Ik vind vorm belangrijker dan inhoud.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:02 schreef Praag het volgende:
Meeste scharrels die ik heb gehad waren gezegend met een flinke C of D.Lager dan 75B ga ik niet.
Mooi, zitten wij iig niet in elkaars vaarwater. Heb nooit >75B gehadquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:02 schreef Praag het volgende:
Meeste scharrels die ik heb gehad waren gezegend met een flinke C of D.Lager dan 75B ga ik niet.
Dat zat wel goed. En trouwens, ik kies ze niet uit aan de hand van hun borsten!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vind vorm belangrijker dan inhoud.
Drum 'n Babes Drum iN Bed (Met babe) , Drum "n Bassigheden?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:25 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Bier,Boobs,
ZIjn vette platen ja. Ik heb nu eindelijk eens door hoe die "stijl" van Ruffteck in elkaar zit.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:56 schreef H4ze het volgende:
Owja, kheb ook nog bij Ruffteck besteld vandaag:
Unusual Incident - Satisfactor
DJ Hidden - The wrong way
Current value - Herd instinct
Edge harmonics 'n Ancronix - Skin deep
Ancronix - Dark thoughts
Vooral die Satisfactor van Unusual Incident...teeering wat een tune![]()
25 pond...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:22 schreef H4ze het volgende:
Hey Tek, voor hoeveel heb jij die Playaz 4 Real LP gekocht??
Das idd een mooi prijsje jaquote:Op zondag 18 juli 2004 00:48 schreef reem het volgende:
[..]
25 pond...
dasseuh ¤37,50 ofzo
mooie prijs voor 6 plakken vinyl!
Idd erg jammer dat er een aantal niet meer verkrijgbaar zijn, zitten echt goeie tunes tussen. Ik heb m'n bestelling trouwens nog steeds niet. Is echt iets goed fout gegaan, en ze reageren ook niet op m'n mailtjesquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:44 schreef Noisema2 het volgende:
[..]
ZIjn vette platen ja. Ik heb nu eindelijk eens door hoe die "stijl" van Ruffteck in elkaar zit.
Ik heb er ook een paar besteld. Prijzen zijn relaxed, en je koopt Nederlandse waar![]()
Alleen jammer dat de releases die ik het het beste vond uitverkocht waren (Ender bijvoorbeeld).
Ik hoop dat ze nog eens een keer met represses komen, want die uitvekorchte tunes zijn terecht uitverkocht denk ik![]()
HIer in de buurt van Eindhoven heb je soms wat vage duitsers die met hunplatenstand langskomen (weet alleen niet wanneer de eerstvolgende keer is). Daar heb ik die P4R gekocht voor 30 euro in nieuwstaat gekocht. Verder nog Midnight in a perfect world van DJ Shadow voor 7 euro. Kijk, daar doe je het voorquote:Op zondag 18 juli 2004 19:29 schreef H4ze het volgende:
[..]
Das idd een mooi prijsje jaFF kijken of ik 'm ook nog ergens kan kopen
![]()
Je moet daar toch als het goed is vooruit betalen?quote:Op zondag 18 juli 2004 19:31 schreef H4ze het volgende:
[..]
Idd erg jammer dat er een aantal niet meer verkrijgbaar zijn, zitten echt goeie tunes tussen. Ik heb m'n bestelling trouwens nog steeds niet. Is echt iets goed fout gegaan, en ze reageren ook niet op m'n mailtjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |