abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23294469
Is die Lagerfield kleding er maar 1 keertje ofzo?
pi_23295228
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:42 schreef Space-Chinees het volgende:
Is die Lagerfield kleding er maar 1 keertje ofzo?
Ja, alleen dit seizoen.

Maar ik heb gehoord dat H&M wegens het grote succes van deze actie hetzelfde met een andere ontwerper wil gaan doen. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_23295259
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 20:11 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ja, alleen dit seizoen.

Maar ik heb gehoord dat H&M wegens het grote succes van deze actie hetzelfde met een andere ontwerper wil gaan doen. .
met hedi? hint? nee, KL is wel duitse zakelijkheid, maar ik denk dat Hedi toch te frans/elitair is.
  zaterdag 13 november 2004 @ 20:15:23 #154
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23295289
Nou, Radio 1 was erbij, een ware veldslag bij de betreffende winkels.

tsk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_23295316
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 20:13 schreef ajuu het volgende:

[..]

met hedi? hint? nee, KL is wel duitse zakelijkheid, maar ik denk dat Hedi toch te frans/elitair is.
Ik denk niet dat het Hedi Slimane zal worden. Ten eerste ontwerpt hij voornamelijk alleen herenkleding en ten tweede lijkt zijn stijl heel erg op die van Karl (nou ja, andersom eigenlijk).

Ik vermoed dat het een ontwerper als Marc Jacobs zal worden ofzo. Al weet ik bijna zeker dat die lijn lang niet zo'n succes zal worden als die van Karl.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_23295429
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 20:17 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het Hedi Slimane zal worden. Ten eerste ontwerpt hij voornamelijk alleen herenkleding en ten tweede lijkt zijn stijl heel erg op die van Karl (nou ja, andersom eigenlijk).

Ik vermoed dat het een ontwerper als Marc Jacobs zal worden ofzo. Al weet ik bijna zeker dat die lijn lang niet zo'n succes zal worden als die van Karl.
nee, marc jacobs heeft niet de reputatie/naam van KL.
ook al weet men niks van mode, KL staat wel voor chanel, en iedereen kent Chanel.
pi_23297457
quote:
H&M is expected to build on its collaboration with Mr. Lagerfeld. The company's managers plan to meet on Monday to discuss future plans for the Lagerfeld line, which was first announced as a one-time collection. On Friday, Ms. Lindberg hinted that there may be a second season of Mr. Lagerfeld's wares.

"We want always to continue to surprise our customers," she said. "If it will be him or some other surprise, I cannot tell."

"Personally," she added, "I could see Tom Ford," the former designer for Gucci. "Dolce & Gabbana would be interesting maybe. But that's really a dream."
bron
  zaterdag 13 november 2004 @ 23:29:14 #158
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_23297794
Ik heb dit weekend een kijkje genomen. Er hing nog redelijk wat, maar alleen in de grotere maten, en die heb ik dus niet. Volgens de verkoopster waren maat 34 en 36 het snelst uitverkocht, maar kwamen ze wel weer binnen. Maar niet onbeperkt, ze verwachtten dat de collectie in december wel helemaal weg zou zijn.

Ik heb me ontzettend vergaapt aan een heel mooi jurkje, dus ik loop de komende weken regelmatig binnen om te kijken of dat er in mijn maat is! En er was ook een blazer die wel aan zou willen schaffen, maar ik heb geen idee of die me niet te 'streng' zal staan, die moet ik eerst maar eens passen.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_23308298
echt super die collectie van lagerfeld.. alleen jammer dat heel NL er nu mee loopt..

in Nijmegen was het trouwens helemaal niet snel uitverkocht, zaterdag was er nog volop keus

heb het zwarte jurkje met roesjes gekocht en de zijde zwarte rok echt geweldig
Strawberry Flavour..
  zondag 14 november 2004 @ 17:15:05 #160
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_23309861
Ik snap echt niet wat mensen zo geweldig vinden aan die collectie. De maten vond ik ook erg vreemd en het volk dat er op af kwam, vre-se-lijk.. en allemaal met creditcard betalen heh, want dat hoort.. ofzo..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_23309973
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:15 schreef Qarinx het volgende:
Ik snap echt niet wat mensen zo geweldig vinden aan die collectie. De maten vond ik ook erg vreemd en het volk dat er op af kwam, vre-se-lijk.. en allemaal met creditcard betalen heh, want dat hoort.. ofzo..
Ik heb met m'n creditcard betaald ook!

Omdat ik eigenlijk blut ben dus dan betaal ik het volgende maand wel af
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_23310263
bij mij paste het juist perfect, en niet alles was ook leuk.. maar een aantal dingen waren erg apart, en daardoor juist heel erg mooi
Strawberry Flavour..
  zondag 14 november 2004 @ 17:32:04 #163
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_23310277
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:15 schreef Qarinx het volgende:
Het colbertje vond ik vooral heel erg mooi gesneden. Was gewoon een heel mooi model. Als het niks was geweest had ik het wel laten hangen. Maar bij veel artikelen (met name de jurkjes) had ik zoiets van 'leuk' maar niet echt draagbaar (of voor de kerst of zo en dan nog maar eenmalig).

(heb trouwens gewoon met pin betaald hoor)
  zondag 14 november 2004 @ 17:33:08 #164
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_23310304
Ik vond de maten ook niet vreemd.

Ik heb gewoon mijn normale maat gepakt en dat zat als gegoten

Ben nog steeds erg in mijn hum met mijn aankopen
pi_23311160
Ik zou het leuk vinden om wat fotos te zien van de aankopen!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_23311994
Ik ga mijn iets te grote shirtje denk ik verknippen

Tenminste, zijkant inknippen, zwart breed lint eraan, en als ik het dan aanheb een strik maken zodat het strakker zit zeg maar.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_23330641
Nou, ik vond het eerlijk gezegd ook wat tegenvallen. Misschien dat ik het echte werk teveel gewend ben . Niet te min toch het één en ander gekocht, dat witte smoking blousje, twee jurkjes (cocktail en chriffon) en dat shirtje met Karl erop.
pi_23330721
dat cocktail jurkje was ook wel heel mooi ja..

ik vond dat het eigenlijk heel weinig was..

in nijmegen hadden ze maar een heel klein hoekje.. neem aan dat het in heel NL even groot was.
Strawberry Flavour..
pi_23330860
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
Tom Ford
Tom Ford of Marc Jacobs zou wel erg fijn zijn
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 15 november 2004 @ 17:06:41 #170
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_23331950
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:24 schreef Ripley het volgende:

[..]

Tom Ford of Marc Jacobs zou wel erg fijn zijn
Alsjeblieft, deze bejaarde geldklopper vond ik wel genoeg...
Laat hun liever de eer aan zichzelf houden.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_23333380
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:15 schreef schatje het volgende:
Nou, ik vond het eerlijk gezegd ook wat tegenvallen. Misschien dat ik het echte werk teveel gewend ben . Niet te min toch het één en ander gekocht, dat witte smoking blousje, twee jurkjes (cocktail en chriffon) en dat shirtje met Karl erop.
Dat vind ik altijd wel schattig... het toch niet helemaal super vinden... maar wel een hele zooi kopen
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_23334418
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:06 schreef Thermo het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd wel schattig... het toch niet helemaal super vinden... maar wel een hele zooi kopen
Hallo lieve schat?? Maar 4 dingetjes hoor.
pi_23334499
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Hallo lieve schat?? Maar 4 dingentjes hoor.

Helft van de dames hier vond 40 euro voor een blouse al veel ....
Zelf geen last gehad van chaos?
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_23334548
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:58 schreef Thermo het volgende:

[..]

Helft van de dames hier vond 40 euro voor een blouse al veel ....
Zelf geen last gehad van chaos?
Een beetje maar.
  maandag 15 november 2004 @ 22:08:20 #175
108118 LL
impulsief
pi_23339999
Hier in groningen was het verdacht rustig bij de KL vakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')