Da's helemaal niet romantisch.... zo'n waggelende student langs de gracht. Huzaar langs de Donau daarentegen...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:36 schreef Gajus het volgende:
[..]
Tip: bezoek eens het legermuseum in Delft, drie vliegen in één klap.![]()
Ik zit nog na te japannen...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:49 schreef Loesje29 het volgende:
Ik zat helemaal te kwijlen net toen ik over het Japans eten las!
En snap niet dat mensen het te weinig vinden. Heerlijk juist die kleine hapjes maar dan wel plenty gangen zodat je toch proppievol zit aan het eind
Ik vind donderdag al weer veel te lang geleden...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zit nog na te japannen...![]()
Je mag best trots zijn!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:49 schreef Pantoufle het volgende:
oeh, mijn eerste echt zelfgeopende topic en hij mag blijven?![]()
Héééérlijk ja!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zit nog na te japannen...![]()
Die huzaren hebben van die kleurrijke uniformen, vaak met gevederde hoofdtooi.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:45 schreef Pantoufle het volgende:
... Huzaar langs de Donau daarentegen...![]()
Ach soepje is best lekker, als de tofu (quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:52 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Héééérlijk ja!!!
Alleen het zeewiersoepje kan mij nooit zo bekoren
Maar sushi en al het andere mag je me midden in de nacht voor wakker maken![]()
ik kan niet meer...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:52 schreef Pantoufle het volgende:
[..]
Ik vind donderdag al weer veel te lang geleden...![]()
Ik geloof eerder dat ik teveel foute romans gelezen heb in de gevoelige jaren van mijn ontwikkelingquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:53 schreef Gajus het volgende:
[..]
Die huzaren hebben van die kleurrijke uniformen, vaak met gevederde hoofdtooi.
Volgens mij kick jij wel een beetje op dit soort machootjes echte kerels.![]()
Proficiaat, je hebt jouw status van Fok!maagd lang genoeg volgehouden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:49 schreef Pantoufle het volgende:
oeh, mijn eerste echt zelfgeopende topic en hij mag blijven?![]()
Puh. Ik opende hier al topics toen jij nog in de luiers rondliep, knulquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:58 schreef Gajus het volgende:
[..]
Proficiaat, je hebt jouw status van Fok!maagd lang genoeg volgehouden.![]()
Opoequote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:00 schreef Pantoufle het volgende:
Puh. Ik opende hier al topics toen jij nog in de luiers rondliep, knul![]()
Herinner mij Fok nog met 200 users, heel schattig. (Sorry, dit hoort natuurlijk in C & H)
Fokken ver na je pensioen moet mogenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:02 schreef BugsBunny het volgende:
[..]
Opoe
Kindermeisje van dertien genomen worden door (jonge) Aristoteles Onasis, hoe romantischquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:56 schreef Pantoufle het volgende:
... en droomde op mijn dertiende van Griekse reders (van 35, dat wel) Oja, en ik wilde kindermeisje worden. Die krégen ze namelijk altijd![]()
Ook daar doe ik niet moeilijk over. Al ben ik licht bevreesd voor de usertoename in dat gevalquote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:05 schreef Maerycke het volgende:
Fokken met konijnen?
Mijn excuses voor bovenstaande VrolijkVerderesque quote. Geheel stijlloos. Ongepast. Valt niet goed te praten. Het zal niet meer voorkomen deze nacht.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:02 schreef BugsBunny het volgende:
Opoe
De perverse fantasieën werden uiteindelijk minder toen ik Jan-Jaap uit de tweede klas ontmoette.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:06 schreef Gajus het volgende:
[..]
Kindermeisje van dertien genomen worden door (jonge) Aristoteles Onasis, hoe romantisch![]()
Begrijp nu (de heimelijke wens achter) BugsBunny´s avatar.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:05 schreef Maerycke het volgende:
Fokken met konijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |