Klopt. Maar toch een goede nachtrust gewenstquote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:07 schreef BugsBunny het volgende:
[..]
Mijn excuses voor bovenstaande VrolijkVerderesque quote. Geheel stijlloos. Ongepast. Valt niet goed te praten. Het zal niet meer voorkomen deze nacht.![]()
Hij zal toch niet iets willen van mijn onschuldig wazig avater-schepseltje?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:10 schreef Gajus het volgende:
[..]
Begrijp nu (de heimelijke wens achter) BugsBunny´s avatar.![]()
[Bert Visscher mode]quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:10 schreef Pantoufle het volgende:
... toen ik Jan-Jaap uit de tweede klas ontmoette.![]()
Maar wel van een geheel andere klasse hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:14 schreef Maerycke het volgende:
Och... het zijn allebei konijntjes
Truste Bugs
Bugs is anders een erg lief konijntje..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:16 schreef Pantoufle het volgende:
[..]
Maar wel van een geheel andere klasse hoor![]()
Nou.. Jan-Jaap was stoer. Hij rolde de mouwen van z'n overhemd op. En hij rookte, echt überstoer. Later als hij echt groot was wilde hij professioneel DJ worden, maar nu oefende hij nog gewoon met de pick-up op klasseavonden. Kortom, iedereen wilde Jan-Jaap.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:16 schreef Gajus het volgende:
[..]
[Bert Visscher mode]
V´tel ... v´tel ...
[/Bert Visscher mode]
Alsmede Pantoufle´s avatar.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:10 schreef Gajus het volgende:
Begrijp nu (de heimelijke wens achter) BugsBunny´s avatar.![]()
Bij professionele fok is 'lief' pertinent geen criterium.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:17 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bugs is anders een erg lief konijntje..
Wie was je dan hiervoor?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:00 schreef Pantoufle het volgende:
[..]
Puh. Ik opende hier al topics toen jij nog in de luiers rondliep, knul![]()
Herinner mij Fok nog met 200 users, heel schattig. (Sorry, dit hoort natuurlijk in C & H)
Enige botte bruutheid is hier wel een vereiste ja...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:21 schreef Pantoufle het volgende:
[..]
Bij professionele fok is 'lief' pertinent geen criterium.![]()
Een goed gebit, leuke botstructuur, schofthoogte etc etc.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Enige botte bruutheid is hier wel een vereiste ja...
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:17 schreef Maerycke het volgende:
Bugs is anders een erg lief konijntje..
Sorry, niet de bedoelingquote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:25 schreef Ole het volgende:
Ik word genegeerd![]()
![]()
Enig idee wat van Jan-Jaap terecht gekomen is?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:20 schreef Pantoufle het volgende:
[..]
Nou.. Jan-Jaap was stoer. Hij rolde de mouwen van z'n overhemd op. En hij rookte, echt überstoer. Later als hij echt groot was wilde hij professioneel DJ worden, maar nu oefende hij nog gewoon met de pick-up op klasseavonden. Kortom, iedereen wilde Jan-Jaap.![]()
Okee, ik bedenk me opeens dat dit helemaal geen leuke jeugdherinnering is![]()
We mogen niet meer zwaaien...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:25 schreef Ole het volgende:
Ik word genegeerd![]()
![]()
Jij boft gewoon! Enquote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:25 schreef Eska het volgende:
[..]
En helemaal van mij....
Hij is schapen gaan scheren in Australie. Nadat zijn (echt, dit verzin ik niet!) Vlaamse Reuzen-fokkerij in een Gelders dorp failliet gegaan was aan myxomatosequote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:27 schreef Gajus het volgende:
[..]
Enig idee wat van Jan-Jaap terecht gekomen is?
Het antwoord op deze vraag zal je acuut verlossen van die nare jeugdherinnering.![]()
Hoi Olé ... nog steeds zoekende naar jouw rugzakje?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:19 schreef Ole het volgende:
ff laat dan nog slowchatten![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:32 schreef Maerycke het volgende:
Truste Obli
Ik ga met je mee trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |