Ja, alleen dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:42 schreef Space-Chinees het volgende:
Is die Lagerfield kleding er maar 1 keertje ofzo?
met hedi? hint? nee, KL is wel duitse zakelijkheid, maar ik denk dat Hedi toch te frans/elitair is.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, alleen dit seizoen.
Maar ik heb gehoord dat H&M wegens het grote succes van deze actie hetzelfde met een andere ontwerper wil gaan doen..
Ik denk niet dat het Hedi Slimane zal worden. Ten eerste ontwerpt hij voornamelijk alleen herenkleding en ten tweede lijkt zijn stijl heel erg op die van Karl (nou ja, andersom eigenlijk).quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
met hedi? hint? nee, KL is wel duitse zakelijkheid, maar ik denk dat Hedi toch te frans/elitair is.
nee, marc jacobs heeft niet de reputatie/naam van KL.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Hedi Slimane zal worden. Ten eerste ontwerpt hij voornamelijk alleen herenkleding en ten tweede lijkt zijn stijl heel erg op die van Karl (nou ja, andersom eigenlijk).
Ik vermoed dat het een ontwerper als Marc Jacobs zal worden ofzo. Al weet ik bijna zeker dat die lijn lang niet zo'n succes zal worden als die van Karl.
bronquote:H&M is expected to build on its collaboration with Mr. Lagerfeld. The company's managers plan to meet on Monday to discuss future plans for the Lagerfeld line, which was first announced as a one-time collection. On Friday, Ms. Lindberg hinted that there may be a second season of Mr. Lagerfeld's wares.
"We want always to continue to surprise our customers," she said. "If it will be him or some other surprise, I cannot tell."
"Personally," she added, "I could see Tom Ford," the former designer for Gucci. "Dolce & Gabbana would be interesting maybe. But that's really a dream."
Ik heb met m'n creditcard betaald ook!quote:Op zondag 14 november 2004 17:15 schreef Qarinx het volgende:
Ik snap echt niet wat mensen zo geweldig vinden aan die collectie. De maten vond ik ook erg vreemd en het volk dat er op af kwam, vre-se-lijk.. en allemaal met creditcard betalen heh, want dat hoort.. ofzo..
Het colbertje vond ik vooral heel erg mooi gesneden. Was gewoon een heel mooi model. Als het niks was geweest had ik het wel laten hangen. Maar bij veel artikelen (met name de jurkjes) had ik zoiets van 'leuk' maar niet echt draagbaar (of voor de kerst of zo en dan nog maar eenmalig).quote:Op zondag 14 november 2004 17:15 schreef Qarinx het volgende:
Ik snap echt niet wat mensen zo geweldig vinden aan die collectie. De maten vond ik ook erg vreemd en het volk dat er op af kwam, vre-se-lijk.. en allemaal met creditcard betalen heh, want dat hoort.. ofzo..
Tom Ford of Marc Jacobs zou wel erg fijn zijnquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
Tom Ford
Alsjeblieft, deze bejaarde geldklopper vond ik wel genoeg...quote:Op maandag 15 november 2004 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tom Ford of Marc Jacobs zou wel erg fijn zijn![]()
Dat vind ik altijd wel schattig... het toch niet helemaal super vinden... maar wel een hele zooi kopenquote:Op maandag 15 november 2004 16:15 schreef schatje het volgende:
Nou, ik vond het eerlijk gezegd ook wat tegenvallen. Misschien dat ik het echte werk teveel gewend ben. Niet te min toch het één en ander gekocht, dat witte smoking blousje, twee jurkjes (cocktail en chriffon) en dat shirtje met Karl erop.
Hallo lieve schat?? Maar 4 dingetjes hoor.quote:Op maandag 15 november 2004 18:06 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel schattig... het toch niet helemaal super vinden... maar wel een hele zooi kopen
quote:Op maandag 15 november 2004 18:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Hallo lieve schat?? Maar 4 dingentjes hoor.
Een beetje maar.quote:Op maandag 15 november 2004 18:58 schreef Thermo het volgende:
[..]
Helft van de dames hier vond 40 euro voor een blouse al veel ....
Zelf geen last gehad van chaos?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |