au!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:02 schreef Gerdo het volgende:
Ja joh, de heteroow is weer stom....
*kick me*.
Ja, hij misschien ook wel. Maar jij wilt toch nuecken. Dus als je dan een vent de kans geeft dat dan niet te hoeven verdoezelen, dan grijpt ie die toch met 2 handen aan... Ja toch... Niet dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:02 schreef blublub het volgende:
ohw jah, en nee, denk eens niet zo egocentrisch, niet alle mannen zijn sletten. nou misschien ook wel, maar sommigen doen heel hard hun best dat te verdoezelen
eraan ruikenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
m'n trui wat doe je?!
Ik schopte mezelf joh womên!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:03 schreef blublub het volgende:
[..]
au!
hallo zeg, waarom moest ik nou weer een schop, ik ben al keizielig
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:03 schreef blublub het volgende:
[..]
eraan ruiken
ik vrees van nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:03 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ja, hij misschien ook wel. Maar jij wilt toch nuecken. Dus als je dan een vent de kans geeft dat dan niet te hoeven verdoezelen, dan grijpt ie die toch met 2 handen aan... Ja toch... Niet dan?.
Pardon?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:04 schreef blublub het volgende:
[..]
ik vrees van niet
gecompliceerd enzoen bovendien zeg ik zoiets toch niet, ik ben toch hoer!
hallo zeg, ik ben toch ook een hetero jah!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:04 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik schopte mezelf joh womên!.
zie edit, mierenneukerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:05 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Pardon?.
Ja, maar JIJ vond mij toch stom joh!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:05 schreef blublub het volgende:
[..]
hallo zeg, ik ben toch ook een hetero jah!
Ik ben accountant, dûh!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:05 schreef blublub het volgende:
[..]
zie edit, mierenneuker![]()
dat ben je nog helemaal nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:06 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik ben accountant, dûh!.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:03 schreef blublub het volgende:
[..]
eraan ruiken
Ja, maarrr, maarrr....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:07 schreef blublub het volgende:
[..]
dat ben je nog helemaal niet
jah ik had t dus niet over jouw trui dan hequote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!!
Voodoo-thingy?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:08 schreef blublub het volgende:
[..]
jah ik had t dus niet over jouw trui dan he
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:08 schreef blublub het volgende:
[..]
jah ik had t dus niet over jouw trui dan he
ok nou vooruit dan maar, dan ruik ik ook wel aan jouw trui als je daar gelukkig van wordtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
stomme heteroow
Don't you loop te fucken met Blubje hé!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
stomme heteroow
hehe sukkel!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:07 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ja, maarrr, maarrr....
Wie is hier nu de mierenneuker?.
Heej, ik nam het nog nog voor je op womên!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:11 schreef blublub het volgende:
[..]
hehe sukkel!
nee ben je mal er is toch helemaal niemand die wilt lopen fucken met Blubneyquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:10 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Don't you loop te fucken met Blubje hé!.
.
hihi, gezellig hequote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:11 schreef ikbengeweldig het volgende:
Gutteguttegut, waar ben ik nou terecht gekomen?
ach vent, ga nuecken ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:10 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Don't you loop te fucken met Blubje hé!.
.
Jawel joh womên, geduld is een schone zaak!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:12 schreef blublub het volgende:
[..]
nee ben je mal er is toch helemaal niemand die wilt lopen fucken met Blubney
Jij toch ook ofzow man!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ach vent, ga nuecken ofzo
Ja, even wachten tot m'n vent er isquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:13 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Jij toch ook ofzow man!.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:15 schreef beaverhausen het volgende:
li
[..]
Ja, even wachten tot m'n vent er is
Jullie ookquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:15 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Veel plezier!.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:12 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Jawel joh womên, geduld is een schone zaak!.
jah ik ookquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:17 schreef Jerruh het volgende:
ik wil ook neuken.
jah!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:17 schreef Gerdo het volgende:
Ik ben verstoten door Blubje uit ons coole niet nuecken-clubje!.
Ik zie mogelijkheden!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:18 schreef blublub het volgende:
[..]
jah ik ook
Zullen we als jij dan straks weer nueckt een nieuw clubje oprichten?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:18 schreef blublub het volgende:
[..]
jah!
veraaier!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:18 schreef Timmah het volgende:
HoiIk ben toch over!
okay, ik spreek je over 2.5 jaar wel weerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:19 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Zullen we als jij dan straks weer nueckt een nieuw clubje oprichten?.
gefeliciteerd! hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:18 schreef Timmah het volgende:
HoiIk ben toch over!
Dan al?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:21 schreef blublub het volgende:
[..]
okay, ik spreek je over 2.5 jaar wel weer
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:18 schreef Timmah het volgende:
HoiIk ben toch over!
Mijn vader had "het" telefoontje gewoon verkeerd geinterpreteerd, waardoor ik dagenlang in de illusie heb gelopen dat ik nog een jaar VWO5 mocht doen...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:22 schreef blublub het volgende:
[..]
gefeliciteerd! hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?
*vieze ideeen in hoofd krijgt over Timmah die heel hard zn best doet toch over te gaan*
Niet iedereen doet dat soort dingen blubjequote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:22 schreef blublub het volgende:
[..]
gefeliciteerd! hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?
*vieze ideeen in hoofd krijgt over Timmah die heel hard zn best doet toch over te gaan*
vadersquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mijn vader had "het" telefoontje gewoon verkeerd geinterpreteerd, waardoor ik dagenlang in de illusie heb gelopen dat ik nog een jaar VWO5 mocht doen...![]()
Indeed...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
vaders
Dat vragen we ons al maanden af.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:24 schreef Parleur het volgende:
Zeg... hebben de hetrosexuals een takeover gedaan? En zo ja... wánneer komt er dan eindelijk eens iemand in actie!?!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat vragen we ons al maanden af.
De heteroows willen niet nuecken.
Nou ja, ze willen maar ze doen alsof ze niet met elkaar willen nuecken.
Ofzo..
Bye mên!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:26 schreef Gerdo het volgende:
En nu ga ik weg mên!.
.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mijn vader had "het" telefoontje gewoon verkeerd geinterpreteerd, waardoor ik dagenlang in de illusie heb gelopen dat ik nog een jaar VWO5 mocht doen...![]()
We maakten maar een grapje Weemz.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:27 schreef Weemz het volgende:
Leuk.... Iemand helemaal afkraken, gebaseerd op een out-of-date cu2... Ik dacht dat de mensen hier wel wat opener stonden voor nieuwe mensen...
Ik was meer gewoon blij, want het scheelt een jaar enzo.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:27 schreef blublub het volgende:
[..]
ik zou mn vader slaan, ofzo
joh, trek t je niet aan, is niets persoonlijk, zo gaat dat altijd hier. ik word al maanden afgezeken omdat ik tieten heb en piemelloos benquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:27 schreef Weemz het volgende:
Leuk.... Iemand helemaal afkraken, gebaseerd op een out-of-date cu2... Ik dacht dat de mensen hier wel wat opener stonden voor nieuwe mensen...
Nu?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:24 schreef Parleur het volgende:
Zeg... hebben de hetrosexuals een takeover gedaan? En zo ja... wánneer komt er dan eindelijk eens iemand in actie!?!
*kusknufkroelquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:26 schreef Gerdo het volgende:
[..].
Maar daar moet toch iets van terug te vinden zijn in de statuten en de reglementen? En kunnen we ze niet gewoon dwingen? Dan zijn we er van af!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:25 schreef beaverhausen het volgende:
Dat vragen we ons al maanden af.
De heteroows willen niet nuecken.
Nou ja, ze willen maar ze doen alsof ze niet met elkaar willen nuecken.
Ofzo..
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:26 schreef Gerdo het volgende:
[..].
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:27 schreef Weemz het volgende:
Ah... eindelijk... Vlarpje.. mun heldquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:28 schreef Vlarp het volgende:
Nu?
Heb je het vorige topic niet gelezen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:29 schreef Cazman het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
whehe kop op eej.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:27 schreef Weemz het volgende:
P.S. Als je een beetje mijn posts gevolgd hebt, wist je dat ik bi ben. Niet iedereen die hier post ik een 100% homo hoor.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:27 schreef Weemz het volgende:
P.S. Als je een beetje mijn posts gevolgd hebt, wist je dat ik bi ben. Niet iedereen die hier post ik een 100% homo hoor.
Niet zo aangevallen voel joh..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:27 schreef Weemz het volgende:
wanneer ga jij dan marcske afzeiken?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:32 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]anders háp je even
Als IEDEREEN hier wordt aangepakt... dan heb ik nog recht om aangepakt te worden! Desnoods doe ik mun newbiejas weer aan!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:31 schreef Jerruh het volgende:
besides, iedreen wordt wel es aangepakt, alhoewel het wel ff lullig is om da bij een newbie te doen.
hielp negeren dan niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
Als IEDEREEN hier wordt aangepakt... dan heb ik nog recht om aangepakt te worden! Desnoods doe ik mun newbiejas weer aan!
Gelukkigquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:34 schreef Weemz het volgende:
Oke oke het is al goed...![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hielp negeren dan niet?.
JIj was me aan het negerenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:34 schreef Jerruh het volgende:
hielp negeren dan niet?.
Mike!??quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:36 schreef Parleur het volgende:
[..]
JIj was me aan het negeren![]()
Hmm.. ik zal er eens op gaan letten dan.
* stil *quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:36 schreef blublub het volgende:
weet je, ik vind jullie allemaal zo keilief, ik word er gewoon emotioneel van
*groepshug*
Ik krijg het helemaal warm van binnen enzo *ril*quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:36 schreef blublub het volgende:
weet je, ik vind jullie allemaal zo keilief, ik word er gewoon emotioneel van
*groepshug*
Ja!... JA!.... JAH!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:37 schreef Vlarp het volgende:
Mike!??
Ik zie dat er nog ergens verstofd een bioscoopdate open staat....
Ik heb een druk leven.. het leven van de werkende man gaat immers niet over rozen...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:42 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ja!... JA!.... JAH!!!
En al héél erg lang! Het is dus dat ik zo'n gigantisch groot geduld heb. Mijn geduld is bijvoorbeeld zó groot.... dat ik er een speciale vergunning van Verkeer & Waterstaat voor heb moeten aanvragen... Maar Vlarpje... ik blijf - tegen beter weten in natuurlijk - hopen op vooruitgang![]()
Jupsquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:45 schreef Jerruh het volgende:
abercrombie, die heeft van die mooie modellen.
vlarp!!
Mja.. doe maar rustig aan... ik hoor het wel! Ik beloof je dat ik geen emmer popcorn over je heenkieper en tijdens de film - in ieder geval het grootste gedeelte - mijn mond hou. Gaan we de discussie over de datum gewoon aan op MSN? We moeten sowieso eens iets aangaan op MSN!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een druk leven.. het leven van de werkende man gaat immers niet over rozen...
als ik met jou klaar benquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wanneer ga jij dan marcske afzeiken?.
Half. ik ben een nogal druk ventje de laatste tijdquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:31 schreef Weemz het volgende:
[..]
Heb je het vorige topic niet gelezen?
maandagquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:44 schreef wizarddragon het volgende:
Welke dag is vandaag?
*kaart opgooit*quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:35 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
als ik met jou klaar ben
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:56 schreef Cazman het volgende:
Aaaah ik heb het gelezen Weemz. Maak je maar nie druk hoor. Die mannen zijn net zo lomp als hun woorden
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
![]()
quote:
NEEHEEquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:16 schreef Pot-lood het volgende:
Haha, je zei trui.
stoute gemene jongetjes krijgen altijd klapjesquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jawel, ik ben uit je sigquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
NEEHEE
blazer, lood-pot!.
En ik heb het ideale wapen ervoor!!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
stoute gemene jongetjes krijgen altijd klapjes.
Dat hoefde ook weer niet, het was maar een observatiequote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:29 schreef Jerruh het volgende:!!
en zei je wa, lood?.
ik had zelf al het gevoel da ik iets mistequote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:34 schreef Pot-lood het volgende:
[..]
Dat hoefde ook weer niet, het was maar een observatie.
Nu alleen nog Mr. Right.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik had zelf al het gevoel da ik iets miste.
en nu voel ik me weer completa!
hell yes, die is er nu ook!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:42 schreef Pot-lood het volgende:
[..]
Nu alleen nog Mr. Right.
mijn tong heeft geen veterdiplomaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:42 schreef Ang3l het volgende:
En als iemand nog durft te beweren dat dansen geen sport is dan douw ik m'n dansschoenen zo ver z'n reet in dat ik de veters om z'n tong kan strikken! Dat ze dat ff weten!
niet het is een vest mênquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
NEEHEE
blazer, lood-pot!.
Mr. Has-a-friend-right-nowquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hell yes, die is er nu ook!.
you know I love youquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:49 schreef Pot-lood het volgende:
[..]
Mr. Has-a-friend-right-now?
I know I doquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
you know I love you
Im proud of you,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:50 schreef Pot-lood het volgende:
[..]
I know I do.
Ik zit af en toe echt enorm te twijfelen of ik er wel mee door wil gaan. Ik bedoel.... ik begon hier mee voor de lol. En nu na een tijd demoteam is het meer werk dan lol.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:47 schreef Jerruh het volgende:
maar ja, tis idd kut, angel
succes ermee..
Ja, ik moest me registeren en er lag 1 ding dichtbij, nou jaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Im proud of you,
maar wat een tergende nick!
ben ik ff blij dat je niet ergens anders aan dachtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:53 schreef Pot-lood het volgende:
[..]
Ja, ik moest me registeren en er lag 1 ding dichtbij, nou ja....
Tja, life's not all roses and butterflies.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit af en toe echt enorm te twijfelen of ik er wel mee door wil gaan. Ik bedoel.... ik begon hier mee voor de lol. En nu na een tijd demoteam is het meer werk dan lol.
Ja, 2e keus was: Jerruhiseenaapquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat je niet ergens anders aan dacht.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:56 schreef Pot-lood het volgende:
[..]
Ja, 2e keus was: Jerruhiseenaap
maarja, dat was vast niet gewaardeerd.
Ja, maar ik was veranderdquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]zo kende ik je wel weer iig..
definetly jongenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:58 schreef blublub het volgende:
is Pot-lood een jongetje of een meisje?
Nee oké, maar ik dans als hobby en omdat ik 'tleuk vind. Ik dans niet omdat het mijn werk is en ik ben ook niet van plan om er alles voor aan de kant te zetten. Als meneer de choreograaf vind dat we zomaar ieder moment klaar moeten staan en iedere dag moeten trainen, dan kan ie drek m'n schoenveters om zijn tong verwachten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:55 schreef Pot-lood het volgende:
[..]
Tja, life's not all roses and butterflies.
ofzoiets....
For the betterquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
definetly jongen!!!
althans
zo was ie.
maar hij was veranderd ofzo.
Stop er dan mee, als je ergens geen lol meer aan kan hebben moet je er gewoon mee stoppen, ga dan op een iets rustigere dansvereniging ofzo.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee oké, maar ik dans als hobby en omdat ik 'tleuk vind. Ik dans niet omdat het mijn werk is en ik ben ook niet van plan om er alles voor aan de kant te zetten. Als meneer de choreograaf vind dat we zomaar ieder moment klaar moeten staan en iedere dag moeten trainen, dan kan ie drek m'n schoenveters om zijn tong verwachten.
Waarom o waarom moet gvd altijd ALLES in de laatste 2 weken terwijl ie van sept vorig jaar af de tijd heeft gehad?!?!?!?!Straks kan ik volgende week niet eens dansen met al die blauwe plekken en kneuzingen en spierpijn
baai enzo ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:59 schreef Pot-lood het volgende:
[..]
For the better.
jah je weet t maar niet hequote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
definetly jongen!!!
althans
zo was ie.
maar hij was veranderd ofzo.
Over 1,5 week is dat kut-optreden voorbij en gebruiken we dezelfde show voor optredens in het land en dan gaat 't wel weer rustiger. Laat me maar ffquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:01 schreef Pot-lood het volgende:
[..]
Stop er dan mee, als je ergens geen lol meer aan kan hebben moet je er gewoon mee stoppen, ga dan op een iets rustigere dansvereniging ofzo.
Ik snap dan wel dat het een demoteam is en ook wat prestige met zich meebrengt, maar ja, je moet toch je prioriteiten stellen.
Hou es op met mij te stalkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:12 schreef blublub het volgende:
oeh! onweer! spannend!
wie stalkt wie? ik kwam jou toevallig tegen in een topic, jij achtervolgt me naar hierquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hou es op met mij te stalken
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
Blubje ik heb je nog zo gezegd dat je niet meer mag stalken!
does liev lachenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:26 schreef blublub het volgende:
[..]
ik stalk niemand, dat stalkt mij!
maar dat is zo een enge meneer die is zo van ielh beavje....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
does liev lachen
koechiekoechiekoe
kijk maar eens in het zn fotoboekquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
Hoe kan iemand met een Nemo avatar nou ielh zijn blubje?.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:26 schreef blublub het volgende:
ik stalk niemand, dat stalkt mij!
9quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:51 schreef Gerdo het volgende:
Goeie morgen! Over 10 minuten dan....
5, en dan is het alweer morgen. Morgen is altijd leuk!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:54 schreef blublub het volgende:
[..]
9
jah nu dus alweer 6
Whiejj, 3!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:56 schreef Weemz het volgende:
4
Nee, 2 nog maar!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:58 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Whiejj, 3!.
*troost*quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:13 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai, weer terug van uit eten en daarna een woeste snelwegritdeels mijn eigen schuld, maargoed... Ik leef nog... *zucht*
Hoi!
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
*afmeldt voor nachtdienst*
But then there was me!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
IBG, je nachtbagger, wat doe je?!
Good old Gerdoowquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:35 schreef Gerdo het volgende:
[..]
But then there was me!.
jeuhjquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:35 schreef Gerdo het volgende:
[..]
But then there was me!.
ja hallo, je reed toch te hard mênquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:42 schreef Waxxer het volgende:
Oohhh wat zielig voor je waxxer oohhhh naja gelukkig leef je nog ooohhh oohhh ooohhhh
Heej Waxxer, niet om lullig te doen, maar als er bijna niets op de weg was, hoe kan het dan dat je vol in de remmen zou moeten voor een auto voor je?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:22 schreef Waxxer het volgende:
Hoi!
Ff kort vertellen dan. ik rij op de snelweg, niks aan de hand. Wegdek is dfroog, ik rij 130/140 en haal een auto in. Plots komt er eengolfje
aanscheuren en zit VLAK op mijn achterbumper. Na die ene auto die ik inhaal (helemaal opgefokt door dat plakken) kon ik twee dingen doen: doorrijden of naar rechts en dan vol in de rem voor de vlg auto voor mij. Dat doe ik niet met een Cliootje, want geen abs ofzo, gewoon een simpel autootje. Die Golf knalt naar rechts en haalt daar ff gauw in, zooooo gevaarlijk dus ik toeter en knipper een keer met mijn licht, gaat die gast remmen en expres langzaam rijden, gelukkig reed hij door, dat moest zeker van dat blonde mokkel naast hem (gok ik dat die er zat). Werkelijk waar, ik een hartaanval en hij twee min eerder thuis, zieke figuren met hun complex en hun TDI'tje van de zaak
![]()
ik kots daar echt zo gigantisch op
![]()
Naja en ja ik had gewoon 120 moeten rijden maar er reed niemand, het regende niet enz enz enz, en af en toe een autootje dat ik inhaalde
ik snap die waxxautoverhalen nooitquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:44 schreef Nuvole het volgende:
Wel weer een spannend Waxxautoverhaaldie zijn altijd wel leuk.
Jij boost mijn ego ook niet echt hé?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:38 schreef blublub het volgende:
[..]
jeuhj
Het cynisme!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Good old Gerdoow
Fout is fout mên!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:47 schreef Waxxer het volgende:
er is de hele tijd niks, dan twee auto's achter elkaar die ik inhaaldat is het verhaal
@ blubblub ik reed 130/140!!!! Is te hard maar die gast achter mij reed minimaal 170 en dat mag al helemaaaalll niet in Nederland. Hij is 100x fouter dan ik was
heb je dat nodig dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:47 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Jij boost mijn ego ook niet echt hé?.
Ja!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:49 schreef blublub het volgende:
[..]
heb je dat nodig dan?
ohw, van mij?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:49 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ja!.
Denk ik....
Ja, kielhalen moesten ze met die aso's!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:47 schreef Waxxer het volgende:
er is de hele tijd niks, dan twee auto's achter elkaar die ik inhaaldat is het verhaal
@ blubblub ik reed 130/140!!!! Is te hard maar die gast achter mij reed minimaal 170 en dat mag al helemaaaalll niet in Nederland. Hij is 100x fouter dan ik was
Allicht dat ik er nog beter door slaap zomestraks...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:50 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw, van mij?
whatever doewdquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:48 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Het cynisme!.
ok. hoiquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:50 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Allicht dat ik er nog beter door slaap zomestraks...
oh dear lord, het gaat over auto's en er worden duitse woordjes gebruikt. Geen wonder dat ik er geen moer van begrijp.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, kielhalen moesten ze met die aso's!
Misschien moet je Papadoc eens liev aankijken of ie niet een grote, stoere BMW voor je koopt. Dan heb je gelijk een stuk meer Überhohlprestige, om het met een mooi Duits woord (ja, die bestaan ook) te zeggen. Dan houden die opgefokte ventjes en hun mokkeltjes wel wat meer afstand.
Voor een Waxxwaargebeurdautoverhaal kom ik wel uit het lurkhoekje,allemaal!
Aangenaam, Gerdooow, ik ben stom!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien moet je Papadoc eens liev aankijken of ie niet een grote, stoere BMW voor je koopt. Dan heb je gelijk een stuk meer Überhohlprestige, om het met een mooi Duits woord (ja, die bestaan ook) te zeggen. Dan houden die opgefokte ventjes en hun mokkeltjes wel wat meer afstand.
ik lees t niet eens, ik heb geen piemel en alquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
oh dear lord, het gaat over auto's en er worden duitse woordjes gebruikt. Geen wonder dat ik er geen moer van begrijp..
Sweet!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
whatever doewd
*kusknufkroel*
oeh! En heteroow!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:53 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Aangenaam, Gerdooow, ik ben stom!.
Stukken...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:52 schreef blublub het volgende:
[..]
ok. hoi
zo beter?
Thanx for reminding gozer!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
oeh! En heteroow!
mocht je het zelf even vergeten zijn
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:55 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Thanx for reminding gozer!.
koechiekoechiekoequote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:54 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Sweet!.
.
Hi Gerdo, ik ben dus Nuvole, maar ik snap alleen je reply niet. Je bent toch niet zo'n gastje dat gekielhaald moet worden?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:53 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Aangenaam, Gerdooow, ik ben stom!.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:54 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Stukken....
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:55 schreef blublub het volgende:
[..]en je was net nog homo!
Nee, ik rij een Peug 205, dat zegt genoeg... Maar verder poste je niet alsk het wel heb, en aangezien ik me toch ff voor wilde stellen...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hi Gerdo, ik ben dus Nuvole, maar ik snap alleen je reply niet. Je bent toch niet zo'n gastje dat gekielhaald moet worden?![]()
Nee hoor, Gerdoow hoeft niet gekielhaald te worden. Hij is gewoon stom. En huisheteroow. Enzo.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hi Gerdo, ik ben dus Nuvole, maar ik snap alleen je reply niet. Je bent toch niet zo'n gastje dat gekielhaald moet worden?![]()
Mijn relatie met Albert was puur een werk-relatie...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:55 schreef blublub het volgende:
[..]mannen. tis ook nooit goed
whaeva doewd
Denkt Albert daar net zo over?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:57 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Mijn relatie met Albert was puur een werk-relatie....
Nu begin je eng te doen!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
koechiekoechiekoe
Ik heb Albert na 5 weken verlaten.... Toen ik weg was kwamen de boekhoudschandalen aan het licht!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Denkt Albert daar net zo over?
daar had ik t niet overquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:57 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Mijn relatie met Albert was puur een werk-relatie....
Hou je soms niet meer van me?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:58 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Nu begin je eng te doen!!
Heleboel hier!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:59 schreef blublub het volgende:
[..]
daar had ik t niet overheaumeaux
Op een andere manier schat!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hou je soms niet meer van me?
Hmmz...ik zie een verbandquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:58 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik heb Albert na 5 weken verlaten.... Toen ik weg was kwamen de boekhoudschandalen aan het licht!!
Jaja, een heuse Safrane, je sais, Frans slagschip van de oude stempel.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het is wel zo dat dit soort dingen mij noooooooiiit overkomen in mijn vaders auto en dat is een grote Renault waar die Clio twee keer in past. Het zijn dus idd wel vooroordelen en mensen die denken dat zulke auto's helemaal niet snelwegwaardig zijn (wat ze dus wel zijn). Rij zelf maar eens honderden km's in een korte periode, dan snap je wat ik bedoel, tenzij je zelf een TDi-rijdende chauffeur bent
*meld*quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:00 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Heleboel hier!.
*stil*quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:00 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Op een andere manier schat!.
*note to self: cd's are not, I repeat, NOT shoes*quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:00 schreef Waxxer het volgende:
Oeh, ik moet toch weer eens die cd van Daft Punk kopen, waar ik ooit op ben gaan staan waardoor die doormidden brak
Ik moest potjes baby-voeding bijvullen... En dan was er zo'n net van vakkenvuller-tot-slavendrijver-gepromoveerde-eikel die vond dat de achterste 2 potjes voor hadden moeten staan, en hij dacht dat ik dat wel even ging doen.... Ik dacht daar soms wel wat anders over...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz...ik zie een verband.
Heel aardig dat je je voorstelt, nogmaals aangenaam, ik ken je reputatie hier wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:56 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Nee, ik rij een Peug 205, dat zegt genoeg... Maar verder poste je niet alsk het wel heb, en aangezien ik me toch ff voor wilde stellen....
Wijze heteroow woorden mijn waarde, wijze heteroow woorden!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
Welke reputatie?!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heel aardig dat je je voorstelt, nogmaals aangenaam, ik ken je reputatie hier wel.![]()
En ik kom hier de laatste af en toe eens binnen vallen om wat te ouwehoeren, zou best kunnen dat we er nog niet tegelijk geweest zijn.Voor alles een eerste keer.
Maar lieve Gerdoow, iedereen weet dat de achterste twee potjes voor moeten staan.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:03 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik moest potjes baby-voeding bijvullen... En dan was er zo'n net van vakkenvuller-tot-slavendrijver-gepromoveerde-eikel die vond dat de achterste 2 potjes voor hadden moeten staan, en hij dacht dat ik dat wel even ging doen.... Ik dacht daar soms wel wat anders over....
Ik ben goddomme niet te commanderen!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar lieve Gerdoow, iedereen weet dat de achterste twee potjes voor moeten staan.
Oh nee...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:04 schreef Gerdo het volgende:
3 op een rij, zelfs ik!.
Ik heb ze opgeschreven, zo mooi vond ik het.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:03 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Wijze heteroow woorden mijn waarde, wijze heteroow woorden!.
ook...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:04 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Welke reputatie?!!
Hoe dan, it's a pleasure!.
jahwel hoor! wel door mijquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:05 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik ben goddomme niet te commanderen!.
Voor boven je bed?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb ze opgeschreven, zo mooi vond ik het.
Succes met het vinden van een vrouw.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:05 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik ben goddomme niet te commanderen!.
Jij bent een vrouw, dûh!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:06 schreef blublub het volgende:
[..]
jahwel hoor! wel door mij
De eventueel-met-behulp-van-Beaverhausen-Blublubney-op-de-kast-jaag-reputatie.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:04 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Welke reputatie?!!
Hoe dan, it's a pleasure!.
Zie reply op Blubje!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een vrouw.
Natuurlijk. Wat is er nou mooier dan in slaap vallen met een Gerdoowiaanse gedachte?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:06 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Voor boven je bed?.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:07 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Zie reply op Blubje!.
hij jaagt mij niet op de kast hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
De eventueel-met-behulp-van-Beaverhausen-Blublubney-op-de-kast-jaag-reputatie.![]()
Ow, die!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
De eventueel-met-behulp-van-Beaverhausen-Blublubney-op-de-kast-jaag-reputatie.![]()
Niets!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wat is er nou mooier dan in slaap vallen met een Gerdoowiaanse gedachte?
WAT???!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:08 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Impulsive, stupid, easiliy flamable!.
Ik had er bijna al overheen gelezen maar ik zag nog net m'n naam staan dus vandaar deze reactie.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Andersom schatje!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:08 schreef blublub het volgende:
[..]
hij jaagt mij niet op de kast hoor
*hap*quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:08 schreef blublub het volgende:
[..]
Nee de Domtoren is leukerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:08 schreef blublub het volgende:
[..]
Mja naja heet typisch maar zo gaat het wel.... Mijn moeder houdt ook van doorrijden, maarja, een Clio, ook nog donkergroen.... daar red je het niet meer mee op 's Heren wegen... En politie-volvo's kleven nietquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jaja, een heuse Safrane, je sais, Frans slagschip van de oude stempel.
En ik snap wel wat je bedoelt, het zijn vaak oude dametjes in een Clio. Maar misschien kun je er ook van die hele foute booskijkers opzetten, als goedkope oplossing om meer indruk te maken. Heeft je moeder ook sneller een parkeerplaatsje bij de Appie.![]()
En nee, ik heb niet zo'n TeeDeeIetje en ik zou ook nooit zo rijden als die gast, daar heb ik ook een bloedhekel aan.![]()
Je moet alleen oppassen als een Volvo van de KLPD op je bumper hangt, dan kun je toch maar beter maken dat je aan de kant komt.![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:09 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Andersom schatje!.
Womên, let op! Ik had het over mezelf!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:08 schreef blublub het volgende:
[..]
WAT???!!!
dat lag zo niet voor de hand weer![]()
Reactie genoteerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik had er bijna al overheen gelezen maar ik zag nog net m'n naam staan dus vandaar deze reactie.
Heej, don't blame the blonde heteroow!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:10 schreef blublub het volgende:
zie mn edit dommies!
jah jesus, wie bedoel je nou, mij of jezelf?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:11 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Heej, don't blame the blonde heteroow!.
Eik. is de Domtoren maar stom...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee de Domtoren is leuker
Iig mezelf, als jij je aangesproken voelt.... dan ook jou!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:12 schreef blublub het volgende:
[..]
jah jesus, wie bedoel je nou, mij of jezelf?
hej zeg, tief eens terug op naar je boerendorpquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:12 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Eik. is de Domtoren maar stom....
die heb ik ook!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:12 schreef Waxxer het volgende:
Oh ik heb nog een verlaat verjaardagscadeautje gekregen
eenspongebob dvd
![]()
Ik ben gwoon jaloers, laat me!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:13 schreef blublub het volgende:
[..]
hej zeg, tief eens terug op naar je boerendorp
Spannend!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
oeh, telefoon!
Misschien kun je hem aan de zijkanten uitbouwen en er heel vette 18" velgen onder gooienquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja naja heet typisch maar zo gaat het wel.... Mijn moeder houdt ook van doorrijden, maarja, een Clio, ook nog donkergroen.... daar red je het niet meer mee op 's Heren wegen... En politie-volvo's kleven nietMisschien moet ik idd maar eens booskijkertjes plakken
Of een paar ID&T stickers op de achterkant plakken OF een politie-sticker
Die oranje is cool!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien kun je hem aan de zijkanten uitbouwen en er heel vette 18" velgen onder gooienzodat het echt een stoere asoClio wordt die de vullingen uit je tanden dendert.
Zo bv: [afbeelding]
Of zo: [afbeelding]
Zelfs zo: [afbeelding]
Hiermee straal je ze gewoon van de weg af!![]()
Here comes Waxx to save the day!
[afbeelding]
Dat is dan wel weer een sneue auto hé?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:20 schreef Nuvole het volgende:
En voor my man Gerdo: [afbeelding]
nee man, zelfs de G van Gerdoow staat er al op!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:20 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een sneue auto hé?.
en de M en L van Matige Loser...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
nee man, zelfs de G van Gerdoow staat er al op!
dat zegt ie toch, hij is voor jouquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:20 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een sneue auto hé?.
Ik doe echt haske m'n best een beetje aardig voor je te zijn, en jij loopt me alleen af te zeiken!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:23 schreef blublub het volgende:
[..]
dat zegt ie toch, hij is voor jou
sowwy sowwy ik ben zo keigemeen tegen jou hegeen geruzie, geen gedonder!
![]()
nee nee, Gerdoow Makes Love betekent hetquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:22 schreef Gerdo het volgende:
[..]
en de M en L van Matige Loser....
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
nee nee, Gerdoow Makes Love betekent het![]()
das heel nie gaaf van mijquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:24 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik doe echt haske m'n best een beetje aardig voor je te zijn, en jij loopt me alleen af te zeiken!.
Hoe gaaf is dat!
3 Biggetjes!.
Owq, afgelopen. Heb je nog meer?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien kun je hem aan de zijkanten uitbouwen en er heel vette 18" velgen onder gooienzodat het echt een stoere asoClio wordt die de vullingen uit je tanden dendert.
Zo bv: [afbeelding]
Of zo: [afbeelding]
Zelfs zo: [afbeelding]
Hiermee straal je ze gewoon van de weg af!![]()
Here comes Waxx to save the day!
[afbeelding]
nee, eigenlijk haske stom... maja, jij bent het hé... dan mag dat...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:31 schreef blublub het volgende:
[..]
das heel nie gaaf van mij
nee, jah bijna, bijna Frans liedje
das ook nie leukquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:32 schreef Gerdo het volgende:
[..]
nee, eigenlijk haske stom... maja, jij bent het hé... dan mag dat....
ik ga zo maar eens slapen ofzow weetje... ik moet over 7 uur en 28 minuten naar een begravenis....
nee, eigenlijk is dat ook haske stom...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:33 schreef blublub het volgende:
[..]
das ook nie leuk![]()
nou sterkte dan maar morgen, ik ga nu ook slapenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:33 schreef Gerdo het volgende:
[..]
nee, eigenlijk is dat ook haske stom....
dankje, en weltrustuh!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:34 schreef blublub het volgende:
[..]
nou sterkte dan maar morgen, ik ga nu ook slapen
trusten allemaal
Ik snapte wat je met een Clio bedoeldequote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nou, het is er zo eentje
[afbeelding]
Maar dan een jaartje nieuwerer wel ff bij vermelden he, als staus-geiler
Maar die doorzichtige achterlichten staan best cool hahaha
![]()
Ow.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:38 schreef Waxxer het volgende:
Nou, als ik dat ding overneem, gaan er iig andere wieldoppen op, en ik denk dat ik het daar maar bij laat
Kssshttt, weg jij!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
Jeej, zijn jullie nou nog steeds over auto's aan het mauwen?
Hmpfz!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Kssshttt, weg jij!!
Ga eerst maar je rijbewijs halen, dan mag je met de grote jongens meespelen!![]()
![]()
Nou weltrustenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:43 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ow. [afbeelding]
Naja, had zo leuk kunnen worden....![]()
Dan ga ik nu maar slapen voordat dit topic vol is.
Welterusten Waxx en wie er nog over is!![]()
*tvp*quote:Op zaterdag 3 juli 2004 03:00 schreef DennisMoore het volgende:
*vrp*
(valreeppost)
wie wil een wedje leggen op de trouwdatum van blublub en gerdow?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:34 schreef blublub het volgende:
[..]
nou sterkte dan maar morgen, ik ga nu ook slapen
trusten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |