Verder dan 'ói, wanna snog/shag?' hoef je bij de gemiddelde Engelse vrouw niet te gaan om succes te hebben...quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:23 schreef Praag het volgende:
Als ik een Schots accent erin gooi dan is het een mix van Schots en Australisch heb ik te horen gekregen.
Uhm... ok dan...
'oi, ah've noticed ya lookin at me from over there, fancy a shag?'quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:48 schreef Praag het volgende:
ik vind snogging en shagging zulke vreselijke worden.krijg het amper m'n strot uit:
'hey gal, fancy a good shag?'
Slapperquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:58 schreef Praag het volgende:
you fokkin knob!
Ik kan in het Fins en in het Tsjechisch ook helemaal loskomen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Slapper
Plunker
Slag
Wanker
Tosser
Cow...
Ach ja, meer scheldwoorden in het Engels dan mooie vrouwen in nederland zeg ik altijd maar...![]()
Ik dan weer niet..quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:06 schreef Praag het volgende:
[..]
Ik kan in het Fins en in het Tsjechisch ook helemaal loskomen.
Je vergeet de mooiste:quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Slapper
Plunker
Slag
Wanker
Tosser
Cow...
Ach ja, meer scheldwoorden in het Engels dan mooie vrouwen in nederland zeg ik altijd maar...![]()
Ik zeg dat maar eens per maand tegen meidenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:17 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Je vergeet de mooiste:
You bloody twat!
Je wat???quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zeg dat maar eens per maand tegen meiden![]()
'Sorry mag ik ff aan je ruiken... ja jongens noteren hier hebben we er weer één .....'
Leuk ook is een Amerikaanse stem opzetten tegen een Engelse griet en het de hele tijd over je fanny hebben...
Fanny is in het Amerikaans woordgebruik een ander woord voor kontquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:11 schreef Praag het volgende:
[..]
Je wat???
Finse vriendin noemt me altijd haar big brother als we uit gaan. Probeerde gisteren mezelf nog voor te doen als haar Russische half-broer, maar ze speelde het spelletje niet ff mee.Nou...
Whehehe...
insgelijksquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:59 schreef mrcool het volgende:
Schande dat ik me nu pas weer laat zien in het topic!![]()
Nu al?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:21 schreef Rock-shocker het volgende:
Even weer over de Drum en de Bass! Ik zit er over te denken te gaan sparen voor een nieuwe mixer, vind namelijk een aantal features van mijn huidige beetje irritant. Nou is mijn budget nooit zo heel breed (geweest). Voor welke zal ik gaan sparen?
maak je niet druk! ik hoor de beste DJ's nog fouten maken!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:57 schreef Rock-shocker het volgende:
Die is inderdaad wel heel erg vet. Ik ga donderdag trouwens voor het eerst van mijn leven draaien op professionele rotzooi, Pioneer DJM-600 en Technics. Ik hoop dat het een beetje gaat, eerste keer voor publiek. Weliswaar vrienden, maar toch.
Hoeveel kost die Ecler?
Anders ging je ff 3 weken eerder, ik kom daar net vandaanquote:Op zondag 11 juli 2004 19:11 schreef mrcool het volgende:
Ik ga dinsdag 20 juli richting Alanya/Turkije. Ik zal die gasten daar eens ff wat dikke DnB laten horen!
Haha, en was het wat?quote:Op zondag 11 juli 2004 19:28 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Anders ging je ff 3 weken eerder, ik kom daar net vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |