Jazeker, erg uitgebreid.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:19 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Dacht dat dat alleen een groothandel in bont was... is wel importeur van Chanel maar wist niet dat hij ook verkocht.
Ook voor H&M?? Of voor een Amerikaanse keten aangezien hij Amerikaans is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:12 schreef salvadio het volgende:
Marc Jacobs is ook zoiets van plan schijnt...
Vind het wel een leuk idee, kunnen jongeren en andere financieel minder bedeelden toch kleding dragen van bekende ontwerpers.
Ow keeequote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:54 schreef schatje het volgende:
Dat was dus niet het geval waardoor ze helemaal hysterisch werd![]()
.
Damn... voortaan m'n boxers maar ergens anders halenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:56 schreef Qarinx het volgende:
Dat wordt shoppen!
Heb ik even mazzel dat ik er werk
Voor zichzelf. Zijn punt is juist dat hij veel geld verliest door copycats als de Zara en de H&M. Daarom gaat hij een lijn beginnen die kan concurreren met die prijzen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Ook voor H&M?? Of voor een Amerikaanse keten aangezien hij Amerikaans is.
Marc Jacobs heeft al een goedkopere lijn. Marc by Marc Jacobs. Of gaat deze lijn nog goedkoper worden? Ben benieuwd of het ook in Europa te koop zal zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:10 schreef salvadio het volgende:
[..]
Voor zichzelf. Zijn punt is juist dat hij veel geld verliest door copycats als de Zara en de H&M. Daarom gaat hij een lijn beginnen die kan concurreren met die prijzen.
Armani heeft dit ook al gedaan: Armani Exchange. Heb er een mooie messenger bag van voor maar 58 dollar.
Ik ben niet bekend met het prijsniveau van Marc by Marc Jacobs maar ik vermoed dat dit hoger ligt dan de prijzen die ik bedoelde. Daarvan uitgaangde zal hij dus nog wel een lijn starten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Marc Jacobs heeft al een goedkopere lijn. Marc by Marc Jacobs. Of gaat deze lijn nog goedkoper worden? Ben benieuwd of het ook in Europa te koop zal zijn.
November. Vast welquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:13 schreef karoltje het volgende:
Wanneer is het in de winkels?. Is het in elke Hennes te verkrijgen?
.
Nee, het is alleen in de 16 big city H&M's verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:13 schreef karoltje het volgende:
Wanneer is het in de winkels?. Is het in elke Hennes te verkrijgen?
.
Misschien heb je ze al eens, zonder dat je het wist, bij mij afgerekendquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Damn... voortaan m'n boxers maar ergens anders halenStel je voor dat een stalkster al weet wat voor een ondergoed je draagt
Echt waar, zou namelijk best kunnen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:25 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Misschien heb je ze al eens, zonder dat je het wist, bij mij afgerekend
Vast nietquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
Echt waar, zou namelijk best kunnen?
en welke H&M's zijn dan big city?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:23 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Nee, het is alleen in de 16 big city H&M's verkrijgbaar.
Begin november wordt deze collectie geleverd.
Geloof het wel ja.. weet het 99% zeker, maar zal morgen nog even op het bord kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:19 schreef Kyara het volgende:
en welke H&M's zijn dan big city?
Arnhem toevallig ook?
H&M kennende zal er wel groots campagne voor gevoerd worden, maar wat ik gehoord heb ligt het begin november in de winkel. Exacte datum krijgen we waarschijnlijk nog wel te horen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:32 schreef Kyara het volgende:
Als je dat zou willen doen erg graag!
En ga je ons ook op de hoogte houden van wanneer het precies in de winkels komt te liggen?
Ben wel erg benieuwd!
Het worden 30 artikelen geloof ik.. dus mag je aardig wat neertellenquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:35 schreef schatje het volgende:
Ik ga alles kopen.
Collectors items voor later.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |