voor een blouse wel jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je vind 40 euro duur/??
lagerfeld interesseert me niks, niks orgineels aan deze kleding.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:15 schreef niksan het volgende:
[..]
voor een blouse wel ja
of het nou Lagerfeld is of niet
ja, ik heb em in XXS gepast dus dan zal hij er ook wel in XS geweest zijn. (wel op de mannenafdeling, ik weet niet of ze in andere filialen ook op de dames afdeling lagen).quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:47 schreef Legally_Brunette het volgende:
mijn goal was het witte t-shirt, die heb ik nu ook in een S maar hij is eigenlijk te groot. Ik ga hem denk ik verknippen/innemen of verkopen met winst![]()
![]()
Bestond hij eigelijk wel in een XS?
vond ik ook!quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:51 schreef imago het volgende:
Ik vind het zwarte shirt dat de verkoopsters droegen trouwens eigenlijk leuker dan de witte die verkocht werden.
Ja, die heb ikquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:07 schreef Kyara het volgende:
Moest ze vandaag ook werken?
zal wel want er was ontzettend veel personeel overal (en nog mega rijen overal)
Hadden de personeelsleden de zwarte versie??!?!?!quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:50 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ja, die heb ik
Maar maat L, dus dat wordt m'n pyama.... alle kleine maten waren al op. Beetje jammer dat ze dat nooit een beetje normaal aanleveren voor het personeel..
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:19 schreef niksan het volgende:
* So_Addictive vraagt zich af of het ook zo druk was in Groningen.....Eindhoven
Inderdaad. Was nog genoeg in Eindhoven vandaag.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:20 schreef So_Addictive het volgende:
Ik ben vandaag in eindhoven geweest, er was nog volop keus..
Ik had een rokje op het oog maar daar hing mijn maat niet meer tussen.
Verder zag de collectie er goed uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |