abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:23:46 #51
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_20446365
Kheb gekeken op Vi maar niks gevonden...
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_20446403
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kheb gekeken op Vi maar niks gevonden...
sorry je hebt gelijk, dat ging om andere transfers. http://www.voetbalzone.nl daar had ik \'t vandaan
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20446457
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:58 schreef Moody het volgende:

[..]

wie, wie, wie en wie
Jonge gasten die het helemaal gaan maken.

Fledderus kende ik ook nog niet
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20448397
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:23 schreef cultheld het volgende:
Damarcus Beasly en Silva Gomes hebben vandaag beiden een vierjarig contract getekend, meldt het Eindhovens dagblad vandaag
die mogen zich dan lekker gaan bewijzen
pi_20448425
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:11 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

die mogen zich dan lekker gaan bewijzen
`
allebei basisspelers.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20458479
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

`
allebei basisspelers.
Tekenend voor de penibele situatie van PSV dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20458505
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 10:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tekenend voor de penibele situatie van PSV dan.
Klopt. Maar voor hetzelfde geld (nou vooruit, iets minder) klikt het ineens als een tierelier.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_20459054
Maar kom op, toen PSV nieuwe keepers zocht zat je toch niet op een Braziliaan te hopen? En waarom Rommedahl vervangen door een mindere uitgave (Beasley)?
www.thuisuiteten.nl
pi_20459088
Nog minder dan Rommedahl?
pi_20459296
Ja, een nog blindere draver.
www.thuisuiteten.nl
pi_20462588
quote:
Bologna sign Zagorakis

The President of AEK Athens has revealed that Euro 2004’s Player of the Tournament has signed for Bologna.

“Theodoros Zagorakis has penned a pre-contract agreement with Bologna,” announced club chief Alexis Kouyias this evening.

The Greek international and newly crowned Champion of Europe had also been in negotiations with Sampdoria and Siena, but it seems that the Stadio Dall’Ara outfit has pipped them to the post.

32-year-old Zagorakis played a pivotal role in the triumph of Lisbon and was singled out as the Player of the Tournament by UEFA.

His club AEK Athens are forced to part company with the midfielder as they are struggling with debts of almost £70m.

There is no official word yet from Bologna, but it is reported he will earn approximately £1m a season with the new contract and AEK will receive around £200,000.

Zagorakis also attracted interest from Atletico Madrid, PSG and Middlesbrough, but the fact Bologna and Coach Carlo Mazzone had already tracked him three years ago convinced him to join the Rossoblu.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_20466092

Yakubu, Pasanen, Sikora weg
pi_20468729
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 11:11 schreef methodmich het volgende:
Ja, een nog blindere draver.
Want je ziet hem vast vaak spelen of zo....... Tegen Nederland in de oefenwedstrijd was hij de beste Amerikaan op het veld Je bent vast voor Ajax
pi_20468774
cultheld, niet alles is goed omdat het naar psv gaat
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20468802
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
cultheld, niet alles is goed omdat het naar psv gaat
Ik vind PSV wel altijd het beste scouten van alle Nederlandse clubs.
pi_20468814
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:20 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

Eensch, maar ook psv kent zijn miskopen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20469216
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:20 schreef RuudGullit het volgende:
Nou.

Abel Xabier, Skerla, Koch, nog wat van die Oost-Europeanen, een handje Brazilianen (Marquinho ofzo), Dave Oyen. En de lijst gaat nog wel door, ik weet alleen al die namen niet meer .

Ze scouten echt niet beter dan een Ajax of feyenoord. Ajax zat toentertijd bijvoorbeeld ook achter Ronaldo aan, alleen ging die naar psv dankzij de goede Braziliaanse banden van Philips en doordat Romario er ook had gespeeld.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_20469235
En in Nederland: Chris van der Weerden (zat Ajax toen ook achteraan trouwens), Remco van der Schaaf.
pi_20469248
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:38 schreef keeper het volgende:

[..]

Nou.

Abel Xabier, Skerla, Koch, nog wat van die Oost-Europeanen, een handje Brazilianen (Marquinho ofzo), Dave Oyen. En de lijst gaat nog wel door, ik weet alleen al die namen niet meer .

Ze scouten echt niet beter dan een Ajax of feyenoord. Ajax zat toentertijd bijvoorbeeld ook achter Ronaldo aan, alleen ging die naar psv dankzij de goede Braziliaanse banden van Philips en doordat Romario er ook had gespeeld.
Het aantal miskopen van PSV is nog geen 10% van het aantal miskopen van Ajax
pi_20469256
Kijk, voor Ajax kan je zeker ook zo'n lijst maken (begin er maar niet over), maar psv en feyenoord hebben ook de nodige miskopen gedaan. Het houdt elkaar allemaal wel een beetje in balans denk ik .
pi_20469274
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:40 schreef keeper het volgende:
Kijk, voor Ajax kan je zeker ook zo'n lijst maken (begin er maar niet over), maar psv en feyenoord hebben ook de nodige miskopen gedaan. Het houdt elkaar allemaal wel een beetje in balans denk ik .
feyenoord en ajax hebben véél meer miskopen gedaan dan PSV. Philips heeft nou eenmaal mensen met een sterker zakelijk instinct dan jullie bobo's
pi_20469284
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het aantal miskopen van PSV is nog geen 10% van het aantal miskopen van Ajax
Zou je denken?
Vorig jaar een heel leuk stuk in VI over de brazilianen bij psv. Miljoenen heeft dat gekost. Vind het daarom ook erg vreemd dat ze weer een braziliaan hebben aangetrokken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_20469324
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:41 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zou je denken?
Vorig jaar een heel leuk stuk in VI over de brazilianen bij psv. Miljoenen heeft dat gekost. Vind het daarom ook erg vreemd dat ze weer een braziliaan hebben aangetrokken.
Laat eens wat feiten zien dan
pi_20469497
Ik heb die vi nu niet bij de hand, maar het ging erom dat dat een mislukt traject was.
Ik denk ook dat de hoeveelheid mislukte transfers wel ongeveer in evenwicht zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_20469603
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:43 schreef cultheld het volgende:
Laat eens wat feiten zien dan
Geldt ook voor jou. Ik kan me inderdaad een heel stel Brazilianen herinneren bij psv, waar die Marquinho ook deel van uit maakte. Zat volgens mij ook een verdediger bij, Jorginho ofzo? Enfin, er waren er iets van 4 ofzo en dat waren allen miskopen. En de al eerder genoemde Oost-Europeanen Skerla, Gakhokidze. Vergeet ik nog bijna die Koreanen, die vooralsnog twijfelgevallen zijn.

Naja, kom maar met een lijstje .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')