Klopt, was bij ons ook de regel. (Ideaal voor de met natuurlijke charme wat minder bedeelde man) Maar de verhouding was sommige avonden zo zoek dat er ook vrouwelijke koppeltjes dansten want anders was de bank wel heel erg vol...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:44 schreef Shinadul het volgende:
Bij ons was het regel dat heren die een dame op de bank ten dans vroegen (de dansbank dan, niet de kantine) niet mochten weigeren.
Uhuh...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:46 schreef pea4fun het volgende:
Is ook een beetje lullig als steeds dezelfde jongen zonder danspartner staat![]()
Regelmatig mochten meisjes ook een jongen vragen bij mijn dansschool vroeger hoor. En er werd gezorgd voor genoeg jongens door uit andere groepen jongens extra te vragen, of eventueel meisjes die als jongen konden dansen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:48 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Dat gebeurde een jongen dus ook nooit, om bovengenoemde reden
Engelse wals ben ik ook dol op.....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oeh ja....Tango (niet de argentijnse) of Engelse wals hebben mijn voorkeur![]()
Ehm. Drank inname toch wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:55 schreef Shinadul het volgende:
Wat houdt je tegen om met de auto te gaan?
Te voet dus, ook fietsen mag je niet met drank op (zelfs kunnen ze je roze papier ervoor vorderen als ze je betrappenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ehm. Drank inname toch wel.
Sue me...
*zwijmel*quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:53 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Engelse wals ben ik ook dol op.....
Het zijn de hele tijd maar buitjes joh...wacht ff 5 minuten dan is het weer over en kan je op de fietsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:54 schreef ArtyShock het volgende:
Damn, moet ik zo naar een verjaardag, begint het hier met donderen en bliksemen. Ik zou natuurlijk met de auto kunnen gaan in plaats van een dikke 20 minuten op de fiets maar ja...
Dillema's...
In principe heb je gelijk ja. Al vind ik dat de marge bij het fietsen wel een stukje groter is. Ik ben niet het type dat zich volgiet met drank maar laveloos op de fiets is niet iets wat kan in mijn ogen. Achter het stuur dien je gewoon nuchter te zitten. Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:57 schreef Shinadul het volgende:
Te voet dus, ook fietsen mag je niet met drank op (zelfs kunnen ze je roze papier ervoor vorderen als ze je betrappen)
Yep, dat ga ik mezelf zometeen ook wijs makenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:01 schreef pea4fun het volgende:
Het zijn de hele tijd maar buitjes joh...wacht ff 5 minuten dan is het weer over en kan je op de fiets
Het zijn maar buitjesquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het zijn de hele tijd maar buitjes joh...wacht ff 5 minuten dan is het weer over en kan je op de fiets
Dat hebben ze bij mijn weten nog nooit actief hand gehaafd. Maar als ik zie waar het met de automobilisten + flitsers heengaat, denk ik dat dat nog wel verandertquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In principe heb je gelijk ja. Al vind ik dat de marge bij het fietsen wel een stukje groter is. Ik ben niet het type dat zich volgiet met drank maar laveloos op de fiets is niet iets wat kan in mijn ogen. Achter het stuur dien je gewoon nuchter te zitten. Dat wel natuurlijk.
En het zou niet best zijn hier in deze studentenstad als ze deze regel echt actief gingen naleven...
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:05 schreef Lula het volgende:
hier zijn de momenten van droog te kort om te zeggen daar wacht ik op. Plus dat het nog eens behoorlijk stormt ook.
Is het echt al juli?
Drank is zo geïntegreerd in onze cultuur dat ik denk dat het met fietsers nog wel een beetje gaat meevallen. Maar, je weet het inderdaad niet. Zodra ze ruiken dat ook daar geld te halen gaat zijn... Al is het meten van alcoholpromillages een stuk bewerkelijker dan snelheid registreren dus waarschijnlijk dat het niet zo'n vaart loopt.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:05 schreef Shinadul het volgende:
Dat hebben ze bij mijn weten nog nooit actief hand gehaafd. Maar als ik zie waar het met de automobilisten + flitsers heengaat, denk ik dat dat nog wel verandert
Toen ik vanmiddag richting limburg ging zag ik dat het water in de maas ook behoorlijk hoog stond, maar toch is het nog regelmatig droog hoor. Nu schijnt er bijvoorbeeld weer een waterig zonnetje...daar niet dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:04 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Het zijn maar buitjes, Ik woon in flevoland wat door noeste arbeiders is ontrokken van de zee, maar die buitjes en slagregens zijn al aardig bezig land terug te winnnen hoor
![]()
Dan woon ik toch nog steeds goed in het "warme" zuidenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:05 schreef Lula het volgende:
hier zijn de momenten van droog te kort om te zeggen daar wacht ik op. Plus dat het nog eens behoorlijk stormt ook.
Is het echt al juli?
Da's dan mazzel hebben. Stel je voor dat het tussen de buien ook nog eens geregend had.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:12 schreef pea4fun het volgende:
Dan woon ik toch nog steeds goed in het "warme" zuidenHier is het tussen de buien echt droog geweest.
Uhm...ja...ik bedoel...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's dan mazzel hebben. Stel je voor dat het tussen de buien ook nog eens geregend had.
Ik ga nog maar eens vijf minuutjes wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |