, ik ga in bed genieten van het noodweer dat hier nu losbreekt.
Allemaal een goede nacht verder en veel succes met het doorkomen van de downtime maandag

En tot over een weekje
  zaterdag 3 juli 2004 @ 03:33:37 #107
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_20378978
we zullen vanaf 4 juli wel ruzie krijgen (maar dan slaapt hij nog wel) Want dan ga ik live op internet Pamplona volgen. En hij haat alles wat maar met stierenvechten en met "stierenlopen" te maken heeft.
pi_20378982
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:32 schreef Gajus het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de Spanjolen nogal huiverig om in zee te zwemmen. En niet ten onrechte want de zee gedraagt zich nogal wispelturig (zie mental image van mijn wederhelft).
De zee gedraagt zich dus vrouwelijk? Mijn beste, net als de zee kunnen wij ons dat permitteren
pi_20378987
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:27 schreef Pantoufle het volgende:
* Gajus had zichzelf voorgenomen niet na half 4 naar bed te gaan...

en gaat een zwakke poging doen zich daar aan te houden
Toffeltje, wees sterk, laat je niet verleiden, ga naar bed.
Uit solidariteit ben ik bereid het goede voorbeeld te geven.
Kom je mee?
  zaterdag 3 juli 2004 @ 03:35:18 #110
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_20378991
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:33 schreef Pantoufle het volgende:
Allemaal een goede nacht verder en veel succes met het doorkomen van de downtime maandag

En tot over een weekje
Slaap lekker

houdt jij het een weekje vol dan? of is jouw weekje 2-3 dagen
pi_20378994
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:31 schreef MrObjective het volgende:

[..]

MSN, Netmeeting, telefoon dus we hebben virtueel wel heel veel contact.
Ahum, ik zit pas sinds maart achter de computer dus vergeef me, ik weet niet wat netmeeting is. Kun je elkaar zien of zo?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_20378996
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:35 schreef Gajus het volgende:

[..]

Toffeltje, wees sterk, laat je niet verleiden, ga naar bed.
Uit solidariteit ben ik bereid het goede voorbeeld te geven.
Kom je mee?
Ja hoor. Doe jij dan de honden eerst nog even?
  zaterdag 3 juli 2004 @ 03:36:24 #113
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_20378999
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:32 schreef Gajus het volgende:

[..]

Klopt als een bus, de meeste Spanjaarden kunnen niet tot amper zwemmen.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 03:37:23 #114
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_20379001
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Ahum, ik zit pas sinds maart achter de computer dus vergeef me, ik weet niet wat netmeeting is. Kun je elkaar zien of zo?
Ja dat is een programma, waarbij je met een web-cam en microfoon met elkaar kan praten en elkaar ook kan zien.
pi_20379004
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:35 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Slaap lekker

houdt jij het een weekje vol dan? of is jouw weekje 2-3 dagen
weekje vakantie
pi_20379005
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:33 schreef Pantoufle het volgende:

En tot over een weekje
Het is hier rustig.
pi_20379013
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:35 schreef Pantoufle het volgende:
Ja hoor. Doe jij dan de honden eerst nog even?
Alle vier de retrievers?
Nou, laat ik met mijn twee leukertjes beginnen, het is net opgehouden te regenen.

Toffeltje, hele prettige week temidden van die jofele Hongaren (en jouw tandarts).

Moderator / Miss SHO zaterdag 3 juli 2004 @ 03:40:07 #118
22592 crew  Ole
pi_20379015
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:38 schreef paddy het volgende:

[..]

Het is hier rustig.
Hier is het noodweer al geweest
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_20379022
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:39 schreef Gajus het volgende:

[..]

Alle vier de retrievers?
Nou, laat ik met mijn twee leukertjes beginnen, het is net opgehouden te regenen.

Toffeltje, hele prettige week temidden van die jofele Hongaren (en jouw tandarts).

Nou, de mijne zijn ook heel lief hoor

Tuste en tot volgende week
  zaterdag 3 juli 2004 @ 03:42:24 #120
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_20379028
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:37 schreef Pantoufle het volgende:

[..]

weekje vakantie
Ah, ok, hele fijne vakantie gewenst dan. En niet stiekem een internetcafé opzoeken he? Ik lurk wel voor je mee dat ze niet over je roddelen
  zaterdag 3 juli 2004 @ 03:43:56 #121
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_20379032
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:40 schreef Ole het volgende:

[..]

Hier is het noodweer al geweest
Ik heb wat regen gehoord, maar denk niet dat het schokkend is geweest, want zoonlief is er niet eens wakker van geworden, en die heeft al in geen weken meer een regenbui gezien of gehoord
pi_20379043
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:37 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Ja dat is een programma, waarbij je met een web-cam en microfoon met elkaar kan praten en elkaar ook kan zien.
Dan is het al een stuk dragelijker (je blijft natuurlijk de knuffels van je kind wel missen)
Kunnen jullie deze nu mooi inhalen.
Ik vind persoonlijk 8 jaar een hele leuke leeftijd, ze beginnen al mooi praatjes te krijgen, maar rennen met het minste geringste weer gauw terug in je armen.
Ik wens je een ontzettende leuke tijd toe, en uiteraard je zoontje ook.
Misschien lezen we nog leuke belevingen van jullie? Welterusten.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 03:52:14 #123
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_20379062
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:47 schreef paddy het volgende:

[..]

Dan is het al een stuk dragelijker (je blijft natuurlijk de knuffels van je kind wel missen)
Kunnen jullie deze nu mooi inhalen.
Ik vind persoonlijk 8 jaar een hele leuke leeftijd, ze beginnen al mooi praatjes te krijgen, maar rennen met het minste geringste weer gauw terug in je armen.
Ik wens je een ontzettende leuke tijd toe, en uiteraard je zoontje ook.
Misschien lezen we nog leuke belevingen van jullie? Welterusten.
Jij ook slaap lekker

Ik rook nog een peukje en dan ga ik er ook maar in, want morgen weer druk schema.
pi_20379069
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:52 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Jij ook slaap lekker

Ik rook nog een peukje en dan ga ik er ook maar in, want morgen weer druk schema.
Ik rook met je mee.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 3 juli 2004 @ 03:55:00 #125
22592 crew  Ole
pi_20379070
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 03:43 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Ik heb wat regen gehoord, maar denk niet dat het schokkend is geweest, want zoonlief is er niet eens wakker van geworden, en die heeft al in geen weken meer een regenbui gezien of gehoord
Hier een paar flinke klappen gehad en fikse buien..
http://www.blikseminslagen.com/vdh/gpg/lex1/mapdisplay_free.jsp
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')