Dat heb in nu met stoppen met roken... ik heb na mijn laatste sigaret géén sigaret meer gehad.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan woon ik toch nog steeds goed in het "warme" zuidenHier is het tussen de buien echt droog geweest.
Ik zie geen dudequote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:36 schreef Lula het volgende:
dude ik heb je een sms gestuurd dan heb je mijn nummer ook alvast.
Heee meid! Mag ik je nummer ook? kan ik je onwijjjjjjs bellenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:36 schreef Lula het volgende:
dude ik heb je een sms gestuurd dan heb je mijn nummer ook alvast.
of rare smsjes sturen zekerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heee meid! Mag ik je nummer ook? kan ik je onwijjjjjjs bellen
Alleen als je daarop geiltquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:58 schreef Lula het volgende:
of rare smsjes sturen zeker
euh nee?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Alleen als je daarop geilt
Toch vind ik hem in die film waardeloosquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:23 schreef Lula het volgende:
[..]
euh nee?
net Shaft gekeken wat is Samuel L Jackson toch stoer![]()
vind ik niet. Iemand die klappen verdient krijgt ze van hemquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:01 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Toch vind ik hem in die film waardeloos
Maar hij wordt niet gerespecteerd in die film, tenzij ik het mij fout herrinnerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:12 schreef Lula het volgende:
[..]
vind ik niet. Iemand die klappen verdient krijgt ze van hem
Wie moet er nou op zaterdagavond werken?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:29 schreef Lula het volgende:
ja lekker moet ik net werken als er gereld wordt?
Mot je wel dat andere topic sluitenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
FOK kan niet tegen kritiek
De relchat gaat gewoon hier verder, daar is dit topic tenslotte voor
Of Mergenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:30 schreef yvonne het volgende:
Mot je wel dat andere topic sluiten
Jij mag lekker rellen met de échte oudjes, dear!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:29 schreef Lula het volgende:
ja lekker moet ik net werken als er gereld wordt?
Weinig kunnen slapen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:34 schreef Lula het volgende:
nou ik hoop dat de oudjes een beetje lief zijn want ik ben bekaf
O jaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mot je wel dat andere topic sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |