En met deze zalige gedachte ga ik even een poosje in bed liggen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:28 schreef Maerycke het volgende:
Jij boft gewoon! Enaardbeienbillen
en een lief
konijntje
Truste!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:35 schreef Eska het volgende:
[..]
En met deze zalige gedachte ga ik even een poosje in bed liggen.
Dag lieverds!!
Oh ja.. geen smiley posts meerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
We mogen niet meer zwaaien...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben wij net lopen dollen met onze konijntjes ... en dan zo´n bericht. Wat een wreed toeval.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:29 schreef Pantoufle het volgende:
Hij is schapen gaan scheren in Australie. Nadat zijn (echt, dit verzin ik niet!) Vlaamse Reuzen-fokkerij in een Gelders dorp failliet gegaan was aan myxomatose![]()
dat was een 'sarcastische' opmerking nav afgelopen week.. niet persoonlijk hoor!!!!! En Eska ook hoiquote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:25 schreef Pantoufle het volgende:
[..]
Sorry, niet de bedoeling![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:34 schreef MrObjective het volgende:groet de nachtbrakers even
Verrader! Hier posten he?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:28 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij boft gewoon! Enaardbeienbillen
en een lief
konijntje
Och, hij was zo'n type dat elk half jaar een ander Heel Goed Plan had om Heel Snel Rijk te worden. Voor z'n twintigste is hem dat niet gelukt bij mijn weten. Hij was niet zo'n licht, hij was zo vaak blijven zitten dat hij in de 2e klas al geheel legaal op een brommer reed.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:41 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hebben wij net lopen dollen met onze konijntjes ... en dan zo´n bericht. Wat een wreed toeval.![]()
Overigens, niks mis om in Australië te leven. Toch nog goed gekomen met jouw Jan-Japie?
Hi Mr O !quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:34 schreef MrObjective het volgende:groet de nachtbrakers even
Weet ikquote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:42 schreef Ole het volgende:
[..]
dat was een 'sarcastische' opmerking nav afgelopen week.. niet persoonlijk hoor!!!!! En Eska ook hoi![]()
![]()
posts horen inhoud te hebben, dus ik ga mijn best doen....![]()
Beste Dora, wees eens duidelijker. Wie is hier een verrader.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Verrader! Hier posten he?.
Dit is een open slowchat topic idd...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:50 schreef Gajus het volgende:
[..]
Beste Dora, wees eens duidelijker. Wie is hier een verrader.![]()
Gisteren dus met de zen uwen naar Schiphol. Hij had een half uur vertraging. Maar de tijd ging wel snel, want ze waren bezig van sixpack iets op te nemen bij de aankomsthal waar mijn zoontje ook uit moest komen. Dus misschien kom ik volgende week nog wel ff op TV, hahaha.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:35 schreef Oblivion het volgende:
Hi MrO, bye MrO![]()
Zet je even een kort verslag je neer over je re-ontmoeting met je zoon?![]()
Lees het morgen wel!![]()
Da's uitlokking. Wij zouden Datgene Wat Niet Genoemd Mag Worden toch niet meer noemen? De Voldemort onder de internetforums dus?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:50 schreef Gajus het volgende:
[..]
Misschien degene op wie ik reageer, Maerycke?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:50 schreef Gajus het volgende:
[..]
En toch, dergelijke aanhouders lukt het vroeg of laat ... zo´n lichtend voorbeeld is onze aller Nina Brink.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:46 schreef Pantoufle het volgende:
Och, hij was zo'n type dat elk half jaar een ander Heel Goed Plan had om Heel Snel Rijk te worden. Voor z'n twintigste is hem dat niet gelukt bij mijn weten. Hij was niet zo'n licht, hij was zo vaak blijven zitten dat hij in de 2e klas al geheel legaal op een brommer reed.(ik bedoel maar, hoe stóér
)
Je maakt me wel nieuwsgierig. Wat is Datgene Wat Niet Genoemd Mag Worden?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:53 schreef Pantoufle het volgende:
[..]
Da's uitlokking. Wij zouden Datgene Wat Niet Genoemd Mag Worden toch niet meer noemen?
niet doen... dit is een open topic...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Misschien degene op wie ik reageer, Maerycke?
Klinkt écht heel erg leuk! (Je gaat nu vier weken glijbanen tegemoet neem ik aanquote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:53 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Gisteren dus met de zen uwen naar Schiphol. Hij had een half uur vertraging. Maar de tijd ging wel snel, want ze waren bezig van sixpack iets op te nemen bij de aankomsthal waar mijn zoontje ook uit moest komen. Dus misschien kom ik volgende week nog wel ff op TV, hahaha.
En toen kwam mijn ventje dus de deur uitlopen. Hij rukte zich los van zijn begeleider en we sprongen elkaar om de nek. Na legitimeren, gineg we op weg naar een vriendin in Hilversum, want ik wilde niet in de file komen bij Apeldoorn. Daar hebben we ff iets genuttigd en we zijn op huis aan gegaan. Het was vanaf de eerste seconde of hij nooit weg was geweest. We hadden lol, kletsen als 2 oude wijven. En thuis aangekoemen, was het ook net of hij maar een weekje weg was geweest, i.p.v. elf maanden. Was ook een laat nachtje, tot 2 uur playstaion gespeeld. En kletsen. Vandaag lekker uitgeslapen. En naar het zwembad geweest, daar leeft hij naar toe vanaf de dag dat hij weer terug moet. Dus pa moest ook heftig in aktie komen op de verschillende glijbanen daar.
Dus het was een weerzien om weer eens nooit te vergeten. Hij is alleen de koffer met mooi weer vergeten, maar die sturen ze na, zei hij vanavond nog, hahaha
Ik lurk dus niet veel meer mee, kreeg van Lula nog wel mee dat haar kids op vakantie zijn. 10 dagen.... ok, kan erg zijn hoor, maar als je je kid(s) 11 maanden niet ziet, dan is dat toch heel anders. Maar ik kon me haar gevoel heel goed voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |