Ik om 3 uur eigenlijk,quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:27 schreef Pantoufle het volgende:
Pantoufle had zichzelf voorgenomen niet na half 4 naar bed te gaan...
en gaat een zwakke poging doen zich daar aan te houden![]()
emailt je zoontje met jou in de tussenliggende tijd, of is het de telefoon die vaak rinkelt.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:22 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Altea ligt tussen Calpe en Benidorm in. Ken het daar op mijn duimpje. Haar ouders hadden appartement aan strand in Benidorm en ze heeft familie in Calpe. Dus ik had iedere weekend vakantie. Ik woonde daar zelf in het binnenland, maar de weekends naar Benidorm.
Ja, ik zag 't, maar was te lui het te veranderenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:29 schreef Ole het volgende:
[..]
psssst.. op de verkeerde geantwoord!![]()
![]()
MSN, Netmeeting, telefoon dus we hebben virtueel wel heel veel contact.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:29 schreef paddy het volgende:
[..]
emailt je zoontje met jou in de tussenliggende tijd, of is het de telefoon die vaak rinkelt.
Volgens mij zijn de Spanjolen nogal huiverig om in zee te zwemmen. En niet ten onrechte want de zee gedraagt zich nogal wispelturig (zie mental image van mijn wederhelft).quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:23 schreef Pantoufle het volgende:
Zonde hoor, als je daar nu toch woont lijkt me zwemmen toch wel nummer één op de speel-dingen die je met je vriendjes doet. Raar dat ze hem dan daar niet al hebben leren zwemmen. Maja, het zelf leren is ook leuk (Hebben wij ook gedaan, in zee. En later natuurlijk wel braaf schoolzwemmen hoor)
De zee gedraagt zich dus vrouwelijk? Mijn beste, net als de zee kunnen wij ons dat permitterenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:32 schreef Gajus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Spanjolen nogal huiverig om in zee te zwemmen. En niet ten onrechte want de zee gedraagt zich nogal wispelturig (zie mental image van mijn wederhelft).![]()
Toffeltje, wees sterk, laat je niet verleiden, ga naar bed.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:27 schreef Pantoufle het volgende:
* Gajus had zichzelf voorgenomen niet na half 4 naar bed te gaan...
en gaat een zwakke poging doen zich daar aan te houden![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:33 schreef Pantoufle het volgende:
Lieve mensjes, ik ga in bed genieten van het noodweer dat hier nu losbreekt.
Allemaal een goede nacht verder en veel succes met het doorkomen van de downtime maandag![]()
En tot over een weekje![]()
Ahum, ik zit pas sinds maart achter de computer dus vergeef me, ik weet niet wat netmeeting is. Kun je elkaar zien of zo?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:31 schreef MrObjective het volgende:
[..]
MSN, Netmeeting, telefoon dus we hebben virtueel wel heel veel contact.
Ja hoor. Doe jij dan de honden eerst nog even?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:35 schreef Gajus het volgende:
[..]
Toffeltje, wees sterk, laat je niet verleiden, ga naar bed.
Uit solidariteit ben ik bereid het goede voorbeeld te geven.
Kom je mee?
Klopt als een bus, de meeste Spanjaarden kunnen niet tot amper zwemmen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:32 schreef Gajus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Spanjolen nogal huiverig om in zee te zwemmen. En niet ten onrechte want de zee gedraagt zich nogal wispelturig (zie mental image van mijn wederhelft).![]()
Ja dat is een programma, waarbij je met een web-cam en microfoon met elkaar kan praten en elkaar ook kan zien.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Ahum, ik zit pas sinds maart achter de computer dus vergeef me, ik weet niet wat netmeeting is. Kun je elkaar zien of zo?![]()
weekje vakantiequote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:35 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
houdt jij het een weekje vol dan? of is jouw weekje 2-3 dagen![]()
Het is hier rustig.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:33 schreef Pantoufle het volgende:
Lieve mensjes, ik ga in bed genieten van het noodweer dat hier nu losbreekt.
Allemaal een goede nacht verder en veel succes met het doorkomen van de downtime maandag![]()
En tot over een weekje![]()
Alle vier de retrievers?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:35 schreef Pantoufle het volgende:
Ja hoor. Doe jij dan de honden eerst nog even?![]()
Hier is het noodweer al geweestquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Het is hier rustig.
Nou, de mijne zijn ook heel lief hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:39 schreef Gajus het volgende:
[..]
Alle vier de retrievers?
Nou, laat ik met mijn twee leukertjes beginnen, het is net opgehouden te regenen.
Toffeltje, hele prettige week temidden van die jofele Hongaren (en jouw tandarts).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, ok, hele fijne vakantie gewenst dan. En niet stiekem een internetcafé opzoeken he? Ik lurk wel voor je mee dat ze niet over je roddelenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:37 schreef Pantoufle het volgende:
[..]
weekje vakantie![]()
Ik heb wat regen gehoord, maar denk niet dat het schokkend is geweest, want zoonlief is er niet eens wakker van geworden, en die heeft al in geen weken meer een regenbui gezien of gehoordquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Hier is het noodweer al geweest![]()
Dan is het al een stuk dragelijker (je blijft natuurlijk de knuffels van je kind wel missen)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:37 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ja dat is een programma, waarbij je met een web-cam en microfoon met elkaar kan praten en elkaar ook kan zien.
Jij ook slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan is het al een stuk dragelijker (je blijft natuurlijk de knuffels van je kind wel missen)
Kunnen jullie deze nu mooi inhalen.
Ik vind persoonlijk 8 jaar een hele leuke leeftijd, ze beginnen al mooi praatjes te krijgen, maar rennen met het minste geringste weer gauw terug in je armen.
Ik wens je een ontzettende leuke tijd toe, en uiteraard je zoontje ook.
Misschien lezen we nog leuke belevingen van jullie? Welterusten.
Ik rook met je mee.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:52 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Jij ook slaap lekker
Ik rook nog een peukje en dan ga ik er ook maar in, want morgen weer druk schema.
Hier een paar flinke klappen gehad en fikse buien..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:43 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik heb wat regen gehoord, maar denk niet dat het schokkend is geweest, want zoonlief is er niet eens wakker van geworden, en die heeft al in geen weken meer een regenbui gezien of gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |