Demn ben je ei verplicht om mee te werken?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:45 schreef zoalshetis het volgende:
ik werd ook getapt omdat ik wat vrienden had die in het "verkeerde" segment zaten. ben al zo vaak daarop aangesproken of zelfs zomaar meegenomen.
wel als je heel vaak contact hebt. op het laatst ben ik zelfs meegenomen omdat ik een stammetje van 14 cm had omgezaagd en het had maar 10 mogen zijn. ze vinden wel iets en gaan je dan op slinkse wijze (ze zijn helaas niet zo slinks) ondervragen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:03 schreef Houzer het volgende:
[..]
Demn ben je ei verplicht om mee te werken?
lolquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:55 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk dat als je eenmaal op het stoeltje zit, dat je alles er uit gooit en dat de agent je naar de volgende site stuurt:
badsloef.nl
Zolang je maar doet wat er gezegd wordt.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:27 schreef realist_ik het volgende:
wat een leuke site [afbeelding]
of niet natuurlijk.........quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:34 schreef Dirkh het volgende:
Zolang je maar doet wat er gezegd wordt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:30 schreef El_Bartos het volgende:
zeg zo van:
'ik coke vanbinnen'
krijg je een beetje laxeermiddel en kan je nog effe blijven
Heb je nou nog geen @badsloef.nl?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:27 schreef realist_ik het volgende:
wat een leuke site [afbeelding]
Het was een echte verklaring, ik moest em zelfs ondertekenenquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:35 schreef BobRooney het volgende:
Hebben ze nu echt een verklaring afgenomen? Of bleef het alleen bij wat vraagjes...voor de rest niets...straks komt je naam in een dossier ofzo...
Ja echt een schande was hetquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:34 schreef Dirkh het volgende:
Géén ranja!!!???
Ik had meteen heel hard geroepen: OBJECTION !!!
ze hebben dus echt te tijd voor je genomen...wat liefquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Het was een echte verklaring, ik moest em zelfs ondertekenen
Heb gelijk maar een nieuwe mobiel met een belkaart erbij gekocht
Jah en ze zijn niks wijzer geworden :')quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ze hebben dus echt te tijd voor je genomen...wat lief :')
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |