abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2004 @ 02:34:03 #51
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_20378638
groet de nachtbrakers even
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_20378646
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:34 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Slaapze, stelletje dellen
pi_20378647
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:28 schreef Maerycke het volgende:

Jij boft gewoon! En aardbeienbillen en een lief konijntje
En met deze zalige gedachte ga ik even een poosje in bed liggen.

Dag lieverds!!
pi_20378653
Hi MrO, bye MrO

Zet je even een kort verslag je neer over je re-ontmoeting met je zoon?
Lees het morgen wel!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_20378654
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:35 schreef Eska het volgende:

[..]

En met deze zalige gedachte ga ik even een poosje in bed liggen.

Dag lieverds!!
Truste! (zwaait lekker toch)
pi_20378659
ow en even Goedemorgen Lu zeggen...

Truste alle!!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Moderator / Miss SHO zaterdag 3 juli 2004 @ 02:40:55 #57
22592 crew  Ole
pi_20378680
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:27 schreef Oblivion het volgende:

[..]

We mogen niet meer zwaaien...

Oh ja.. geen smiley posts meer
nou, dan meld ik maar dat ik as usual een leuke vrijdagavond heb gehad... en ja: een sociaal leven ook nog
vriend mee uitgenomen die afgelopen week jarig was. het was Héééérlijk!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_20378681
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:29 schreef Pantoufle het volgende:
Hij is schapen gaan scheren in Australie. Nadat zijn (echt, dit verzin ik niet!) Vlaamse Reuzen-fokkerij in een Gelders dorp failliet gegaan was aan myxomatose
Hebben wij net lopen dollen met onze konijntjes ... en dan zo´n bericht. Wat een wreed toeval.

Overigens, niks mis om in Australië te leven. Toch nog goed gekomen met jouw Jan-Japie?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 3 juli 2004 @ 02:42:44 #59
22592 crew  Ole
pi_20378694
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:25 schreef Pantoufle het volgende:

[..]

Sorry, niet de bedoeling
dat was een 'sarcastische' opmerking nav afgelopen week.. niet persoonlijk hoor!!!!! En Eska ook hoi
posts horen inhoud te hebben, dus ik ga mijn best doen....
pi_20378698
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:34 schreef MrObjective het volgende:

Gelukt met zoonlief?
pi_20378704
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:28 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Jij boft gewoon! En aardbeienbillen en een lief konijntje
Verrader! Hier posten he? .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_20378711
Welterusten Lovely Ladies.
pi_20378725
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:41 schreef Gajus het volgende:

[..]

Hebben wij net lopen dollen met onze konijntjes ... en dan zo´n bericht. Wat een wreed toeval.

Overigens, niks mis om in Australië te leven. Toch nog goed gekomen met jouw Jan-Japie?
Och, hij was zo'n type dat elk half jaar een ander Heel Goed Plan had om Heel Snel Rijk te worden. Voor z'n twintigste is hem dat niet gelukt bij mijn weten. Hij was niet zo'n licht, hij was zo vaak blijven zitten dat hij in de 2e klas al geheel legaal op een brommer reed. (ik bedoel maar, hoe stóér )
pi_20378731
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:34 schreef MrObjective het volgende:
Hi Mr O !
( )
pi_20378742
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:42 schreef Ole het volgende:

[..]

dat was een 'sarcastische' opmerking nav afgelopen week.. niet persoonlijk hoor!!!!! En Eska ook hoi
posts horen inhoud te hebben, dus ik ga mijn best doen....
Weet ik
Maar een beetje fatsoenlijk essay is nu wel op z'n plaats ter compensatie
pi_20378744
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Verrader! Hier posten he? .
Beste Dora, wees eens duidelijker. Wie is hier een verrader.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 3 juli 2004 @ 02:52:57 #67
22592 crew  Ole
pi_20378763
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:50 schreef Gajus het volgende:

[..]

Dit is een open slowchat topic idd...
waarom verrader? omdat ze eerder postte in een reeks die niet meer bestaat?
leg voor mij ook maar uit dora!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 02:53:34 #68
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_20378768
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:35 schreef Oblivion het volgende:
Hi MrO, bye MrO

Zet je even een kort verslag je neer over je re-ontmoeting met je zoon?
Lees het morgen wel!
Gisteren dus met de zen uwen naar Schiphol. Hij had een half uur vertraging. Maar de tijd ging wel snel, want ze waren bezig van sixpack iets op te nemen bij de aankomsthal waar mijn zoontje ook uit moest komen. Dus misschien kom ik volgende week nog wel ff op TV, hahaha.
En toen kwam mijn ventje dus de deur uitlopen. Hij rukte zich los van zijn begeleider en we sprongen elkaar om de nek. Na legitimeren, gingen we op weg naar een vriendin in Hilversum, want ik wilde niet in de file komen bij Apeldoorn. Daar hebben we ff iets genuttigd en we zijn op huis aan gegaan. Het was vanaf de eerste seconde of hij nooit weg was geweest. We hadden lol, kletsen als 2 oude wijven. En thuis aangekomen, was het ook net of hij maar een weekje weg was geweest, i.p.v. elf maanden. Was ook een laat nachtje, tot 2 uur playstaion gespeeld. En kletsen. Vandaag lekker uitgeslapen. En naar het zwembad geweest, daar leeft hij naar toe vanaf de dag dat hij weer terug moet. Dus pa moest ook heftig in aktie komen op de verschillende glijbanen daar.

Dus het was een weerzien om weer eens nooit te vergeten. Hij is alleen de koffer met mooi weer vergeten, maar die sturen ze na, zei hij vanavond nog, hahaha

Ik lurk dus niet veel meer mee, kreeg van Lula nog wel mee dat haar kids op vakantie zijn. 10 dagen .... ok, kan erg zijn hoor, maar als je je kid(s) 11 maanden niet ziet, dan is dat toch heel anders. Maar ik kon me haar gevoel heel goed voorstellen.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_20378769
quote:

[..]

Da's uitlokking. Wij zouden Datgene Wat Niet Genoemd Mag Worden toch niet meer noemen? De Voldemort onder de internetforums dus?
pi_20378776
quote:

[..]

Misschien degene op wie ik reageer, Maerycke?
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 3 juli 2004 @ 02:55:04 #71
22592 crew  Ole
pi_20378779
hoe oud is je zoon Mr O ?
pi_20378781
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:46 schreef Pantoufle het volgende:
Och, hij was zo'n type dat elk half jaar een ander Heel Goed Plan had om Heel Snel Rijk te worden. Voor z'n twintigste is hem dat niet gelukt bij mijn weten. Hij was niet zo'n licht, hij was zo vaak blijven zitten dat hij in de 2e klas al geheel legaal op een brommer reed. (ik bedoel maar, hoe stóér )
En toch, dergelijke aanhouders lukt het vroeg of laat ... zo´n lichtend voorbeeld is onze aller Nina Brink.
pi_20378783
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:53 schreef Pantoufle het volgende:

[..]

Da's uitlokking. Wij zouden Datgene Wat Niet Genoemd Mag Worden toch niet meer noemen?
Je maakt me wel nieuwsgierig. Wat is Datgene Wat Niet Genoemd Mag Worden?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 3 juli 2004 @ 02:56:25 #74
22592 crew  Ole
pi_20378785
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Misschien degene op wie ik reageer, Maerycke?
niet doen... dit is een open topic...
pi_20378786
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 02:53 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Gisteren dus met de zen uwen naar Schiphol. Hij had een half uur vertraging. Maar de tijd ging wel snel, want ze waren bezig van sixpack iets op te nemen bij de aankomsthal waar mijn zoontje ook uit moest komen. Dus misschien kom ik volgende week nog wel ff op TV, hahaha.
En toen kwam mijn ventje dus de deur uitlopen. Hij rukte zich los van zijn begeleider en we sprongen elkaar om de nek. Na legitimeren, gineg we op weg naar een vriendin in Hilversum, want ik wilde niet in de file komen bij Apeldoorn. Daar hebben we ff iets genuttigd en we zijn op huis aan gegaan. Het was vanaf de eerste seconde of hij nooit weg was geweest. We hadden lol, kletsen als 2 oude wijven. En thuis aangekoemen, was het ook net of hij maar een weekje weg was geweest, i.p.v. elf maanden. Was ook een laat nachtje, tot 2 uur playstaion gespeeld. En kletsen. Vandaag lekker uitgeslapen. En naar het zwembad geweest, daar leeft hij naar toe vanaf de dag dat hij weer terug moet. Dus pa moest ook heftig in aktie komen op de verschillende glijbanen daar.

Dus het was een weerzien om weer eens nooit te vergeten. Hij is alleen de koffer met mooi weer vergeten, maar die sturen ze na, zei hij vanavond nog, hahaha

Ik lurk dus niet veel meer mee, kreeg van Lula nog wel mee dat haar kids op vakantie zijn. 10 dagen .... ok, kan erg zijn hoor, maar als je je kid(s) 11 maanden niet ziet, dan is dat toch heel anders. Maar ik kon me haar gevoel heel goed voorstellen.
Klinkt écht heel erg leuk! (Je gaat nu vier weken glijbanen tegemoet neem ik aan )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')