Ja, de legging zal ongetwijfeld weer in opmars komen. Ik weet ook niet goed wat ik er van moet zeggen. Het probleem is denk ik vooral dat ze dan waarschijnlijk opnieuw door vrouwen worden gedragen die het niet kunnen hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:40 schreef wizarddragon het volgende:
Ik had eigenlijk iets meer spectaculaire dingen verwacht. Ik bedoel het is toch voornamelijk (zwarte) standaardkleding die iedereen door middel van combineren wel kan verzinnen..
Aan zijn collectie te zien, wordt de legging weer hot voor de vrouwen? *ril* .
Als met zo veel kleding, maar goed dragen staat vrij natuurlijk....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, de legging zal ongetwijfeld weer in opmars komen. Ik weet ook niet goed wat ik er van moet zeggen. Het probleem is denk ik vooral dat ze dan waarschijnlijk opnieuw door vrouwen worden gedragen die het niet kunnen hebben.
(ELLE magazine)quote:Sinds Karl Lagerfeld een collectie ontwierp voor H&M is high street fashion plots heel bon ton. Zijn meest recente co-onderneming: voor de massa sloot de Duitse designer met Disneyland Parijs. Ter ere van Donald Ducks 70ste verjaardag metamorfoseerde Lagerfeld de eend om tot, jawel, Lagerfeld zelf, compleet met paardenstaart en donkere zonnebril. De tekening van Karl Duck is op T-shirts gedrukt, verkrijgbaar in de Disney Stores in o.a. Disneyland Parijs (¤ 50).
Volgens mij gewoon de standaard H&M maten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is er ook al iets bekend in welke maten deze collectie te verkrijgen is?
Volgens mij ook jaquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:57 schreef schatje het volgende:
Volgens mij gewoon de standaard H&M maten.
Yup.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:49 schreef Kyara het volgende:
Nog maar een paar nachtjes slapen.....
Vrijdag was het he?
Ik zag hem netquote:Op woensdag 10 november 2004 08:47 schreef Qarinx het volgende:
Iemand de reclame al gezien op tv?
Volgens www.hm.com klopt dit lijstje niet helemaal, maar is het:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:47 schreef Qarinx het volgende:
Okay, de 16 big city H&M's:
Alkmaar
Amsterdam
Amersfoort
Apeldoorn
Arnhem
Breda
Enschede
Groningen
Den Haag
Den Bosch
Tilburg
Eindhoven
Nijmegen
Rotterdam
Haarlem
Utrecht
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:18 schreef Coconut het volgende:
[..]
Volgens www.hm.com klopt dit lijstje niet helemaal, maar is het:
Haarlem (Grote Houtstraat)
volgens de site wel!quote:Op donderdag 11 november 2004 21:46 schreef imago het volgende:
Ik vind het vreemd, bij de H&M in Leiden is de hele etalage bedekt met een wit doek met daarop heel groot de aankondiging dat de collectie er vanaf morgen is. Net alsof ze het daar ook gaan verkopen
In Leiden is de collectie ook te koopquote:Op donderdag 11 november 2004 21:46 schreef imago het volgende:
Ik vind het vreemd, bij de H&M in Leiden is de hele etalage bedekt met een wit doek met daarop heel groot de aankondiging dat de collectie er vanaf morgen is. Net alsof ze het daar ook gaan verkopen
Zelfde inderdaad in Groningen, ik fietste er net langs, groot wit doek met de aankondiging dat morgen om 10.00u de onthulling is. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 11 november 2004 21:46 schreef imago het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |