Ah dat had je wel doorquote:Op zondag 4 juli 2004 21:27 schreef _GdR_ het volgende:
oh sorry praat hier natuurlijk tegen de die-hard kern van barafranca.
sjongejonge...
Dat kan ff durenquote:Op maandag 5 juli 2004 01:19 schreef MeAndMyself het volgende:
Heb me geprobeerd aan te melden maar krijg maar geen e-mail
"We zien wel waar het schip strand"quote:Op maandag 5 juli 2004 01:20 schreef Wendigo het volgende:
Rank Picciotto
Bust outs 1
Crime attempts 80
Car nicking attempts 47
Op naar de eerste reset
Hehe tot op irc en nog gefeliciteerdquote:Op maandag 5 juli 2004 05:32 schreef DJKoster het volgende:
Geregistreerd, nu maar wachten op de mail en vanmiddag spelen... (eerste uitslapen..)
Welk channel zitten jullie ?quote:Op maandag 5 juli 2004 06:45 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Hehe tot op irc en nog gefeliciteerd
dit staat op de site :quote:Op maandag 5 juli 2004 10:56 schreef NeoDweezil het volgende:
k heb geen mailtje gehad maar kan nu wel spelen :|
ik heb net wel een mail gekregen, dus inmiddels zal het wel opgelost zijn!quote:Everyone who has registered is activated, activation emails weren't sent!
je zou is op de hoofdpagina van de site kunnen kijken.quote:Op maandag 5 juli 2004 10:56 schreef NeoDweezil het volgende:
k heb geen mailtje gehad maar kan nu wel spelen :|
Ja, er zitten veel mysql errors in. Moet je het gewoon ff opnieuw doen.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:43 schreef green_day het volgende:
ik probeer te registreren maar hij doet het niet, ik krijg dit te zien
Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '192.168.0.2' (49) in /usr/home/omerta/public_html/mysql.php on line 2
couldnt connect to mysql
???????????????????
Keep tryingquote:Op maandag 5 juli 2004 11:43 schreef green_day het volgende:
ik probeer te registreren maar hij doet het niet, ik krijg dit te zien
Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '192.168.0.2' (49) in /usr/home/omerta/public_html/mysql.php on line 2
couldnt connect to mysql
???????????????????
nee ik ben nu wel ingelogd maaruh je komt er gewoon niet meer door...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:04 schreef Dark_Killah het volgende:
Nu kom ik er even helemaal niet meer tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |