Beste mensen,
Aangezien het nog maar een weekje duurt totaan de
170 Intalex Behind The Decks Meet, die dus bij mij thuis gehouden wordt (Adres: Gandalf 3 5663 ST Geldrop) wilde ik even heel in het kort aangeven wat de do's en don't's zijn volgende week. Ik ben dan wel alleen thuis, maar dat wil niet zeggen dat alles mag...
![]()
1) Over drugs: Hasj en wiet heb ik geen moeite mee, maar zodra het zwaarder wordt dan wil ik dat je die maar lekker in je eigen huisje gebruikt
![]()
2) Tranceptors regel #1: Clownstep is ten alle tijden verboden
![]()
3) Aangezien ik maar in een rijtjeshuis woon, kunnen we niet al teveel herrie maken. Ik mag dan wel een hekel hebben aan mijn buren aan een kant, maar ik wil geen ruzie met ze
![]()
Ik zal ze wel waarschuwen dat we een beetje herrie gaan maken, maar niet tot diep in de nacht. Oh hell, 's avonds gaan we toch naar RZ
![]()
4) Als je blijft pitten, zou ik het fijn vinden als je dat even vantevoren aangeeft, en dat je zelf slaapspullen meeneemt. Ik heb wel wat, maar als er veel mensen blijven crashen, is dat niet genoeg
![]()
5) Drank: Ik zit niet zo breed in mijn centen, dus neem gewoon mee wat je zelf nodig denkt te hebben en dan komt het allemaal goed.
6) Eten: Ik neem aan dat we daar niet al te moeilijk over gaan lopen doen en gewoon naar de lokale Snackbar gaan ofzo
Oja, ontbijt voor de volgende ochtend: neem wat geld mee ofzo, zodat we daar nog even over kunnen praten en daarvoor boodschappen kunnen doen. Dit geld natuurlijk alleen voor de mensen die blijven slapen.
Tijden: Ook heel belangrijk, want je wil natuurlijk niet voor een dichte deur komen te staan. Haze en Nicon komen al rond 13.30 aan in Eindhoven en die wacht ik daar op. Het zou dus heel fijn zijn als de mensen die ook met de trein komen, ook rond die tijd aankomen op station Eindhove. Kun je fijn nog even een bezoekje brengen aan onze lokale platenboer. Waarschuwing van mij: Elke kopie die ze van Village Folk/Lost Voices hebben gaat naar mij
![]()
Als je met de auto komt, zou het handig zijn als je al rond een uur of 12.30 bij mij voor de deur staat, aangezien ik eerst mijn hond weg moet brengen naar zijn logeeradresje. Ook is het natuurlijk goed als je dan wat later in de middag aankomt, zodat ik dan alweer thuis ben.
Goed, ik hoop dat het zo duidelijk is, als je nog vragen hebt moet je me maar mailen op v_machtel@hotmail.com of bellen naar 06-52093933
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden |
Records |
Last FM | PSN: Private_Jarhead |
WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!