Newbie waaro ?!quote:Op zondag 4 juli 2004 14:53 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote bek voor zo'n kutnewbie..
Dan had je niet bij die falende familie moeten gaanquote:Op zondag 4 juli 2004 14:54 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Misschien omdat ik geen geld meer doneerde etc.?
Stoerrrrrrrrrrrrr!quote:Op zondag 4 juli 2004 14:54 schreef Gabez het volgende:
[..]
Newbie waaro ?!
Post maar ff lekker je ingame nick, dan zullen we zien wie hier weer opnieuw kan gaan reggen over een weekje.
en toch blijf je een faler, het ex-terracotta staat je goedquote:Op zondag 4 juli 2004 14:55 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Stoerrrrrrrrrrrrr!.
Zoek anders effe een leven, staat je slecht dat je zoveel status afleid uit een online spelletje.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:55 schreef Gabez het volgende:
[..]
en toch blijf je een faler, het ex-terracotta staat je goed
ohw sorry, ingame faler danquote:Op zondag 4 juli 2004 14:58 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Zoek anders effe een leven, staat je slecht dat je zoveel status afleid uit een online spelletje..
Ik hou nog van je hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 14:58 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Zoek anders effe een leven, staat je slecht dat je zoveel status afleid uit een online spelletje..
Als dat tegen de rules was.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:54 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Misschien omdat ik geen geld meer doneerde etc.?
quote:Op zondag 4 juli 2004 15:02 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Als dat tegen de rules was.
Maarre kom op irc en idereen wordt een stuk aardiger tegen je
irc.barafranca.com #vaffanculoquote:Op zondag 4 juli 2004 15:47 schreef SuperUli het volgende:
Server/channel?
was te verwachten, en morgen komt er ws een enorme rollback ofzoquote:Op zondag 4 juli 2004 15:42 schreef wazamaza het volgende:
We can't tell right now when we're going to be up, we prolly have to reinstall 2 operating systems and reconfigure them
I know you all are very upset that we're postponing AGAIN (although I think that the crew is more upset about it).
At least 2 hours before the exact launch time we will post a message again.
Please have (again) a little patience, and don't message the admins, they're working themselves to death to get you playing the game tonight!
Regards and Apologies,
Moritz
![]()
Zo erorm kan ie niet zijn na 1 dagquote:Op zondag 4 juli 2004 15:51 schreef Xrenity het volgende:
[..]
was te verwachten, en morgen komt er ws een enorme rollback ofzo
Is Deevay's place nog up?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:49 schreef Gabez het volgende:
hehe zowieso is het slimmer om dat niet te doen op een public plaats he
De status is nu: Live and let live..quote:Op zondag 4 juli 2004 16:43 schreef Patron het volgende:
c'mone
Wat is de status van de relatie met Messina eigenlijk? Ze komen hier ook voorbij op Fok! ?
Ik stel dan maar voor hier mijn ingame niet te roepen, net als velen hier
joh je MEENT het?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:10 schreef _GdR_ het volgende:
[code]
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.31 Server at www.barafranca.com Port 80
[/code]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |